Vroege echo geen hartslag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnoniempjeA, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnoniempjeA

11 feb 2017
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!
    Ik had negatief getest toen ik 3 en 5 dagen overtijd was. Daarna na 7 dagen overtijd te zijn geweest heel licht bloedverlies gehad. (Waarschijnlijk innesteling bloeding.) Na 14 dagen overtijd eindelijk duidelijk positief getest!

Vandaag had ik volgens mijn laatste ongesteldheid bijna 8 weken moeten zijn. Bij de echo bij de verloskundige kon ze geen kloppend hartje vinden en ben ik waarschijnlijk dus later zwanger geraakt en nu pas 5/6 weken zwanger. Over 2 weken heb ik weer een echo om te kijken of we het hartje dan toch zien kloppen!

Vind het best een tegenslag omdat je er natuurlijk niet vanuit gaat dat er geen hartslag te vinden is.

Wie heeft dit nog meer meegemaakt en hoe is het afgelopen?

2. mamaja

mamaja Lid

14 jun 2011
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb zelf de eerste echo gehad met 6+3 toen was er geen hartslag te zien en leek het vruchtje veel "jonger" week erna wel een hartslag gezien en schatte ze me 6+4.
    2 weken later werd ik toch weer vooruit gezet van 8+4 naar 9+1 en met de 12 weken echo zette ze me nog 2 dagen verder zodat ik uiteindelijk wel op dezelfde datum uit kwam.
    Hoop dat het gewoon nog niet goed te zien was en dat er op de volgende echo meer te zien is!
    Groetjes

3. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Lijkt me sowieso al apart om 2 weken overtijd pas positief te testen.
    Had je ovulatietesten gedaan of getemperatuurt dat je het echt over overtijd gaan hebt?

Ik had op den duur ook wel een stabiele cyclus maar toch ook wel eens uitschieters van 1,5 week langer etc. Dan is je eisprong ook later en ben je dus idd minder lang zwanger dan je zou denken.

Waarschijnlijk is gewoon de volgende echo alles in orde en heb je mooi kloppend hartje!

Succes en natuurlijk gefeliciteerd!

4. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Als je laatste ongesteldheid 8 weken geleden is en je pas 14 dagen over tijd positief hebt getest heb je blijkbaar je ei later gehad.. dus als je die 2 weken eraf trekt ben je nu 6 weken zwanger en is dat inderdaad wat vroeg voor een hartslag..
    Kan dus nog alle kanten op, de eerste weken zijn gewoon spannend! Sterkte met afwachten

5. AnoniempjeA

11 feb 2017
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de snelle reacties!

Juist ik bedoel dus ook dat ik een late ei heb gehad en dus een late innesteling gehad. Dat het daarom eigenlijk te vroeg is.

Pff ik hoop echt dat alles goed zit want het is zo gewenst! Afwachten ben ik niet zo goed in helaas haha..

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier ook meegemaakt. Waarschijnlijk gewoon een late eisprong. Ben twee weken terug gezet en inmiddels 24 weken zwanger van een kleine druktemaker!

7. Dhelia

Dhelia Lid

27 dec 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik plaatste het net toevallig ergens anders ook, maar ik heb het ook gehad. Met 6 weken geen hartslag te zien en vruchtje leek jonger. Verloskundige dacht dat ik 5 weken was.
    2 weken later weer een echo en toen was het gewoon op termijn van 8 weken.

Sterkte met wachten, dat voelt altijd zo immens lang.

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb het ook gehad, op de vroege echo een gevulde vruchtzak te zien maar nog geen hartslag, was toen 6 weken.
    Anderhalve week later was er een mooie hartslag.

Vervelend hoor dat wachten, ik hoop op een kloppend hartje voor je bij de volgende echo.

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Welke datum had je positieve test?

10. AnoniempjeA

11 feb 2017
    24
    0
    0
    NULL
    NULL

De 19e had ik positief getest!

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dan was je rond de de 19e 4 weken
    Vooral als je daarvoor negatief getest had
    Dus dan ben je gewoon korter zwanger :)

12. AnoniempjeA

11 feb 2017
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het natuurlijk heel erg!
    Ben wat positiever ingesteld nu, hoop bij de volgende echo dat alles gewoon goed zit!

Deel Deze Pagina