zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    @ Jojoba ik hoop dat het snel goed doorzet en je volgende week weer schoon bent al had je dit natuurlijk allemaal niet gewild.
    Waarschijnlijk ben je straks wel weer vermeerderd vruchtbaar hou daar rekening mee. Ik kan me voorstellen dat je daar nu nog helemaal niet aan wil denken. Helaas onderzoeken ze pas na de 3de miskraam op chromosomenafwijkingen die de grote kans op een mk veroorzaken. Wat Joseetje zegt de eerste 2x is ontzettende pech. Mijn gyn zei dat iedere zwangerschap 20% kans heeft om in een vmk te eindigen. Heel veel sterkte bij zoveel verdriet ik vind het zo erg voor jullie.

2. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Joseetje: wat lief van je.. Vond het ook erg leuk om gelijk op te lopen. Maar ga nu weer met goede moed naar de maak van een volgende beeb. Ben er natuurlijk nog niet overheen, maar dat kan ook nog niet na 1 dag, maar moet natuurlijk weer verder. Ik kan er niet in blijven hangen. We hebben gewoon ontzettend veel pech gehad en hoop dat het niet meer voorkomt. Mijn mannetje is heel introvert op emotioneel gebied. Aan hem merk nooit zo heel veel. Hij was wel ontzettend boos! Ik heb gisteren en vandaag niet gewerkt. Wilde vanochtend wel weer beginnen, maar had zo'n ontzettende buikpijn en loop gewoon leeg, dus leek me niet verstandig. Alleen mijn moeder weet het, zij wist ook van de zwangerschap. Van mij mogen meer mensen het weten, maar mijn man wil dat niet. Ik vind het heel erg moeilijk om niets te mogen vertellen aan anderen, vooral omdat er allemaal vragen komen.

Vannacht is mijn miskraam goed op gang gekomen. Had verschrikkelijke buikpijn, kon gewoon bijna niet liggen. Ben er 4 keer uitgeweest omdat het doorlekte, echt verschrikkelijk veel bloed ineens en stolsels.

Ben blij dat het meteen gebeurt is, als je toch nog een paar weken moet wachten totdat het afkomt is veel erger. Nu kunnen we gewoon weer verder. Moet er nog steeds even niet aan denken hoor. Heb het helemaal gehad. Maar ja we moeten gewoon weer verder.

Ik wens jullie heel veel plezier met jullie zwangerschappen! Hopelijk kan ik mij hier weer snel bijvoegen en ook langer. Ik zal hier nog wel mee blijven lezen en soms wat schrijven, want vind het een leuk topic. Als dat mag van jullie natuurlijk?

Liefs Jojoba

3. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    @Joseetje wat een onzekerheid hè, zijn we eindelijk zwanger maar al die onzekerheid houdt nooit op. Bij mij wij werden de misselijkheidvlagen (ook al heb ik ze nooit zo sterk gehad als jij) ook rond de 8w minder en heel af en toe komt het terug. Dat je nu reuze honger hebt is ook niet gek. Voel je je verder moe? Ik maakte me ook steeds veel zorgen maar het enige wat we kunnen doen is afwachten op de volgende echo en vanaf week 11 een angelsound kopen/lenen en naar het hartje luisteren wanneer we willen. Al worden we dan weer onzeker als we het een keer niet kunnen vinden.

Ik had vanochtend ineens een bloedneus, ik had al in een tijdschrift gelezen dat dat ook een zw-symtoom is. Aan de ene kant blij maar aan de andere kant is het ook niet een handig symtoom ik zie me nu al op de gekste momenten met een bloedneus.

Ik weet nog niet de exacte datum voor mijn echo. Waarschijnlijk volgende week of de week erop. Ik heb maandag wel een belafspraak met mijn gyn en dan deelt hij mij adhoc in. Via de verpleegkundige zat hij al helemaal vol. Ik ga maandag ook voor het eerst naar de vlos. Ik dacht maak vast een afspraak want dat zal ook wel druk zijn maar daar kon ik snel terecht. Ben benieuwd.

4. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Tuurlijk Jojoba, heel graag dat je hier blijft schrijven en hopelijk binnenkort weer met een gevulde buik!

5. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Jojoba: had je nog geen sterkte gewenst, maar zit met :cry: :cry: in de ogen! Heel veel sterkte lieve meid! Weet verder ook niet zo goed wat ik moet zeggen..............maar wel blijven meelezen en schrijven natuurlijk he!

