Hoooooi, Deze week is voor ons de eerste ronde.. Nou had ik uitgerekend dat Zondag mijn eisprong zou zijn alleen heb nu al 2 dagen dat slijmerige afscheiding.. Komt mijn ei eerder?? Help ! haha Liefs
Het zou kunnen inderdaad. Als je de mogelijkheid had zou ik zeggen klussen maar dat word een beetje moeilijk dus..
Ik heb in de maand dat het raak was toevallig ovutesten gebruikt. Gewoon om te kijken hoeveel dagen er zaten tussen het draderige gebeuren en mijn ei. De dagen dat ik het slijm had, had ik tot mijn verbazing (toen) negatieve ovutesten. Geen ei dus. De eerste dag na die twee dagen een positieve test, mijn ei is dus een dag NA die test geweest (klopt ook met wat de echo zei). Met andere woorden: het kan heel goed dat je cervixslijm eerder komt dan je ei, dat slijm zorgt ervoor dat zaad langer kan blijven leven. Dat heeft vlak vantevoren niet zo heelveel zin, maar een paar dagen wel. Grote kans dat je ei juist precies komt als je vriend terug is en dolgraag meteen aan de slag gaat
Ik weet niet hoe oud je bent, maar zeker als je nog jong bent maak je meer dagen 'goed' slijm aan dan alleen op de dag van je ovulatie. Goeie kans dat je ei dus dan pas morgen of overmorgen komt en dat is dan precies op tijd om nog voor te klussen. Succes!
Aangezien het je 1e ronde is, heb je natuurlijk geen enkel idee wanneer je eisprong zal zijn. dus logisch dat je dan van het gemiddelde uitgaat. Maar het kan dus heel goed zijn dat jouw eisprong eerder of later zal komen. Als je echt vruchtbaar slijm hebt, zal een eisprong waarschijnlijk niet lang meer duren. Dus ik zou zeggen, grijp je kans zodra je vriend terug is! Ik heb net even terug gelezen in mijn notities, bij mij begon op dag 12 het vruchtbare slijm al een beetje te komen en bleef t/m dag 17. Volgens mijn temperatuurlijst was mijn eisprong dag 16. Succes met zwanger worden! (hopelijk heb je iets aan mijn info) Groetjes Gwen
Oh daar in aanvulling op: ik had op dag 12,13 slijm, en op dag 14,15 positieve ovulatietest, positieve zwangerschapstest op dag 30 Dat was met een cyclus van ongeveer 30 dagen.
Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik ben echt benieuwd maar kan nog niks doen!! Wat vervelend is dit! Ik denk dat ik morgenochtend een ovu test ga halen, gewoon voor de zekerheid.. Ben wel blij om te horen dat jullie ook wat eerder al dat slijm hadden.. Ik zal het nog even laten weten van de ovu test morgen.. Bedankt allemaal! En succes. Liefs
Nou gister een ovu test van clearblue gedaan en die was positief.. dus meteen wezen klussen! Vandaag moet ik volgens de berekeningen mn ei hebben dus het is nu afwachten!