Willen jullie eens kijken? Vind het zo spannend. Eigenlijk pas over 3 dagen ongesteld worden maar kon me niet inhouden
IK zie m!! Ik heb vandaag ook positief getest 3 dagen voor nod!! We zitten in het zelfde schuitje@ nu nog hopen dat we zwanger BLIJVEN
Volgens mij zie ik ook een lichte streep... mss over paar dagen nog eens testen met een digitale test? Dan hoef je namelijk niet na te denken of je een streep ziet of niet, maar staat er zwanger of niet zwanger
Ouch... dit is de oude early variant en die geven heel vaak valse strepen zoals de jouwe. Mijn kraanwater gaf zelfs een zelfde streep als op jouw test. Ik zou zeker nog niet te hard juichen maar even een ander merk (of de nieuwe predictor early in knalroze verpakking) doen.
Het zIet er al veelbelovend uit, misschien kun je beter die van 2voor 5 vd kruidvat kopen, zijn heel gevoelig. Hopen dat hij gaat oplopen voor je
Ik zou ook even een ander testje doen want deze Predictor testen zijn totaal niet betrouwbaar. Ben benieuwd!
Ik hoop dat de kv test ook een mooi streepje geeft! Ik zou als ik jou was echt niet kunnen wachten tot morgenochtend hihi maarja
Onnee dit is de oude predictor volgens mij. Zelfs m'n man plaste strepen daarop. Zou beter even een andere test halen..... Deze vertrouw ik niet meer.
Een streepje zie ik zeker, maar ik vind hem wel grijzig en zoals sommige meiden hier zeggen schijnen deze niet heel betrouwbaar te zijn. Ik hoop het wel enorm voor je!! Laat je het ons weten? Kv2v5 of de nieuwe knalroze van predictor, daarna zou ik de clear blue pas doen