Hoelang Hcg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doris, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik heb even een vraag.
    Vorige week donderdag moest ik ongesteld worden. Deze kwam niet en vrijdag een test gedaan. Deze had een lichte 2de streep. Helaas vrijdagavond toch ongesteld geworden....
    Maandag nog een testje gedaan, maar deze gaf tot mijn verbazing nog steeds een licht streepje. Maar ik dacht zal nog wel hcg zijn wat in mijn lichaam zit. Om zeker te weten dat de testen weer negatief zouden zijn vandaag weer een testje gedaan. En weer een licht streepje! Ik had ook nog een cb digitaal liggen, dus die ook gedaan en jawel, zwanger...
    Omdat ik er vanuit ga dat de innesteling echt niet goed is gegaan (had echt een volledige menstruatie) vraag ik me nu af hoelang er hcg in je lichaam blijft na mislukte innesteling?

Alvast bedankt,

Groetjes Doris

2. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik zou als ik jou was even bij de dokter of verloskundige navragen en eventueel een bloedtest laten doen.
    dan weet je het zeker.
    succes!

3. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ik meen dat HCG nog een paar dagen in je lichaam blijft, het exacte aantal dagen weet ik niet, ik ben bij een eerdere miskraam nog 2 dagen misselijk geweest na de MK. Het blijf wel even in je lichaam!

Veel sterkte!

Deel Deze Pagina