Ben nu aan het testen om te zien wanneer de pregnyl eruit is. Gisteren werd ie al lichter. Vanochtend met ochtendurine nog lichter. De test van vanochtend heeft een foutje in de teststrip, bij de c streep zit een opbolling dus vanmiddag nogmaals getest. Test is donkerder dan vanochtend oogt het? Ben ik een "middagtester" is het een nawee van de pregnyl of misschien een klein beetje eigen hcg? 8 dpo vandaag trouwens. . Wel of niet opgelopen?
Ik vind ze idd wel oplopen, middelste is lichter en onderste donkerder. Weet niet wat anderen ervan denken..
Vind het moeilijk te beoordelen omdat de kleuren van de fotos anders zijn, maar vind m iig niet aflopen! Spannend!
Hoe vervelend ook...maar 2 testen op dezelfde dag kun je echt niets van zeggen.Ook al was het met verschillende urine.De ene was misschien iets geconcentreerder dan de andere. Ik duim uiteraard wel mee voor een prachtige test over een paar dagen die niet meer van de pregnyl is.Heel veel succes!
Hoeft niet hoor, soms haf ik hele lichte urine smorgens en smiddags vele donkerder. Ik duim voor je meid!!