Hoog libido

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ntje, Jan 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Nouja zoals de titel al zegt, heb ik nogal een hoog libido, en mijn man en ik doen het dus nagenoeg iedere dag.. Maar nu willen we graag voor een beebje gaan en hoor ik van verschillende kanten dat je het dan maximaal om de dag moet doen voor de beste kansen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Is het inderdaad waar dat je het om de dag moet doen of maakt dat niet uit?

Alvast bedankt voor de reacties!

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik zou gewoon doorgaan met wat jullie doen hoor. De een zegt dat om de dag beter is, de ander zegt juist elke dag. Er is maar 1 zaadcel nodig..

Elke dag seks om zwanger te worden?

3. Glamour

Glamour Actief lid

Nov 18, 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    ze zeggen het ja.. maarja of je er minder zwanger om raakt daar geloof ik niet in! dus gewoon lekker doorgaan en plezier hebben;)

4. sepherine

sepherine Niet meer actief

Mijn twee kids zijn beide verwekt door iedere dag seks te hebben , wij hebben ook nogal een hooglibido

5. El80

El80 Actief lid

Jun 11, 2012
    159
    1
    0
    Zeker als je net begint zou ik me nog niet te veel bezig houden met wanneer en lekker genieten van elkaar. Hoe vaker je sext hoe groter de kans op een zwangerschap. (in een normale gezonde situatie)

"Doe je het vier keer of vaker per week, dan is de kans om binnen zes maanden zwanger te worden 80 procent. Bij een- tot tweemaal per week is die kans 35 procent, bij minder dan eenmaal per week nog maar 17 procent. Als in de vruchtbare periode van de cyclus elke dag coïtus plaatsheeft, is de kans op een zwangerschap 37 procent." Elsevier.nl - Goede seks vergroot kans zwangerschap

Veel succes en plezier;)

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Nou dankjulliewel voor jullie reacties!

Maak me druk om niks:D.

Ben ook wel blij dat ik niet de enige ben;)!

7. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

Dec 26, 2012
    1,414
    0
    0
    Overijssel
    Het enige wat kan zijn is dat het kwaliteit van het zaad beter is wanneer je het om de dag doet.
    Maar zoals hierboven al is gezegd, zijn er ook genoeg zwanger geworden door elke dag seks te hebben.
    Go for it!!

Share This Page