ik heb sinds vanochtend dat ik nogal pijn heb aan mn schaambot en uhm ja vagina laat ik het mar gewoon bij de naam noemen maar alleen aan de linker kant.. niet als ik zit of lig maar als ik bijv loop elke stap die ik zet met mn linker been voel ik daar een soort van spierpijn een stekende pijn.. net of het blauw is ofzo.. maar ben pas 15 weken.. herkent iemand dot of weet iemand wat het is.. het is nogal vervelend en wete niet of ik me zorgen moet maken heeft iemand please een antwoord gr cristel
Ik weet niet of het voelt als een soort spierpijn zeg maar dat je steeds ook van pijnscheuten krijgt.Ik heb het ook al een tijd en bij is het dus als ik op de bank zit men benen over elkaar wil doen,bij het opstaan en bij het lopen,het kan dan namelijk een begin zijn van bekken instabiliteit maar vraag daar dan ff naar bij je vk ofzo dan kan je zeker gelijk fysio krijgen om het niet erger te maken. groetjes jeslin
Ik heb het precies een week nu (ik zat bij Tarzan toen het gebeurde dus ik weet het nog heel goed). Ik kan bijna niet meer lopen. Ik heb het tegen m'n vk gezegd, toen kreeg ik een foldertje mee over bekkeninstabiliteit. Tja, ik ben niet zo'n kenner van de antomie, maar m'n schaambot heeft toch niet zoveel met m'n bekken te maken, dacht ik. Linda
Hoi, ik heb er ook erg last van gehad de afgelopen weken. Ik vermoed dat het te maken heeft met het verweken in het lichaam. Als ik te lang stil zit in dezelfde houding, dan kan ik daarna zowat niet meer lopen. Heel naar gevoel.
ooh ben blij dat ik niet de enige ben... ik weet niet of het nu bandenpijn is of bekken instabiliteit nou ja een begin ervan.. maar iniedere geval niet iets heeeel ernstigs.. of iets met de beeb.. ik moet vandaag naar de gyn dus ik vraag het wel even.. heel erg bedankt voor de reacties