Hallo meiden!! Na een ongeloofelijke rot jaar met een missed abortion in mei 2013 en daarna mislukte pogingen om zwanger te worden kunnen we nu eindelijk weer seggen dat we weer zwanger zijn!! We lopen sinds februari in het ziekenhuis en sinds mei bij de ivf afdeling! Zaad van ML is wat aan de slechte kant. Maar bn sl eens natuurlijk zwanger geworden en dst is nu dus weer zo!! We mochten toch dtarten met ivf icsi en we stonden ingeplsnd voor nu zeg maar. De hormonen staan al klaar in mn koelkast! Ik moest bellen wanneer mn ongie doorbrak zodat ik kon beginnen met de decapepryl, maar ongie brak maar niet door! Dus toch maar even testje gewaagd want ik had ook last van maagzuur al paar dagen..... Omg gewoon positief! Tweede test gedaan en weer positief!! Cant believe it! Wel zo blij en tevens erg bang, wie zegt dat het dit keer wel goed gaat?! We krijgen nu extrs echo omdat we in zkh lopen, ben zo bang maar hopelijk alles goed! Wowie wij sijn echthet ultieme voorbeeld van zwnpanger worden bij LOS laten, nu totaal niet meer mee bezig geweest en vorige zwnagerschap was t rssk op vsksntie en ook totssl niet mee bexig geweest.....
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het jullie opnieuw op de natuurlijke manier is gelukt. Ik hoop op een mooie plakbeeb voor jullie. Dat dit kindje maar mag blijven zitten tot februari!
Geweldig gefeliciteerd! Hier zelfde verhaal, moest starten met hormonen op 1e dag menstruatie ... En je raad het al ... Die kwam niet . Ik duim voor je!
Dankjulie wel! Hoop ook zo op een plakkerd dit keer... Please please please ! Iig super blij dst ik nu ipv hormoon prikken me hiermee bezig mag houden! Liefs
NOgmaals ... Gefeliciteerd met dit wonder . ik duim mee dat het blijft plakken .. zo aan je banner te zien lopen we gelijk op .. vandaag ook 4 weken en 3 dagen ... alleen bij mij wil het besef van de testen nog niet doordringen . Hopelijk bij jou wel ... geniet er lekker van meid ... xxxx
He wat ontzettend rot zeg! Niet eerlijk... Hopelijk is het jullie snel gegund, dat wachten en teleurgesteld worden is slopend..
Dankjjullie wel, tis ons dit keer niet gegund... Gelukkig kunnen we wel snel stsrten met ivf zodra het bleoden stopt mag ik komen voor een echo