Hallo. Ik moet even mn hart luchten hoor.. Ik ben voor de 3e keer zwanger dit jaar. En we zijn wel erg blij. Maar het is zo onzeker. Ik heb al 5 dagen bruine klein beetje bloederige afscheiding. Daar voor heb ik een echo gehad. En het vruchtje zit er nog steeds. Maandag (8 juli) mag ik weer voor een echo. Ik weet ook niet precies hoe ver ik ben. Als ik reken vanaf eerste dag laatste menstruatie ben ik nu 6wk precies. Maar omdat het zo snel weer raak was was mijn cyclus nog niet regelmatig. Zelf denk ik dat de bevruchting een paar dagen later was. Dus ik weet ook niet wat ik van de echo moet verwachten. Ik wordt er gewoon zo onzeker van. Dan lijkt de afscheiding weer kinder te worden dan weer niet. En het zet ook niet door in een bloeding.. Ik weet dat er niets anders opzit als afwachten. En dat ik er ook niets aan kan veranderen. Maar we zijn al bezig sinds eind 2009. Ik zou nu zo graag ook een keer echt zwanger zijn. En over een aantal maanden een klein wondertje vasthouden.. Zo dat lucht op. Nu rustig blijven en maandag afwachten..
Dank je wel! We gaan duimen. Ik zie dat jij ook 2 keer een mk hebt gehad. Hopelijk is het bij jou ook snel weer raak!
Hey meid ik begrijp je volkomen ik heb ook 2 miskramen achter de rug en nu 3 dagen zwanger en hebe dus heb zo een angst weer maar we moeten de hoop houden en positief blijven he
Dank jullie wel. Dat is ook wat ik wil positief blijven. Dus ik heb me voorgenomen om te genieten. Zorgen maken kan altijd nog.
Gefeliciteerd! ik duim met jullie mee!!! En veel succes en plezier maandag! Laat nog even weten hoe het is gegaan!
Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger na twee miskramen. Heel spannend allemaal. Ik leef van week tot week. Heb tot nu toe elke week een echo en ik mag morgen weer. Het blijft heel spannend.
Dank jullie wel, ja ik zal zeker laten weten hoe het was maandag. Lappie. Wat mooi dat je al n goede echo hebt gehad zeg! Ik zal morgen voor je duimen!
echt leuk hoor hoor dat je al zo goed gevolgd wordt met echo dan heb je ook meer houvast ik heb a.s maandag eerste afspraak bij de gynacoloog ben doorverwezen door de huisarts ivm eerdere miskramen dus ben benieuwd hoe het gaat veel succes dames xx
Ik snap je helemaal! Je wilt blij zijn maar je bent toch bang.... Ik heb vandaag ook de eerste echo... ik ga voor jou duimen...duim jij voor mij? Good luck!!!
Ohw wat spannend zeg! Ik ga zeker duimen! Ik moet eind van de middag, zal daarna laten weten hoe het was. Laat jij het ook weten?
Heel veel succes vandaag met je echo en gefeliciteerd!!. Ik duim voor een mooie echo vandaag weet hoe erg miskramen zijn en hoe onzeker je bent als je weer zwanger blijkt te zijn
Dank je wel, minimuis. Het klinkt erg cliché. Maar het is echt fijn om te weten dat je niet de enige bent. En dat de onzekerheid er nu gewoon nog een beetje bij hoort.. Dank je wel!