Zwanger na 3 jaar. gelukkig en angstig!?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door miss27, 12 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Na lange tijd mag ik me hier weer melden. Heb in de laatste 3 jaar 4 keer een miskraam gehad waarbij 1 keer curettage omdat het niet loskwam na 10 weken. al die keren had ik ook het gevoel dat het mis was. Nu heb ik dat niet maar ben toch nog bang zijn er meerdere met die ervaring? Heb overigens op mijn 18de de diagnose pcos gekregen. maar ondanks dat toch een gezonde zoon rond lopen van inmiddels alweer 9 en alle keren op natuurlijke wijze zwanger geraakt. Ben zelf inmiddels 28 bijna 29. Mijn probleem is ik wil er van genieten maar durf niet goed bang voor een teleurstelling misschien.!

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Na een of meerdere miskramen sta je nooit meer onbevangen in een zwangerschap. Kan erover meepraten ;) Dat is helaas niet anders. Het blijft afwachten. Wens je een goede en gezonde zwangerschap toe!!

3. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Dankjewel voor je reactie ik probeer er toch idd rustig onder te zijn en natuurlijk zo gezond mogelijk te leven ik moet ook gewoon geduldig zijn en hopen op het beste. Hoever sta jij erin ik zie dat jou ervaring helaas ook anders is :(

4. barbara1980

barbara1980 Actief lid

11 feb 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    na mijn miskraam was ik ook angstig. hoopte dat na 12 weken over zou zijn, toen de 20 weken echo..... en toen begon bij mij pas het gevoel dat het goed ging......nu ligt ze heerlijk in dr bedje te slapen en is ze bijna 7 maanden. Maar begrijp je gevoel, en mensen die kunnen we makkelijk zeggen je MOET genieten, maar oh wat vond ik dat in het begin moeilijk

5. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Hey Barbara genieten zit er hier nog niet in idd ik neem het dag bij dag en probeer me nie te druk te maken knap lastig helaas :) maar ja het zal voorlopig gewoon zo zijn hoop dat het steeds minder word.

6. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Lijkt me meer dan logisch dat je zo in spanning zit. Hopelijk ben je er hauw van overtuigd dat het goed zit!

7. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    Heel spannend! ik ga voor je duimen deze eerste weken en zodra je de 15 weken voorbij bent kun je voor het eerste echt ademhalen !

8. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Dankjewel dames voor de lieve reacties

Deel Deze Pagina