Eigenlijk heel ongepland, maar zo ontzettend gewenst; ik ben zwanger! Jeetje, ik weet nog niet hoe ik me moet voelen. Eigenlijk niet gepland, ik gebruikte zelfs anticonceptie. Laatste week voelde ik het eigenlijk al wel, maar ik bleef mezelf maar voorhouden; NEEHEE, KAN NIET! Maarrrrrr, mijn lichaam heeft er duidelijk anders over gedacht. Na een kwartier met open mond naar de positieve test te hebben gestaard ben ik als een gek op de fiets naar de dichtstbijzijnde Appie gereden voor een tweede test. En ja hoor......ontzettend zwanger! Blijheid, geluk, spanning, verwardheid en tranen met tuiten wisselen elkaar momenteel in rap tempo af. Na een vreselijke periode in mijn leven en een miskraam een paar jaar geleden had ik niet gehoopt dat het allemaal zo snel zou gaan nu. Eindelijk een geweldige en stabiele relatie, een nieuw huis, een vaste baan en nu dit.... Ik heb het voor elkaar . Omdat alles zo snel achter elkaar is gegaan in de afgelopen paar jaar had ik mezelf voorgenomen om eventjes te wachten, maar mijn lichaam is het blijkbaar gewoon niet eens met me. Ik ben zwanger en zo gelukkig. En moe. En verward. En een beetje bang voor wat er gaat komen. En emotioneel. En blij. En totaal hyper nu. Dat hoort er allemaal bij en ik moest het kwijt!