he jeetje alweer rozeverlies.. je hebt niet weer sex gehad? ik denk dat als het zo minimaal is, je geen kramp hebt of pijn en het echt blijft bij een paar sliertjes en wat roze dat je je nog steeds geen zorgen hoeft te maken... maar dat is zo makkelijk om te zeggen als je niet in de schoenen van iemand anders staat... een dagje nog meis.... ik hoop dat je na morgen gerustgesteld zult zijn... en dat nagatieve denken, volgens mij hoort dat erbij... ik dacht ook net voor de echo het zit vast niet goed... dat zou echt weer iets voor mij zijn etc.... ik heb ook een klein beetje rozeverlies gehad... dat was na een vrijpartij... ik duim morgen voro een mooie echo.. xxxxx jose veel liefs Jose
goeienavond allemaal, @ Jojoba, wat vervelend dat je weer rozeverlies hebt gehad, is het nu over? Kan me erg goed voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar heel vaak betekent het niks volgens mij. Volgens mij is iedereen voor een echo weer even heel onzeker. Het komt vast goed. Ik wens je voor morgen heel veel succes en vooral plezier. Hopelijk zie je snel het hartje en kun je opgelucht adem halen. Wij willen idd niet weten wat het wordt, het blijft dus afwachten tot maart.... willen jullie het wel weten? @ Joseetje, ja heerlijk he, die roze wolk. Ik hoop dat iedereen het zo gaat ervaren als de onzekerheid wat minder wordt. Verder met iedereen oke?
Jojoba heel erg veel succes met je echo.... ik hoop dat je wat moois te zien krijgt... hopelijk met betere apparatuur dan die van mij! veel liefs Jose
@Jojoba: als het goed is zit je nu precies bij je echo. Hoop dat alles er prima uit ziet! Nog weer verlies gehad? @All: hier zoonlief van het weekend koorts en dochterlief vandaag. Vandaag de kids dus maar thuis gehouden (alhoewel zoonlief eigenlijk al wel een beetje beter is hoor! ). Zelf stond ik op met keelpijn. Het is echt zo'n dagje om in bed te blijven geloof ik Maar moet toch maar wat gaan doen vanmorgen, dan kan ik vanmiddag tenminste m'n bed weer in
mmmmm je bent wel aan het kwakkelen he tez? het ene na het nadere.. ja onze weerstand zal nu wel niet optimaal zijn met een beeb in de maak... ik heb iets ontdekt.... en ik ben er helemaal wild van... **** witte boterhammen met roomboter en zelfgemaakte aardbeien kaneel jam**** heb er al 4 op hahah moet zeggen dat de misselijkheid een beetje begint af te nemen... heb nu vooral veel honger.. en ik eet ongeveer 4 appels per dag.. dat kan toch geen kwaad? eet op het moment liever brood dan warm eten... heb wel eens gehoord dat er antioxidanten inzitten ofzo..( in appels dus) gr Jose
Volgens mij kun je zo veel appels eten als je wilt hoor! Wel goed afwassen Ik heb de eerste maanden ook voornamelijk boterhammen kunnen verdragen. Bij het warm eten alleen groente.
Jojoba, spannend! Hopelijk zie je een mooi kloppend hartje. Ik denk aan je. Ik zit vanaf vandaag in de dubbele cijfers (qua weken) Joehoe, dat is wel een fijne gedachte. Verder voel ik me zeer goed en dat maakt me weer onzeker. Ik eet alles, ook heel graag warm eten. Ik was altijd een zoete kauw maar nu heb ik 's avonds vooral zin in hartig. Mijn vermoeidheid is ook al minder voel me iets minder gebroken als ik wakker wordt. Ik piep net tegen manlief dat ik te weinig symptomen heb zegt hij nou voor mij ben je een groot hormonenmonster symtoom genoeg, wel met een hele vette knipoog.
