MeisjeV ik leef ook van echo naar echo en ken dus je gevoel,jij bent al mooi op 18 weken zie ik dus je gaat de goede kant op.Ben jij spontaan zwanger van een tweeling of heb je behandellingen gehad.Heb vertrouwen dat het goed blijft gaan,een zwangerschap is altijd spannend. Kleintje de echo was heel ged gisteren,de gyneacoloog is dik tevreden en het hartje klopte ook goed. Volgende week mogen we weer voor een echo,ik mag iedere week gaan.
Lijkt me voor jou nog 100x spannender na wat je hebt meegemaakt. Fijn dat je elke week langs de gyn mag voor echo ! Blijf voor je duimen hoor!! Ja, ben spontaan zwanger geraakt van deze 2. Vrij vlot ook. Na de miskraam 1x ongesteld geweest om iig een idee te hebben van hoelang ik zwanger ben. Was makkelijker rekenen zei de gyn, maar hoefde niet te wachten, we mochten er meteen weer voor gaan. Ben 22, en de eerste zwangerschap zat niet helemaal in de planning, dus geen hulp gehad met zwanger worden. Alleen nooit verwacht dat ik zo snel weer zwanger zou zijn...
@Vlinder Wat fijn dat het goed is gegaan! Lijkt me in jouw situatie ook prettig om wekelijks een bevestiging te krijgen dat het goed gaat. ga zo door!
MeisjeV dat is een mooie leeftijd om zwanger te worden,wat leuk dat jullie spontaan een tweeling verwachten.Willen jullie twee kindjes of hierna nog een paar. Onskleintje het is idd fijn om iedere week langs te mogen komen voor controle,ik word daar veel rustiger van.
Vanmorgen weer een echo gehad en alles gaat goed,de gyneacoloog is dik tevreden en het hartje klopt ook perfect,ons kleintje testte goed de geluidsapperatuur van de gyn zei hij.Zelf ben ik de hele dag zo lekker moe,ik heb het er wel voor over hoor.
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! Wel vervelend dat je zo moe bent, zal dit weer ook geen goed aan doen weet ik uit ervaring! Op naar de 12 weken mijlpaal!
Meisjev hoe is jou echo gegaan,gaat alles goed met je kleintjes. Wonderbaby jij hoeft nog maar een paar weekjes zie ik,geniet maar lekker van je verlof.
Heej vlinder! Wat fijn dat het zo goed gaat! Ook grappig, wij zijn evenlang zwanger! Echt spannend hoor! Liefs
He Vlinder, ik lees net je verhaal. Wat heb jij een narigheid meegemaakt...! Verschrikkelijk, gewoon te veel voor één stel..! Ik duim ook voor je dat dit allemaal goed mag blijven gaan!
nikkie25 dat is idd toevallig,is dit jullie eerste zwangerschap? jois wij hopen zo dat het deze keer goed zal gaan,vaanacht had ik allen zo'n krampen en daardoor ben ik nu wel wat ongerust.
Ja klopt. Maar moet ook wel met dit weer! Anders is het niet vol te houden.. Ik snap dat je nu ongerust bent.. Die krampen horen erbij dat weet je maar toch ben je bang dat het niet goed gaat, heb een mk hiervoor gehad en daardoor had ik dat dus ook erger.. Nou is dat een stuk minder als wat jij hebt meegemaakt maar ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt! Als je ongerust bent bel je toch even de VK?
Hoi, blij voor je dat je echo goed was. Als je het nu niet vertrouwd dan moet je gewoon bellen hè!! Daar zijn ze voor!! Mijn echo is super gegaan ! Ze zijn hard gegroeid. Ook meteen de hartjes gezien, elk 4 hartkamertjes, dus ook wel fijn idee. Volgende week 20 wkn echo, kan niet wachten ! Blijf voor je duimen hoor!!
Meisjev wat geweldig dat de echo zo goed was en dat ze beide 4 kamers hebben,dat lijkt al heel goed. Wonderbaby1 gelukkig zijn de krampjes weer weg en ik weet bijna zeker dat het mijn darmen zijn geweest,maar wat je zegt je wordt zo ongerust als je een miskraam hebt gehad. Is het bij jullie ook zo warm,hier is het momenteel in de schaduw 25 graden.
Na hier is het ook zo benauwd! Niet uit te houden! Hier in de schaduw 30! :0 wat fijn dat je tweeling het goed doet! Volgende week 20 wk echo! Spannend! Willen jullie weten wat het wordt?
Wonderbaby vandaag is het hier ook alweer niet uit te houden,zo warm,op dit moment is het eindelijk aan het regenen en waaien. Gisteren ben ik overigens weer naar de gyn geweest omdat ik steeds wat buikpijn heb en het zijn echt mijn darmen,de gyn maakte voor de zekerheid nog een echo en die was gelukkig weer helemaal goed.
Hoe gaat het nu met je? Nog last van krampen gehad? Ik voel en voelde ook vanalles, dus het zal vast goed zitten. Maar ik ben nooit eerder zwanger geweest en geen miskramen gehad, dus voor mij is er veel minder gevoelsmatige onzekerheid. Als je twijfelt, gewoon ff de vk of gyn bellen hoor! Makkelijk gezegd, maar ik ook dat je toch ook een beetje kunt genieten van je zwangerschap.
Vlinder ja, is onze eerste zwangerschap....maar ik vind het wel heel erg spannend allemaal...ik kan niet wachten tot die 12 weken voorbij gaan, ha ha! 19 juli krijgen we de 12-weken echo! erg veel zin in! heb jij dan ook die week de 12-weken echo? Liefs Nikkie
Vanmorgen naar de gyn geweest en onze kleine pruts doet het heel goed,gelukkig.Ik heb waarschijnlijk last van obstipatie,ik krijg daar al movicolon voor en moet nu twee dagen een microlax nemen.Maandag mogen we weer voor een echo gaan,ik heb er nu alweer zin in.