Sinds afgelopen donderdag weet ik dat ik zwanger ben. Ik had het totaal niet verwacht aangezien begin april mij verteld is dat ik pcos heb en ze gaf me een kans van 10% om natuurlijk zwanger te worden. Want door mijn overgewicht konden ze me niet helpen. Ben toen die week direct naar de huisarts gegaan voor een dieet en zij heeft mij toen metformine voor geschreven. Vanaf begin mei was ik af en toe misselijk, duizelig en zuurbranden. En vorige week heb ik toch maar getest (aangezien ik met pinksteren in misselijk werd van pizza luchtjes) En het was positief!!!!!!! (vreugde dansje) Probleem is nu echter dat ik niet weet hoe ver ik ben. 6 April heb ik nog een inwendige echo gehad bij de gyn, en toen was ik niet zwanger. Maar ben vanaf maart al niet meer ongesteld geweest dus ik weet niet wanneer ik zwanger ben geworden. In ieder geval na 6 April. Heb de gyn al gebeld en moet nu tot 15 Juni wachten op een echo. Pffff vind ik echt lang (valt misschien wel meer maar ik ben echt nieuwschierig en dan duurt een dag wachten al lang) Ben al bij de huisarts langs geweest en die heeft een brief naar de gyn gestuurd waarin hij vraag of het echt niet eerder kan. Tja afwachten maar...
Gefeliciteerd! Wat bijzonder dat je toch via de natuurlijke weg zwanger bent geworden! Wel balen dat je zo lang moet wachten!! Wachten kenmerkt toch wel een beetje de zwangerschap Succes en nogmaals gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat is wel een heel fijne verrassing. Ik hoop dat je snel voor een echo terecht kunt en je buikbewonertje kunt bewonderen.
Allemaal heel erg bedankt. Tja het is tot nu toe gewoon afwachten heb vandaag, niets gehoord van de gyn misschien morgen en anders bel ik woensdag.