Zwanger na buitenbaarmoederlijke zwangerschap, wanneer echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lien26, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ja ik denk dat dit de innesteling is gezien mijn termijn van zwanger zijn.
    Neem jou als voorbeeld 😉

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Dat zou heel goed kunnen! Volgens mij hoort bruin bloed daar ook bij dacht ik. En we kunnen alleen maar afwachten. Het is wel heel spannend! Geniet toch maar een beetje van je vakantie!

3. Noa87

Noa87 Lid

26 jan 2015
    36
    0
    6
    Na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap vorig jaar Juni.. Vandaag weer positief getest.
    Super blij, maar vind het erg spannend of het dit keer goed zit.
    Ga maandag de Gyn maar eens bellen.

Vorig jaar tijdens controle gesprek zei hij, echo bij 6 weken.

4. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Spannend Noa! Hoeveel weken ben je nu zwanger?
    Ik hoop dat t vruchtje goed zit!

5. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim voor je.

Ik heb sinds een uur helderrood bloedverlies, maar geen buikpijn.
    Waarschijnlijk dus een miskraam.
    Voel me zo rot!
    Eerst een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en nu een miskraam...

6. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ai dat is niet fijn! En dan ook nog op vakantie! Heb je al contact gehad met een verloskundige?
    Nogmaals, bloedverlies wil je niet meemaken in een zwangerschap maar het hoeft niet altijd fout te gaan..
    Sterkte met afwachten.. ondanks dit probeer er maar t beste van te maken op vakantie...

7. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Schoentje, dit is zoveel bloedverlies dat het bijna niet meer kan hoor. Stroom letterlijk en figuurlijk leeg.
    Dit is gewoon een vroege miskraam en idd op onze eerste dag op onze vakantie bestemming 😪😪😪

8. Noa87

Noa87 Lid

26 jan 2015
    36
    0
    6
    Aaah wat vervelend Lien. Balen zeg...
    Hou het wel even in de gaten, mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap begon ook met bloedverlies.

Ik ben nu 4w2d. Heeeeel pril.
    Kan alleen maar denken "als het dit keer maar goed zit".

9. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Wat rot voor je zeg! Ik leef met je mee. Ik heb na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook een miskraam gehad (tweelingvruchtje verloren) mAr wist niet dat ik een tweeling had. Dus mn dochter zat er nog. Wonderbaarlijk maar eerst dacht ik houdt het dan nooit op! Je voelt je zo klote, en machteloos.
    Ik vond het na een aantal dagen wel fijn dat we evengoed zwanger konden worden met een vruchtje in de baarmoeder.

Heb je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij ze je eileider hebben weggehaald? Of alleen t vruchtje eruit gehaald? Bij alleen het weghalen van het vruchtje is de eileider wellicht wat beschadigd en is de kans op nogmaals een buitenbaarmoederlijke zwangerschap groter ( zo vertelde mn gyni) dus dan goed in de gaten houden.
    Als je hele eileider weg is zou ik me niet zo druk maken, de kans dat je aan de andere kant weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt zou statistisch wel erg klein zijn...
    Ik leef met je mee.

10. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ze hebben mijn hele eileider toen weggehaald.
    Ik mag hopen dat het ons ooit gegeven is nog.
    Maar weer alle energie bij elkaar rapen en verder gaan.

11. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Rot voor je dat het nu zo moet lopen. Werd je snel genoeg na je buitenbaarmoederlijke zwangerschap weer zwanger?
    Ik hoop ook heel erg dat het jullie gegund is. Maar een miskraam komt best vaak voor, helaas! Maar als je al een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt gehad voelt dat gewoon oneerlijk.
    Ik hoop dat het je goed gaat, als je nog behoefte aan een digitale babbel hebt dan stuur je me maar een prive bericht.

12. Noa87

Noa87 Lid

26 jan 2015
    36
    0
    6
    Hoe is het nu met je Lien? Is het bloedverlies gestopt?

Heb net gyn gebeld. Kon met 6w terecht bij echoscopist.
    Wil toch liever bij gyn zelf die 1e afspraak. Mag nu met 6w3d komen. Spannend.

13. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Fijn dat je terecht kan. Echt super spannend, maar we gaan ervan uit dat alles goed is.
    Vandaag contact met de vk gehad, ze.vond het raar dat mijn bloedverlies niet zo heftig is en ik geen krampen heb. Ze wilde echo om die reden dan.ook laten staan.
    Nu had ik nog een test meegenomen op vakantie en die.vanmiddag gedaan.... niet zwanger.
    Ik ga met deze informatie dan ook morgen de vk bellen. Volgens mij.is het gewoon echt weg.

14. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ohh dat is niet fijn om dat op de test te zien. Je bent ook nog maar pril zwanger geweest en dan hoef je ook niet zo'n flinke bloeding en krampen te hebben.
    Misschien stelt het je gerust om na je vakantie even langs te gaan voor een echo. Even kijken of alles schoon is.

15. Noa87

Noa87 Lid

26 jan 2015
    36
    0
    6
    Vind het zo rot voor je. Ik hoop dat je ondanks dit nog wel van je vakantie kan genieten.

Heel veel sterkte!

Liefs Noa

16. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Dankjullie!
    Vandaag vk nog mee gebeld en we laten het zo. De hcg is eruit, en heb wel aardig gemenstrueert. Het wordt nu echt tijd dat we gaan genieten band e vakantie.
    Aankomende weken maar weer goed ons best doen en dan maar duimen.

Deel Deze Pagina