vieze smaak

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo

allemaal ,

ik ben nu 6 weken zwanger en heb nu 2 weken lst van een veize
    zure smaak in de mond

weet iemand of dit normaal is en wat k er tegen kan doen?

groetjes

2. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ik heb dat ook een tijdje gehad, echt super vervelend. Bij ging het vanzelf weer over. Heb er niet echt iets tegen gedaan, maar het duurde gelukkig maar een paar dagen...

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik heb dat tot 12/13 weken ook gehad. Heb echt van alles geprobeert, maar niks hielp. Nam in het begin vaak iets zoets om de smaak weg te krijgen, maar kreeg het idee dat het dan alleen maar erger werd.
    Ben bang dat je er dus niet veel tegen kan doen.

4. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Dat heb ik ook heel erg gehad en heb het nu ook af en toe, blehh. Niet leuk.. Ik kon soms niet eten vanwege die smaak...

Maar nu gaat het gelukkig wat beter... Heb het alleen af en toe als ik heel erg moe bent. En dan wordt ik misselijk enzo...

Liefs Jeanney

5. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hoi Hoi,

Ook ik heb dit. Net zo'n smaak alsof je overdag in diepe slaap bent gevallen en dan wakker wordt. Ik heb dit al vanaf week 6. Het is nu wat minder aan het worden, maar is er nog steeds. Ik merk dat het erg ligt aan of ik wel of niet wat zoets heb gegeten. Als ik zoet eet (bv jam, hagelslag, optimeldrink, etc), dan heb ik hier de hele dag last van en wordt mijn misselijkheid erger. Ik heb het ook bij fruit (bananen, druiven, etc).

ALs ik een boterham met vleeswaren eet, gaat het stukken beter en ben ik ook minder misselijk.

Gek he? Normaal vind ik een boterham met jam heerlijk....

Succes.

Groeten
    Jille

6. Niet meer actief

hoi hoi

bedankt voor jullie tips!
    en idd als ik iets zoets eet heb ik er meer last van.
    maar brood smaakt me op het moment helemaal niet,,, hahaha
    maar het moet....

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Heb hier ook last van, al vanaf het begin wel. Ik weet niet zeker meer of de smaak nu nog t zelfde is als in t begin.

Eerst nam ik vaak kleine pepermuntjes (zonder suiker) zoals smint, daarna een tijdje zoet/zure snoepjes zonder suiker en nu neem ik steeds na t eten laurierdropjes. Ik heb een lage bloeddruk, dus dan kan t geen kwaad. Ik vind nu de laurierdropjes erg goed neutraliserend werken...

Succes, is echt heel vervelend.

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoi!

ik heb het ook hele dagen gehad, nu af en toe, drop neutraliseerd het bij mij, ik ben dus nu ook gek op drop :) een handje per dag mag ik van mezelf (ivm eventueel hoge bloeddruk).....

liefs

Deel Deze Pagina