Heeeel snel al 3e op komst

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Mispoes, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Onze jongste is net 5,5 maand en ik ben nu alweer ruim 6 weken zwanger van nr.tje 3! Das wel erg snel, maar we hadden zoiets van we zien wel ;). Er zit straks 12,5 maand verschil tussen de jongste kids. Zal me een drukke bedoening worden! We zijn erg blij, maar ook heeeeel benieuwd naar de reacties van anderen....:$

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    ja wel druk, maar wel erg leuk denk. onze oudste is nu ruim 2,5 en we verwachten onze 3e in februari, de jongste moet nog 1 worden;) op zich ook al erg druk.. maar wel super leuk hoor;)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

4. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    gefeliciteerd :)
    en trek je alleen de positieve reacties van andere aan, die andere zijn niet belangrijk, als het voor jullie maar goed is ;)

5. Sterretje22

25 nov 2008
    27
    0
    0
    Student.
    Friesland.
    Hé hoi,
    van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschapppen. Hier ook snel en onverwachts zwanger van de tweede maar wel heel erg blij mee! Ons kindje is vandaag precies 9 maanden en als alles goed gaat, ben ik eind februari uitgerekend van de tweede! :D Dan zou hij 18 maanden zijn, druk maar wel superleuk lijkt me. Enige punt is, dat ik nog studeer en wij maar 2 kleine slaapkamers rijk zijn, maar daar zijn wel zaken aan te passen. :)

X

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    gefeliciteerd!
    bij mij zit er 13 maanden tussen en ik vind het fantastisch! het bevalt echt supergoed, de oudste is allen maar lief voor haar zusje en er is geen jaloezie te bekennen, echt een aanrader dus

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Gefeliciteerd!! :D

Zou me ook lekker niets aantrekken van wat anderen zeggen hoor! Jullie zijn oud en wijs genoeg om zelf je keuzes te maken en als jij weet dat je het aan kan en jullie het leuk vinden is het toch geweldig?! Ben echt blij voor jullie! Geniet ervan!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Hier is de 2e ook onverwachts op komst, ben ook reuze benieuwd naar de reacties van de omgeving.

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Proficiat!
    Geniet ervan!

10. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    superleuk toch! proficiat en niks van negatieve reacties aantrekken hoor!

11. Fransa

Fransa Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zo te lezen ben je niet de enige....

Mijn zoontje is bijna 10 maanden en ik ben ruim 9 weken zwanger van nummer 2. Er zal straks ruim 17 maanden tussen hen 2 zitten. Wij wilden graag niet al te veel leeftijdsverschil tussen de 2 en we hadden veel geluk deze keer.

Het lijken mij erg drukke tijden te worden in het begin maar ik denk dat we over een paar jaar ontzettend kunnen profiteren van het feit dat ze lekker dicht op elkaar zitten.

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    super leuk! van harte gefeliciteerd!!!
    enne idd niets van negatieve reacties aantrekken hoor!!!!!

Geniet ervan!!

13. lil85

lil85 Actief lid

24 sep 2009
    115
    0
    0
    Hoi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er van en laat anderen maar kletsen. Jullie zijn er blij mee en dat is het belangrijkste.

Groetjes Lil85

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:D

Deel Deze Pagina