Hoi Lizzy, wat vervelend van je 2 miskramen. Maar gelukkig ben je nu ook weer zwanger. Veel suc6 met het afwachten. Weet je al wanneer je een echo of iets heb?
Gefeliciteerd!! Heb je nooit onderzoeken gehad voor de reden van de miskramen? (hier trouwens ook 3 MK gehad, en een dochter* verloren, nu weer zwanger) Dat alles maar lekker goed mag blijven gaan!!
Hoi Babyengel, ik sta nu onder behandeling bij een gyn. Vandaag ga ik bloed laten prikken voor mijn hcg en over 1,5 week ongeveer m'n eerste echo met 6 weken. Het idee alleen al dat ik beter in de gaten wordt gehouden geeft me wel rust gelukkig. Jij hebt ook al behoorlijk wat voor je kiezen gehad dan. Ik wens jou ook alle geluk toe dat het nu goed gaat.
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes allemaal ! Ik heb afgelopen vrijdag bloed laten prikken en nu is het 2 weekjes wachten op de eerste echo.... Heel spannend allemaal, maar ik geniet elke dag weer dat ik weer het geluk mag hebben om in verwachting te mogen zijn van zo'n klein wondertje.
Gisteren toch maar het ziekenhuis gebeld omdat ik sinds eergisteren buikpijn had links onder in m'n buik. Gezien m'n geschiedenis mocht ik gelijk om half 3 langs komen voor een echo. Op de echo was een mooi vruchtzakje, met vruchtje te zien en... EEN KLOPPEND HARTJE ! Zo viel er daar even een last van m'n schouders. Ze ging ook verder kijken om te zien waar dan die buikpijn vandaan komt. Ze heeft iets gevonden waarvan ze niet zeker wist wat het was, het kon een cyste zijn of misschien een 2e vruchtje wat dan waarschijnlijk een BBZ zou zijn. Om het goed in de gaten te houden blijft mijn afspraak voor volgende week gewoon staan. Ben benieuwd hoeveel "Columbus" is gegroeid in een week tijd hahaha. Op zich dus heel positief dat er een mooi kloppend hartje te zien is, aan de andere kant een beetje onduidelijkheid wat dan het andere op de echo was.
gefeliciteerd meisie, Ik weet precies hoe je, je moet voelen ik heb ook het afgelopen jaar 3 miskramen gehad en ben nu (sinds vanochtend weet ik het) weer zwanger. Ben erg bang maar ook heel erg blij tegelijk, heb hele lichte kwaaltjes maar niet echt waarva je zegt wow!! Ik maak me druk maar blijf hopen dat het dit keer wel goed zal gaan en zal dat ook doen voor jou en een ieder die met de zelfde angst rond lopen. Ik heb 26 juli mijn eerste echo en ik hoop dat ik die u eindelijk eens ga meemaken.(het gaat in week 6 altijd fout)