Gestopt minipil en nog BV menstruatie blijft uit

Discussion in 'Zwanger worden' started by Yoshi1991, Mar 21, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yoshi1991

Yoshi1991 Nieuw lid

Oct 26, 2018
    2
    0
    1
    Female
    Hallo iedereen,

6 weken en 1 dag geleden ben ik met de minipil gestopt. Na een paar weken kreeg ik zoveel klachten maar testen waren steeds negatief. Op dag 30 toch de huisarts gebeld omdat ik voor mijn laatste zwangerschap een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Eén van mijn eileiders is verwijderd. Omdat ik toch een verhoogde kans heb op een nieuwe buitenbaarmoederlijke zwangerschap ben ik extra voorzichtig. Ik mocht bloed laten prikken en mijn HCG was minder dan 1 dus niet zwanger. Ik geef onze jongste dochter nog borstvoeding. In de ochtend, middag en voor het slapen gaan ( ze is bijna 2) De dr zei dat het vast door de BV kwam dat mijn menstruatie uit blijft. Het rare is dat toen ik stopte met de mini pil na ons eerst kindje, gaf ik ook net zoveel de borst en toen had ik na een dag of 30 mijn eerste menstruatie ( achteraf was dat nogal een misleidende bloeding want ik was zwanger bbm) 3 weken later ben ik geopereerd. Wat is jullie ervaring met stoppen met de mini pil en BV? Ik ben benieuwd of er soort gelijke verhalen zijn.

Liefs.

Share This Page