@jolan36 Ik ken je gevoel!! Wij hebben vandaag een positieve thuistest in handen gehad voor het eerst in al die jaren.. Vrijdag nog wel bloedtest maar ons geluk kan ook niet meer stuk.. OOk heel bang om iets te doen hahaha.. Bang dat het mis gaat! Geniet ervan meid! Hele dikke knuffel!
Hoi meiden, Allereerst: allemaal gefeliciteerd!! Het kan! Zo zie je maar Ik zou graag met jullie meeschrijven. Zoals jullie in mijn banner kunnen zien ben ik na een lange weg ook eindelijk zwanger! Afgelopen week onze eerste echo gehad en alles was goed. Het hartje klopte ook al erg goed! Zoooo mooi om te zien, zo bijzonder. Het was erg emotioneel voor ons pfff hihi. Nu het eindelijk een beetje echt lijkt proberen we zoveel mogelijk te genieten, maar de angst die ik hier bij jullie lees hebben wij ook vaker. Na zo'n lange tijd eindelijk zwanger..zo onwerkelijk. We gaan er gewoon allemaal voor dat alles goed gaat! Dit zijn plakkers en wondertjes! Liefs en dikke knuffel, Simone
Gefeliciteerd meid ben ontzettend blij voor jullie wat een wonder! En wat een sterke vrouw ben jij .. Liefs
Gefeliciteerd! ! Wat een respect voor je doorzettingskracht zeg! Hoop dat je een fijne zwanger heb en t goed zal blijven gaan! Geniet ervan!
dankjewel allemaal, ik vind lief al jullie medeleven. het gaat tot nu toe goed lijkt het. De echo is een dag verplaats naar woensdag door het ziekenhuis dus moet nog ff geduld hebben, ik vind zo spannend
Van harte gefeliciteerd! Ik hoop van harte dat je morgen een mooi knipperlichtje op de echo mag zien!! Er is trouwens een topic waar meiden schrijven die lang bezig zijn geweest en in de mmm hebben gezeten, dus mocht je behoefte hebben om mee te kletsen: welkom! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/558788-zwanger-na-lang-traject-ivf-icsi.html
Ik wens jullie het allerbeste en veel geluk met jullie nieuwe wonder. Jullie hebben het zo hard verdiend. Proficiat!
De echo was goed lief dat je het vraag.hartje gezien en gehoord. Over 2 weken weer terugkomen ik ben zo blij
Jeetje jolan! Dit wist ik niet. Ik was al heel erg blij voor je maar nu nóg blijer! Jeetje wat goed. En heel knap van je al dat geduld! Heb veel respect voor je en ik gun je dan ook een hele gezonde baby en geluk toe ❤❤💪💪
Blondie nogmaals dankjewel ja ik heb niet verteld in onze club omdat ik jullie onbezorgde zwangerschap wens