jaaa goed he... gewoon 10 weken alweer.. das 2 en een halve maand tjee dat kind komt dus al over 6 en een halve maand... wauw zo klinkt het echt als supersnel al.. heb je volgende week weer een echo of over 2 weken? Jojoba ben je al weer terug? of moet je vandaag nog werken? gr Jose
Nou meiden ik kom weer afscheid van jullie nemen. Op de echo was wel een zwangerschap te zien, maar veel te kort nog. Het vruchtje was vergelijkbaar met een zwangerschap van 5 weken. Nou we weten heel zeker wanneer mijn eisprong is geweest en de gyn schatte de kansen ook al niet goed in. Volgende week dinsdag moet ik weer terug komen en gaan we kijken hoe we het verder aanpakken weer. Mijn tweede miskraam dus. Wordt er even helemaal krankjorum van. Waarom bij ons denk ik nu dus de hele dag. Ben zo boos op iedereen waarbij het in één keer lukt en ze ook nog zwanger blijven. Sorry is nu mijn gedachte natuurlijk. Heb knallende koppijn van het janken de hele dag. Hoop dat het vruchtje heel snel afkomt. Ik hoop dat we heel snel weer zwanger zijn, hoewel ik er nu nog even niet aan moet denken. Heb het helemaal gehad met zwanger worden, zijn en blijven. Ben er even helemaal kapot van. Liefs Jojoba
Ah nee Jojoba wat verschrikkelijk! Ik ben er helemaal verdrietig van. Heel veel sterkte meis ik begrijp heel goed dat je boos bent op alles en iedereen. Nogmaals veel sterkte en een dikke knuffel.
heb je in het andere topic al veel sterkte gewenst, maar doe het hier nog een keer. Wat een klotesituatie! Heeeeeeeeeel veeeeeeel sterkte meid!
Ah nee Jojoba, dat meen je toch niet! Wat verschrikkelijk. Ben er stil van. Heel veel sterkte meis. Kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend kwaad bent. Wat oneerlijk zeg! Liefs Ravi
oneee.... lieverd toch...wat vind ik dit afschuwlijk...je gevoel heeft je alweer niet voor de gek gehouden.. ik hoopte zo dat je er naast zat... wat vind ik dit vreselijk voor jullie.... en voor de 2e keer..dit mag toch niet.. zit hier gewoon met kippevel. ik snap dat je er helemaal klaar mee bent... hoeveel verdriet kan een mens hebben.. jeetje wat vind ik dit erg...... xx jose
Dank jullie allemaal dat jullie zo meeleven. Volgens mij komt het nu op gang. Net had ik al wat stukjes in mijn bloed. Ik hoop het zo. Als het niet meer leeft dan mag het van mij ook zo snel mogelijk afgestoten worden. Weten jullie of je meer kans hebt op nog een miskraam na 2 miskramen. Ik wil dit echt niet nog een keertje meemaken... Liefs Jojoba
Ik kan je er helaas geen antwoord op geven jojoba. Het enige wat ik kan bedenken is, dat de kans op een mk nu toch steeds kleiner zou moeten worden. Ik bedoel: hoe veel pech kan een mens hebben? Moet je het vruchtje nog opvangen voor onderzoek? Snap heel goed dat je dit nu even niet weer trekt.
Jojoba, heel veel sterkte, ik heb er helemaal kippenvel van! Een hele dikke knuffel voor jou en je hubbie!
Ik reageer later allemaal op jullie, heb veel late diensten gehad de afgelopen tijd, heb dus minder achter de computer gezeten. ik lees me van de week weer in, ben nu veeeeeel te moe! ik ga morgen voor het eerst naar de verloskundige, ben benieuwd! Die keer daarop ip gewoon weer naar de gyn.
Jojoba... ik weet het niet meis... ik geloof dat ze 2 miskramen nog steeds zien als afschuwlijke pech... in mijn omgeving zijn meerdere mensen die 2 miskramen hebben gehad die daarna gewoon goede zwangerschappen hadden... ik snap dat jij de wanhoop nabij bent nu dit voor de 2e keer gebeurd... moest vannacht de hele tijd aan je denken.. ik vond het zo leuk dat we samen opliepen... en iedere keer als jij m,n banner ziet zal dat pijn doen omdat jij anders ook zo ver zou zijn..dat vind ik wel verdrietig.. maar ik realiseer me ook hoe breekbaar dit prille geluk is.. ik hoop voor je dat het allemaal snel op gang komt... heeft de gyn in het ziekenhuis er verder nog iets over gezegd? ik hoop dat ze een beetje steunend zijn geweest.. niet alleen het klinische medische verhaal.. hoe houd je mannetje zich? en moet je nu vandaag ook nog werken? goed aan jezelf denken he.. dit moet je echt rustig verwerken en daar goed de tijd voor nemen meis.. zijn er mensen in je omgeving die het weten? xxx jose
al mijn kwaaltje zijn al een dag of 3 weg..... heb alleen honger en nog meer honger maar ik ben niet meer misselijk... vrijdag voor het laatst.. denken jullie dat ik me zorgen moet maken... het is zo stom.. ben nu ook een beetje onzeker aan het worden... gr Jose