Hoi allemaal, Hoewel ik bijna geen klachtjes heb zag ik vannochtend toch echt een licht 2e streepje ontstaan..woehhh maar willen jullie even meekijken naar de foto of dat het wel echt zo is. Ik rekende op een nee dus had mn plasje alweer weggegooid voor ik een 2e test kon doen. Nu dus even minder drinken en straks nog 1, maar voor die tijd.. wie o wie kan mijn vermoeden bevestigen of ontkrachtigen...Zo raar als je verder weinig voelt, onwerkelijk maar toch ook mooi. Vast tot horens hier!
Ik zie een streep en t feit dat je overtijd bent kan eigenlijk dan 1 ding betekenen Ik voelde in t begin ook niet veel.
Allemaal bedankt! Inderdaad is het een felicitatiewaard.. kijk maar in mn album.. lekker duidelijk. Nu is het natuurlijk weer hopen dat het goed blijft gaan maar volgens de arts zag het er de vorige keer goed uit en zou er geen reden zijn om geen goede volgende zwangerschap te kunnen hebben. Ik ga voorzichtig genieten.
VLINDERFLADDER.... je bent terug... en zwanger... oh meid *dikke knuffel* wat fijn voor je. je bent gemist op wie nog in eerste ronde.. ik dacht dat je langer weg zou zijn, dus heb je na je NOD van 5 augustusbus afgehaald... sowwy... hehe... oh ik hoop echt dat het nu gewoon goed gaat met je zwangerschap.. GEFELICITEERD!!!!!!!!
Dat is inderdaad een hele duidelijke positieve test. Nu een gewone gefeliciteerd geen voorzichtige meer . En meid vertrouw erop dat het goed gaat komen deze keer. groetjes vruchtje