hallo allemaal, ben weer zwanger na 2 miskramen. Heb in november een miskraam gehad met 6 weken en ben daarna meteen weer zwanger geworden en toen had ik met 8 weken wel een goeie echo. Met 11 weken had ik weer een echo en het hartje was toen al gestopt 5 dagen na de eerste echo. Heb eerst tabletten gekregen om weeen op te wekken maar niet alles kwam er uit uiteindelijk heb ik een curretage gekregen. Ik heb 2 cyclussen afgewacht en ben de 2de keer dat we proberen weer zwanger. Zit nu op 5 weken en 1 dag. Ik probeer zo positief mogelijk te blijven maar dat is zo moeilijk. Heb nog geen afspraak bij de verloskundige. Maar ja het is nu maar afwachten of alles goed gaat. groetjes meisje
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor je dat alles nu goed blijft gaan. Je bent in ieder wel super vruchtbaar!
Lief Meisje, Net eenzelfde topic geopend! Ook wij zijn na 2 miskramen weer zwanger en ik weet precies hoe je je voelt! Je wilt het zo graag en de hoop is zo sterk maar de onzekerheid is om gek van te worden! Ook heb ik nog niet de verloskundige gebeld en ben dat voorlopig ook niet van plan. Eerst maar eens kijken hoever we komen. Die echo's zeggen mij ook niks meer. Vorige x hadden we een hartslag en de x erop was het over Probeer me zo veel mogelijk met onze verhuizing in augustus bezig te houden en er niet aan te denken, maar je bent er toch elke dag mee bezig! Heel veel sterkte en ik hoop voor ons allebei dat 3x scheepsrecht is!! Liefs Anouk