Zwanger na 3 voege miskramen.. wil blij zijn maar is lastig

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door leolientje, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienes

nienes Lid

31 jul 2014
    56
    0
    0
    Succes vandaag Mamavlinder!!

2. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Klinkt als een vrij slopend traject, respect! Hoe is het gegaan??

Hier vooralsnog alles goed!

3. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Bizar he hoe het kan gaan?? Ik kan gelukkig wel genieten hoor, neem het dag voor dag. Soms krijg ik ineens een vlaag van angst over me, maar dan verzet ik mijn gedachten en dan gaat het weer prima!

Leuk 1 dag na elkaar! laten we hopen dat het bij ons allebei nu goed mag gaan!

4. nienes

nienes Lid

31 jul 2014
    56
    0
    0
    Het is heel goed gegaan gister! We hebben een rijstkorrel gezien met een knipperend stipje ♥♥♥♥ super gaaf! De gyn dacht dat ik 6½ week was maar ik hou het op 7 weken. Over 3 weken een nieuwe echo...
    Wanneer mag jij voor een echo?

5. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hoi Nienes! wat goed zeg! je zal wel blij zijn!

Ik heb vanmorgen de eerste gehad, maar daar was natuurlijk nog niet zoveel op te zien vanwege de termijn. Alles zag er wel heel goed uit dus ben toch opgelucht. Over twee weken mag ik weer!

6. nienes

nienes Lid

31 jul 2014
    56
    0
    0
    So dan heb je indd al vroeg een echo gehad. Op hoeveel weken schatten ze je?
    Ik ben aan de ene kant heel blij en aan de andere kant ben ik heel bang dat het mis gaat. Is ook wel logisch gezien hetgeen wij al mee hebben moeten maken maar vind dat ook wel jammer. Wil er eigenlijk optimaal van genieten....
    Heb ook helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, dat is aan de ene kant fijn maar ik wil er wel wat van merken, geeft me iets meer zekerheid. Wij mogen 25 aug weer, jij dus iets ervoor. Spannend!!!

7. nienes

nienes Lid

31 jul 2014
    56
    0
    0
    Ik heb net weer even een echo gehad. Alles nog helemaal oke!!
    Hoe gaat het met jou/jullie?

8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.284
    23.405
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Aspirine is heel wat anders dan paracetamol! Ik zou het zeker niet op eigen houtje gaan slikken, zoals iemand ook al had gezegd. Geeft juist extra kans op miskraam.

9. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Hey Nienes, wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad!! Heerlijk is het om steeds die bevestiging te krijgen dat de kleine 'het nog doet' hè? Zelf heb ik inmiddels ook twee goede echo's gehad en a.s. woensdag krijgen we er alweer één, zo blij mee!

Heb je trouwens zin om mee te kletsen in het "16-31 maart 2015 mama's" topic (onder 'bevallingslijst forum'?) Is een heel leuk actief topic met allemaal meiden die ongeveer even ver zijn.

10. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Nienes wat fijn! Ja was heel vroeg, maar ik wilde gewoon weten of het er een beetje normaal uitzag. termijn zou moeten kloppen!

heb komende donderdag weer een echo, dan kunnen we wel echt wat zien dus ben zeeeer benieuwd!

Deel Deze Pagina