Hoi dames!, ik heb wel vaker clomid gebruikt 50mg en 100 mg toen ik zwanger wilden worden van ons zoontje, ik heb pcos en ze springen helaas niet vanzelf bij mij. Als er eenmaal wat springt ben ik wel in een zucht zwanger (gelukkig). Maar nu komt het, we zouden hopen op nog een derde kindje dus ik ben in overleg met het ziekenhuis na een echo weer begonnen met clomid, op de echo zaten mijn eierstokken zo vol met eitjes dat hij wilde beginnen met 50mg omdat hij bang was dat als hij me 100mg gaf ik ineens tig springende eitjes zou hebben en een vijfling is neit zo'n goed idee. Nu heb ik de clomid 50mg deze ronde gebruikt en als het goed is "was maandag" mijn eisprong dit is 14 dagen na eerste dag menstruatie. Alleen nou heb ik enorme enorme pijn vandaag, een soort menstruatie pijn alleen tig keer erger, steken en ik kan bijna niet "erop" zitten dat doet ook pijn. Is dit dan een eisprong? *ovulatietesten werken bij mij niet* en als dit zo'n pijn blijft doen moet ik dan bellen? ik weet me even geen raad
Ik zou bellen en vragen om een echo. Zeker als het echt zo heftig is als je omschrijft. Voor hetzelfde geld op je overstimulatie of een cyste ontwikkeld.