Ik kan het nog haast niet geloven! Vanmorgen had ik twee strepen! Ik had mezelf zo ingeprent om te rekenen op een negatest, maar gelukkig toch posi! Helemaal blij en ook nog heeel onwerkelijk. Ben nl. mama van een klein ventje van 13.5 mnd. waar we 1,5 jaar voor geklust hebben. Heb nl. PCO. Dus na zijn 1e verjaardag hebben we alle voorbehoedsmiddelen de deur uitgedaan en zie hier! In 1 keer zwanger. Alleen geen idee hoelang. Was voor t laatst ongesteld op 5 juni maar mijn cyclus is vaak wel 43 dagen. Dus ben ik dan vier of zesweken zwanger? Hm, misschien toch maar even vk bellen, heb ik nu al zin in! En nu begint ook gelijk de spanning weer. Zou het wel goed gaan enz. Vanavond eerst maar eens aan de papa vertellen. Wil een kaartje doen met tekst Hoera ik word grote broer. Namens onze zoon. Nou ben blij dat ik het hier kan delen!!! Groetjes, Guusje
Gefeliciteerd!! Je kan toch zo'n test kopen waarop staat hoe lang je zwanger bent? En anders ff een bloedtest bij de HA....
Gefeliciteerd! Hier ook pco (gehad), over Eva ook anderhalf jaar gedaan. En daarna 2 keer in de 3e cyclus zwanger! Wel lange cyclussen, zie onderschrift, maar goed, een héél stuk beter dan helemaal geen cyclus!!! Maar je hoort het wel vaker, dat de pco na een zwangerschap weg is. Na de miskraam heb ik ook een echo gehad en de verloskundige zei ook dat mijn eierstokken er erg netjes uitzagen, dat was met de pco dus niet.