Hallo allemaal, Ik ben Guusje en mijn vriend en ik zijn klaar voor de grote stap om papa en mama te worden (voor zover je dat van tevoren kunt inschatten) . Alvorens hiermee te kunnen "starten", moet ik wat medicatie kwijt (voor epilepsie) zodat de risico's voor het kindje kleiner worden. ( Ik slik lamictal). We hebben wel besloten om de medicatie niet helemaal eraf te halen omdat een eventuele aanval ook weer risico op het kind kan hebben. Gelukkig heb ik niet zo'n heftige vorm en ben ik inmiddels 3 1/2 aanvalsvrij. Toch zijn deze veranderingen erg spannend, afbouw medicatie en een nieuwe stap in mijn leven zetten om moeder te worden. Ik hoop dat er mensen zijn die ervaringen willen delen die ook in een dergelijke situatie zitten als ik (of hebben gezeten). Want jullie snappen dit gevoel uiteraard het best. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Hoi Guusje, Ik zit in dezelfde situatie. Ik heb zelf ook een topic geopend (waar al aardig wat reacties zijn) en bij de voorstelronde staat mijn uitgebreide verhaal. Ik gebruik Keppra 2x per dag 750mg en ik ga 16 januari naar de neuroloog om de medicijnwissel te bespreken en welke stappen er allemaal ondernomen moeten worden om zwanger te raken. Stoppen met medicijnen zit er bij mij ook niet in. Ik vind het allemaal erg spannend. Ik wens je veel succes en hopelijk loopt het voor jou voorspoedig en ben je snel zwanger! Groetjes