Hysteroscopie en laparoscopie met tubatesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sab88, 12 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    hoi,

    Ik heb misschien een gekke vraag , maar hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

    Ik heb vorige week donderdag een hysteroscopie en laparoscopie met tubatesten gehad.
    Normaal gebeurd dit tussen dag 8 en 12 van je cyclus. Bij mij was het dag 14 van mijn cyclus. De avond voor de operatie en diezelfde ochtend had ik heel erg last van eigroeipijn.

    De dagen voor de operatie hebben we het ook gezellig gemaakt, omdat het nog niet 100% zeker was dat de operatie door zou gaan.
    Nu vraag ik me af , wat er na zo’n operatie met je eitje en eventueel aanwezige zaadcellen gebeurd.
    Slaat nergens op dat ik hierover nadenk , maar kan er niks aan doen :oops::eek::roflmao:
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Als je ei echt gesprongen is zal dit weggespoeld zijn met of de tuba test of de hysteroscopie..
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  3. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Daar was ik al bang voor :confused:
    En toch bleef ik het me maar afvragen.. Stel je voor ... :rolleyes:
     
  4. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Precies dit, en als er een bevruchting is ontstaan is er daarmee een grotere kans op een eug...

    Waarom hebben ze dit onderzoek zo laat in je cyclus uitgevoerd en hebben ze je geen seksverbod opgegeven?
     
  5. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    W
    Wat is een eug ??
    5 juli was de enigste plek die ze vrij hadden , althans het was nog niet helemaal zeker omdat ze vol gepland waren. Maar daar was de meeste kans dat er iemand uitviel , zodat ik er tussen gezet kon worden.
    Nee ze hebben niks gezegd over een seksverbod
     
  6. Blosje89

    Blosje89 Fanatiek lid

    12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Eug=bbz = buiten baarmoederlijke zwangerschap...

    Vreemde manier van handelen dat ze je daarover niet informeren. Lijkt me dat je bij deze procedure daar net zo goed kans op maakt als na een hsg, omdat er vloeistof wordt gebruikt om de eileiders door te spuiten/spoelen... het eitje/embryo dus weggespoeld kan worden...
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  7. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Ja dat lijkt mij ook. Het ging zoiezo al heel rommelig.
    Want ze had me er op gezet voor 5 juli met het bericht dat ze dan wel vol stonden met keizersnedes , maar als er iemand uit zou vallen zou ik gebeld worden. Maandag 2 juli heb ik zelf naar het ziekenhuis gebeld , en werd mij verteld dat ze nog steeds vol stonden dus dat het deze maand niet meer zou kunnen. En dinsdag werd ik gebeld dat ze toch plek hadden en dat ik snel nog bloed moest laten prikken. Verder heb ik helemaal geen info of wat dan ook gehad.
    Maar als die ochtend mijn ei is gesprongen dan had die in ieder geval nog niet bevrucht kunnen zijn.
    Ik had namelijk nog eipijn op het moment dat ik naar de ok ging.
    En door het doorspoelen zullen alle aanwezige zaadcellen ook wel weggespoeld zijn.
     

Deel Deze Pagina