Ach lieverd wat fijn. Ik weet zo hoe je ne voelt. Hier stond ik destijds ook te stuiteren (mmm) en ik was zo vreselijk blij. Lijkt eeuwen geleden maar mijn zoon is pas 9 mnd
Jaa ik heb jullie eindelijk begrepen hoe jullie je eigenlijk voelden en ik heb het zelf ook gevoeld. Ook ik heb het eindelijk begrepen waarom wij moeders heel hard ervoor hebben moeten vechten. Maar uiteindelijk kregen wij een beloning. Wat leuk dat jullie nu voor de tweede gaan. Het wordt wel heel spannend voor jullie beide aankomende tijd. Hoop dat het snel raak wordt bij jullie en dat jullie niet meer lang hoeven te wachten! Succes
Thanks al duurt het nog wel ff voordat wij het hele traject weer in gaan hoor. Wij zitten nu vooral in de voorbereidende fase (net juist een kuur gehad om een bloeding op te wekken) en het hoeft van ons niet gelijk morgen. Daardoor kan ik het nu wat meer los laten en voel ik minder druk, Maarja… ik word wel heel blij van jouw soort berichten
Nou graag gedaan haha. Loslaten en genieten is juist wel heel goed voor jezelf en ook voor je gezin. Maar ik zeg in jouw ogen misschien wel te makkelijk maar dat is echt zo want ik heb zelf ook echt meegemaakt de afgelopen 3 maanden (inclusief ik ben 4 weken en 4 dagen). Ik besef hoe belangrijker een rust nemen voor jezelf is en hoe belangrijker als je dingen loslaat en van jouw leven geniet ook al zit je in mmm.
@Pitaa91 wauw wat een verhaal! Eindelijk is het dan zover! Gefeliciteerd en lekker genieten!! Heb je al een afspraak gemaakt?
Jeetje meis wat heb jij lang in de mmm gezeten, nogmaals van harte gefeliciteerd. Heerlijk op die roze wolk nu en vooral de rust van even niks in de gaten houden met spuiten & slikken wat een verademing. Geniet er lekker van, je hebt er voor gevochten, en we kletsen verder in de februari mama groep, over 8 maanden hebben wij een gezond kind, punt.