Hier even mijn verhaal. Aangezien ik al een tijdje bezig ben en de frustratie echt begon toe te slaan dacht ik deze maand: 'ik zie wel'. Toch na 2,5 a 3 weken voor de grap een vruchtbaarheidstestje: positief! Volgende dag nog één en die was minder, top piek gehad en lekker geklust. Aangezien ik dus een test had gedaan wist ik ook wanneer ik ongeveer ongesteld zou moeten worden (vrijdag 18 april). De hele week dacht ik: 'nu word ik ongesteld!', maar er gebeurde steeds niks. Desondanks had ik nergens last van, geen gevoelige borsten zoals de vorige keer, geen innestelingsbloeding zoals vorige keer dus ging ik er van uit, helaas. Gisteravond dacht ik weet je wat ik doe ter bevestiging dat het niet zo is een test, had er toch nog 3. Clear blue digital gedaan (zonder indicator). Wat denk je??? Zegt ie: 'ZWANGER'. Ik was helemaal verbouwereerd. Aangezien ik twee keer teleurgesteld ben geweest dacht ik naaah, eerst morgen nog maar één. De strepen van de clear blu digital (je kan een stukje er uit halen) waren trouwens wel heel duidelijk. Vanochtend dus maar een clear blu gedaan MET indicator en ja hoor: 'ZWANGER 2-3'. Nu moet ik het dus wel geloven haha! Maar hoe dan dat ik niks heb gevoeld en dat ik nu nog vrij weinig merk? Zou het dan eindelijk deze keer goed gaan? Ik hoop het zo! Ik heb alleen wat last van darmen en plassen maar valt nog mee. Alhoewel ik vanacht echt niet kon slapen, 7x eruit om te plassen (kwam niks) haha! sorry voor het lange verhaal of details maar ik moest het even kwijt, aangezien ik nog niks kan zeggen tegen vrienden/familie. Duimen jullie met me mee voor een goede zwangerschap?! Als er nog meer mensen zijn die weinig last hebben van kwaaltjes of zoiets ook hebben gehad, let me know!!! Groetjes!
Gefeliciteerd!! Haha dat lange verhaal hoort er gewoon bij.. Als jij je er opgelucht door voelt!! Nu lekker gaan genieten en ik hoop voor je dat alles goed gaat!! Maar dan begrijp ik kerstkindje?? X
Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat! Lekker van gaan genieten. Ik voel ook verder niet veel hoor. Ben alleen sneller moe en dat is het eigenlijk wel. Leuk een kerstkindje!
Wat leuk Moniek!!! Jij ook gefeliciteerd! We houden elkaar maar even in de gaten, hebben we aan elkaar misschien een lekkere steun/klets/zeurpaal haha!! Hopelijk gaat het goed met onze beide Zwangerschappen en kunnen we lekker genieten. Voor mij is het nu nog vooral onwerkelijk en houd ik een slag om de arm ivm met eerdere miskraam. Na een goede echo ga ik pas echt genieten denk ik
Gefeliciteerd met dit prachtige nieuws ♥ bij de een zijn er van te voren kwaaltjes en bij de ander pas later. ik hoop dat alles goed mag gaan