hallo allemaal... Ik ben zwanger............................... ja ja had voor een poos terug nog een berichtje geschreven bij vruchtbaarheidsproblemen pco.. maar na 1 poging puregon al zwanger kan het nog niet geloven..... want in eerste instantie sloeg de puregon niet aan en heb ondertussen wel 15 dagen aan het spuiten geweest de artsen wouden het opgeven want het wou niet maar de laatste keer dat ik nog 2 dagen mocht spuiten was het eitje ineens een mm gegroeit! echt was ontzettend verbaasd! toen mocht ik alsnog doorgaan voor die ronde.... wat was ik blij... en nu nog blijer want we hebben geklust als gekken en het heeft gewerkt! afgelopen zondag een test gedaan en ja hoor zwanger..... nu gaat hopelijk de rest allemaal goed... nou ja voel me goed zwanger.... na 2.5 jaar eindelijk gelukt zo dit moest ik echt ff kwijt.... liefs nyjenti
van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van dat is het allerbeste fijne zwangerschap gewenst groetjes chantal
dank je wel allemaal voor die ontzettende leuke en lieve reacties.... vind het ook ontzettend knap dat iemand die nog steeds in de medische molen zitten hier op reageren.... meiden allemaal moed houden al is dat heel vaak erg moeilijk. ik zag het zelf persoonlijk ook niet meer zitten maar gelukkig wil het toch en nu nog hopen dat alles goed mag blijven gaan..... liefs nyjenti