Heb nu sinds 1 week ontzettend pijnlijke borsten (aan de buitenkanten) en ze zijn flink opgezwollen...!!! Heb ik nog niet eerder zoveel last van gehad in mn cyclus!!! Wie heeft deze symptomen ook gehad en bleek zwanger??? Zit wel een beetje in spanning... Hopelijk kan iemand mij (positief) nieuws geven......
Mijn borsten zijn meestal pijnlijk. Je hoeft er soms alleen maar naar te kijken. Maar ben tot nu toe nog niet zwanger.
Mijn borsten begonnen deze cyclus pas laat zeer te doen... en idd aan de buitenkant... vorige week vrijdag heb ik licht positief getest.... morgen is pas mijn NOD dus ik hoop echt dat ik echt zwanger ben.. maar waarschijnlijk wel... heb nu al zo vaak getest Dus het kan idd positief nieuws zijn bij jou!!
Ik heb ook last van mastopathie, voornamelijk vanaf een week voor de menstruatie. Dit is bij mij ook plotseling gekomen in de cyclussen, ( toen dacht ik ook ff dat ik zwanger was) en helaas heb ik heb nu tijdens elke cyclus!
Mariloo: dat klinkt best wel heel erg positief!!! Voor jou ook spannend...ik zal voor je duimen dat het goed gaat en dat de steepjes steeds donkerder worden....!!! Hopelijk ga ik jou achterna over een paar dagen....ben wel nieuwschierig.... Succes!!
Mijn borsten beginnen een week voor mijn NOD ook op te zwellen en pijn te doen aan de buitenkant... toch iedere keer nog ongi geworden! Ik hoop voor jou natuurlijk dat het een goed teken is , want dat kan natuurlijk ook nog gewoon!!
Ik heb/had dat voor mijn ongi. Meestal een week later ongi. Maar nu heb ik het ook weer een beetje, ik hoop dat ik deze week een ei heb!
Ik ben nu voor de 2de keer zwanger en ik heb bij beide. Dus als ik ongi werd had ik ook zere borsten alleen verdween dit 2 dagen voor ik ongi werd. Bij beide zwangerschappen bleef dit dus aan houden! Succes meid!!! Ik hoop dat je over een week duidelijkheid hebt!!!!
Die pijn is er nu ruim een week en heb pas over 6 dagen mn nod...dus dan heb ik er echt 2 weken last van gehad....ze voelen echt aan alsof er grote blauwe plekken op zitten....!!! Maar de reacties zijn verdeeld....hopelijk kan ik me bij de zwangere-pijnlijke-boobie-club voegen.....
mastopathie: Wat is mastopathie? Mastopathie is een goedaardige aandoening van de borstklier bij de vrouw. De aandoening betreft een verzameling van uiteenlopende klachten welke in verschillende combinaties in wisselende ernst kunnen optreden: pijnklachten: gevoelig bij aanraken, spontane pijn, stuwinggevoel tepelvocht: spontaan vochtverlies uit een of beide tepels (wisselende kleur: helder/gelig/bruin-rood/groen) knobbels: bindweefselknobbels (fibroadenoom) cysten: vochtblaasjes in de borst die soms enkele cm groot worden en meestal vrij plots ontstaan en vaak ook weer spontaan in volume afnemen na de menstruatie; soms kunnen ze aanleiding geven tot (heftige) onstekingsverschijnselen in de borst De borstklier reageert op wisselingen in de hormoonspiegels in het bloed. Dit laatste is mogelijk een van de oorzaken dat met name de pijnklachten vaak het hevigst zijn rondom de menstruatie. Het is aanbevolen om in deze periode geen mammogram te maken maar even te wachten tot de menstruatie weer voorbij is. Het klierweefsel is dan meestal ook iets beter te beoordelen op het mammogram (borstfoto)
Norah: heb ff gelezen wat mastopathie is, maar dat heb ik niet....heb meestal geen last van mijn borsten, alleen deze ronde heel erg! Laten we hopen dat het een positief resultaat geeft!!! Nog een paar dagen wachten..
Spannend hoor! Hoop op een positieve test voor jou!! Hier ook altijd 7 of 8 dagen voor dat de menstruatie begint pijnlijke borsten. Fietsen en de trap af lopen is al pijnlijk vervelend!
Al die stomme symptomen...ze zouden afgeschaft moeten worden...!!! T is toch bij de meesten verschillend en eigenlijk moet je het gewoon van je af zetten en wachten.....!! Ik ga een poging wagen...hahha!!!
Hey ik heb ontzettend pijn in mijn borsten vanaf mijn ei tot aan ongi, helaas nog niet zwanger. Soms is fietsen en lopen gewoon niet leuk meer. Ik hoop dat jij je bij het leukste clubje kan aansluiten.
Heb nog steeds last van mn borsten....zit nog in spanning...dus wie weet...hou jullie op de hoogte!!! Zal duimen voor de anderen die in spanning zitten....!!
Sinds een paar maanden heb ik vanaf een paar dagen na mijn eisprong tot een week voor mijn menstruatie pijnlijke borsten. De eerste keer dacht ik dat ik zwanger was, maar nu weet ik dat het weer iets nieuws was van mijn lichaam. Zoals trouwens elke maand mijn lichaam weer iets nieuws verzint om me voor de gek te houden :x. Maar het zegt natuurlijk helemaal niks over jouw lichaam, misschien betekent het bij jou juist wel dat je zwanger bent.
idd ik heb nu ook last das weer nieuw, maar vandaag is het ineens weg... pffff zooooooooow irritant:S