Jippie, ik ben weer zwanger na in augustus een missed abortion te hebben gehad. Duimen draaien dat het nu wel goed blijft gaan...Ondanks mijn PCOS en mijn verleden van zwanger worden is het nu toch snel weer gelukt!
ik heb aanstaande woensdag intake gesprek bij vk. maar 2 januari heb ik echoafspraak bij gyn in het ziekenhuis. ik loop bij de gyn maar ik heb toch voor de zekerheid afspraak gemaakt bij de vk.
echt toevallig zeg. dan hoor ik het van jou. in augustus was er geen hartslag. ik ben zo zenuwachtig en ook beetje bang. ik hoop dat het nu allemaal goed gaat.
Erg hè die onzekerheid. Ik voelde me de vorige keer zo voor het lapje gehouden door mijn eigen lichaam. Ik maar denken dat ik zwanger was terwijl het vruchtje al weken niet meer groeide. Over deze nieuwe zwangerschap heb ik wel een goed gevoel, maar het blijft lastig. Het was toch een behoorlijke klap de vorige keer. Succes de komende weken!
Jij hebt hetzelfde gehad hè LucyMila? Ik snap dat je nog niet durft te juichen. Ik keek ook veel nuchterder naar mijn positieve test. Maar...ik heb er wel vol vertrouwen in dat het goed gaat nu. Ik heb tenslotte al twee gezonde kinderen, dus ik weet dat mijn lichaam het kan.
Helaas mocht het niet zo zijn...afgelopen donderdag begon ik met vloeien en vrijdagochtend ben ik het vruchtje verloren Ik ben heel verdrietig, snap niet waarom...
Neeee...??!!! Oooh wat erg voor je..! Heel veel sterkte. Hopelijk brengt 2014 jullie iets moois.. xxx
Heel veel sterkte!! Wil je wel even een hart onder de riem steken: ik heb in nov '12 een ma gehad en in febr '13 een vmk. Nu 34w3d zwanger. De eerste weken (tot ongeveer 14weken) waren een hel, zo bang was ik... maar nu gaat alles goed. Ik gooi het nog steeds op toeval, en een stukje leeftijd (nu 38). Dus niet opgeven!! Houd hoop! Maar eerst tijd om dit verlies te verwerken, het verdriet mag (en moet) er zijn. Wel rottig, zo net voor de feestdagen...
Kan helemaal meepraten met jou meid. Ook in aug een miskraam gehad, leeg vruchtzakje wat pas bekend werd met een echo bij de 8 weken. Ik ben nu dus (morgen) precies 8 weken zwanger. Je snapt natuurlijk dat ik rond deze week ook super zenuwachtig ben of t allemaal goed gaat. Gelukkig heb ik wel al 2 echo's gehad waarop ons ukkie super goed groeit en een mooi hartje heeft <3 dit had ik bij de vorige miskramen dus helemaal. En heb ook symptomen... Dit geeft toch echt wel goede moed dat het dit keer goed komt! Ik duim ook mee voor alle meiden hier die net zwanger zijn! xxx
owww sorry meid....ik zie nu pas je berichtje op deze pagina had na je eerste berichtje meteen een reactie getypt hieronder. sorry sorry wat een rotnieuws! bah! ik wens je echt alle sterkte toe en een hele dikke knuf!!! dat heb je wel nodig,