Hallo allemaal. Ik ben zwanger van ons 2e kindje. De eerste is een jongetje en is bijna 13 maanden nu. Met de zwangerschap gaat het goed heb nog veel energie en heb regelmatig honger haha wel 4x per dag maar eet ook veel fruit en vers geperste sinaasappelsap dus dat zit wel goed. Alleen zonder me buik naar voren te duwen vinf ik wel dat ik best wel een buikje heb. Vorige week kwam ik bij een mevrouw waar ik doe poetsen en zei ze mr dat gelijk ik maar gelijk erop is van me vorige zwangerschap haha maar zo erg als nu komt niet van me zwangerschap af. Zie foto en wat vinden jullie ik ben nu denken ze 5 weken
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je buikje wordt veroorzaakt door je darmen die reageren onder invloed van de hormonen. Dit trekt na een tijdje weg en pas vanaf 12 weken begint de groei van je buik echt door de baarmoeder/baby. Fijne zwangerschap gewenst
Oke vond het ook al snel als het nu door de baarmoeder kwam. Bedankt voor de uitleg. En bedankt voor de felicitatie we zijn er heel erg blij mee
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb gisteren positief getest, kreeg van de week ook al de vraag of ik zwanger was. Mijn buik is erg opgezet door mijn darmen maar dit valt wel ongelofelijk veel op!!
Gefeliciteerd! ik heb ook nog steeds moeite met mijn opgezette buik, nu 9,5 week zwanger. Merk ook wel dat ik nu bij de tweede toch 'meer' buik toon dan bij de eerste, maar het gaat op dit moment met ups and downs door m'n darmen haha.
Gefeliciteerd! Ik heb ook het idee dat ik al een buikje begin te krijgen, wat erg! Vorige keer bij 12 weken kreeg ik al van onbekenden de vraag of ik zwanger was, had dan ook een flinke buik. Ben bang dat het nu nog eerder zal zijn! Mijn darmen zijn alweer goed aan het werk iig Ik gooi het voor nu ook er maar op dat ik wat ben aangekomen na het stoppen met de BV (zoonlief 1 jaar)
Ja dat het wat sneller gaat met de buik is niet erg. Maar zo pril hoeft het ook niet. Me vriend zegt ook die buik komt niet door de zwangerschap kan niet zo snel haha. Ik heb ook enkele dag goed last van me buik kwa buikpijn en steken
bij was het ook zo erg na de positieve test 4 dagen voor NOD dee mijn buik ook meteen plof veel vragen gehad kon er mee weg komen door te zeggen dat het aan mijn darmen lag Maar gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er van