zwanger na 2 miskramen zooooo spannend!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door bianca2804, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    In november 2008 en december 2009 heb ik miskramen gehad en ik weet net dat ik weer zwanger ben.
    De miskramen hebben er hard ingeslagen, beide waren met curritage en heb steeds tijd nodig gehad om het weer te proberen.
    maar hoop zo dat het nu goed gaat.
    We willen het tegen niemand zeggen nu omdat we hele vervelende reacties hebben gehad zelfs van vrienden en familie bij de vorige miskramen. moeilijk allemaal. geen onbezonnen genieten maar de angst gaat het wel goed?? ik weet dat ik het over me heen moet laten komen en rustig moet blijven maar jeetje wat is dat moeilijk.
    ook dit kindje is heel erg gewenst. Ik ben ook heel blij,
    emoties vliegen alle kanten op....
    hopelijk over 8 maanden een klein frummeltje om te laten opgroeien in ons midden!!

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

van harte gefeliciteerd, dat deze wonder maar wel blijft zitten :)
    je kan het ook beter nog maar voor je houden en mensen reageren altijd apart of juist blij maar zitten altijd wel wat rotte appels tussen, mij moeder weet het dan en die vind het geweldig maar weet zeker dat de moeder van mn vriend ook niet blij is, zijn nogal ouderwets en als we iets willen dan is het van en hoe willen jullie dat doen etc. maar ja niets te klagen zijn zus is ook een jongemama! vertellen het ook pas over een tijd als de 12 weken echo goed is gegaan en dan nog weet ik niet hoe.
    inderdaad gewoon over je heen laten komen.. want laat ze maar praten het is jullie kindje en zij zouden zich er later wel bij neerleggen en dan pas zien ze hoe gemeen ze zijn geweest!
    de een is te jong de ander is niet verantwoordelijk genoeg pff zo is er altijd wel wat zelfs als je 30 ben ben je te jong en als je 18 mocht wezen ben je onverantwoordelijk enz. zijn altijd wel voor en nadelen maar die nadelen trekken wel weg en anders niet je hebt niets met die mensen te maken die het jou niet gunnen
    niet stressen hoor!!
    Liefss!!:)

3. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bianca van herte gefeliciteerd met je zwangerschap.ik zal voor jullie duimen dat deze keer alles goed gaat!

4. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Gefeliciteerd meid!!!

Ik hoop dat deze wel lekker blijft plakken........ik weet precies hoe je je voellt, ik heb in januari een miskraam gehad alleen bij mij kwam het uitzichzelf. Ik ben zelf wel heel bang geweest, maar dat word nu steeds minder.

Dinsdag een goede echo gehad en vanmiddag moet ik naar de verloskundige.
    Ik ben over de beruchte 3 maanden heen dus ik hoop dat de kleine frummel de aankomende 6 maanden lekker blijft zitten.

Succes

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Super gefeliciteerd meis! Geniet er van!
    Je verhaal klinkt heel sterk als een verhaal van een bekende van mij :)

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Gefeliciteerd meis! Ik kan me indenken dat je het nog niet gaat zeggen en dat het heel spannend is. 2 Mk's hakken er natuurlijk wel in en maakt je onzeker! Meis ik duim, en vele anderen met mij, dat deze zwangerschap maar goed mag verlopen en dat je inderdaad over 8 maanden een mooie, lieve en gezonde baby in je armen mag hebben!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D
    Hoop echt voor je dat het deze keer wel goed blijft gaan

8. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes! En natuurlijk ook jullie gefeliciteerd met je zwanger schap. Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat jullie snel een gezond kindje in je armen mogen houden!

Wat is het fijn om zo toch eventjes een reactie te krijgen
    Er zitten idd rotte appels in je omgeving en tja daar neem je afstand van. Maar de pijn blijft. Want een miskraam maakt meer kapot dan alleen de het stukje hart wat breekt om het verlies van je kindje.

het is allemaal al zo moeilijk en wanneer je geen begrip ontvangt van de mensen waar je het hardste van nodig hebt en ook stiekem verwacht is soms heel teleurstellend en levens veranderd. Klinkt zwaar maar zo voelde het voor ons wel.

Ook wij hopen zo dat dit kindje mag blijven zitten....
    het is gewoon afwachten nu. Het voelt wel anders bij de andere 2 was ik heeel erg onrustig van binnen. Nu is dat toch anders. Ik weet dat dit geen garantie geeft maar stiekem wel hoop....
    Al zit de spanning er natuurlijk wel.. nou nog maals bedankt en geniet van een mooie zwangerschap! liefs

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Gefeliciteerd en ik duim voor je dat het dit keer goed blijft gaan..

10. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    van harte gefeliciteerd :D
    volgens mij gaan we allemaal voor je duimen dat het dit keer goed gaat ;)
    geniet lekker van het blije gevoel :)

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:DKeep my fingers crossed!!

Deel Deze Pagina