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    natuurlijk ..gewoon blijven schrijven meis.... en ik snap dat jer nu nog ff allemaal niet aan wilt denken... het lijkt me heel dubbel. aan de ene kant wil je dat gevoel zo snel mogelijk terug en aan de andere kant is het doodeng want nu kun je helemaal niet meer ontspannen voordat je de 12 weken voorbij bent..

gelukkig dat het allemaal een beetje vlot op gang is gekomen. het lijkt me inderdaad een naar idee als je zo lang een dood vruchtje met je mee moet dragen ...

he bah... had niet gedacht dit nu allemaal te moeten schrijven.. had liever met je doorgekeuveld over krampjes en moeheid en andere blije kwaaltjes.....

het is lastig als je man het liever niet wil vertellen maar jij wel behoefte hebt erover te praten.... gelukkig weet je moeder het in ieder geval..

xxxx jose

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Jojoba, Wat een K*T nieuws zeg. het geeft zo'n hopeloos en verdrietig gevoel. Geef er aan toe meid!

Hier gaat alles goed. Ben alweer 15 weekjes geweest. Over een maandje weet ik wat er in mijn buik groeit. Vandaag weer een leuk zwangerschapsjurkje gekocht!

Liefs Ylona

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    leuk ylona, gaat hard zeg..

zeg meiden hoe zit het nou met die juni 2009 mama,s waar vind ik die? ik zoek me helemaal gek hier op het forum maar ik zal wel gewoon iets stoms doen?

nou de kwaaltjes zijn echt weg hoor..... af en toe een heel klein beetje misselijk en snel een knorrende maag... maar ben niet meer echt moe... dingen ruiken nog wel sterk... pppffff ik ben blij als de echo over 7 dagen is geweest... ik vind dit maar helemaal niks... had ik geloof ik toch liever kotsmisselijk geweest daar voelde ik me prettiger bij.. ( dat geloof je toch niet)

xxxxx jose

9. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    joseetje,

onzekerheid blijft toch altijd de sterkste! Ook al zeg je nog zo vaak tegen jezelf: niet zo onzeker zijn....dat werkt toch niet. Als je die echo gehad hebt, dan kun je weer een beetje meer genieten. Wacht maar tot je de kleine voelt, dan begint het genieten pas 100%. Bij mij was dat iig wel zo.

10. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Joseetje, je kan het topic onder bevallingslijstforum vinden. Ik heb hem voor je gelinkt. Ze hebben al bijna 500 pagina's geschreven in 2 maanden tijd :confused: Ik schrijf er niet mij te massaal.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/forum-68.html

11. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Dat had ik ook hoor mary kay, Ik wilde me in het begin bij de februari mamma's voegen, maar na een paar dagen was ik het helemaal zat, er werd zoveel geschreven door zoveel mensen, niet bij te houden! Dit is wat knusser.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Moet je eens bij de maartmamma's proberen. Daar is zelfs al een afsplitsing ontstaan omdat het er zo druk was :(

Ach..ik schrijf gewoon af en toe eens wat en lees wat bij. Reageren doe ik als me toevallig wat op valt.

Gelukkig hebben we ons eigen topicje nog ;)

@Joseetje: ach meid. Waarom denk je dat ik zo vlot was met een angelsound overnemen? Nu ik steeds ziek ben ben ik ook weer heel ongerust of alles wel goed gaat met Frumpie. Gelukkig heeft íe de laatste tijd best vaak de hik. Vind ik niet erg, want dan voel ik 'm tenminste! Voel 'm namelijk nog steeds heel zachtjes (placenta ligt voor), dus ben al blij met enige vorm van beweging!
    Ik hoop voor jou dat de tijd vliegt deze week en dat het gauw weer echo-dag is! :D

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja m,n hubbie vind me ook een beetje erg onzeker... ik heb eigelijk niet direct een aanleiding behalve dat de klachten dan minder zijn..
    het is gewoon zo breekbaaar... en ik schrik dan ook van wat ik hier soms lees... soms is het internet ook een kwaad.. ik wil gewoon absoluut niet terug voorlopig naar die onzekerheid, clomid. ovutestjes... nu ik er achteraf naar kijk is dat toch wel een heel slopende periode geweest

xxxx jose

14. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    ik lees ook alleen nog mee bij de februari-mama's, maar kan het niet echt meer volgen..............hier is het tenminste een stukkie rustiger en makkelijker bij te houden en dat is wel heel fijn!

Joseetje die onzekerheid wordt wel minder hoor maar gaat volgens mij niet helemaal weg......ik heb het ook nog steeds als ik onze kleine meid een dagje minder voel.......en zo heb je iedere fase in de zwangerschap wel weer andere dingen om je onzeker over te voelen....

Hier alles helemaal goed! Andere auto aangeschaft en gordijnen voor ons nieuwe huis uitgezocht..............nog 2,5 week en dan kan het klussen en inpakken beginnen..

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    jeetje Kelly 25 weken alweer, lekker dat jullie bijna kunnen gaan inpakken.
    wat heb jij een prachtige 20 weken echo zeg... vooral die waarvan je het gezichtje van opzij ziet.. het is net een engeltje... dat is toch geen gewone echo? is dat een pretecho in 3D?

Tez voel je je alweer wat beter?

nou het is zeker druk bij die juni mama,s 20 pagina,s per dag is niks... en je kent eigelijk niemand en er staan steeds berichtjes "diegene die gister de echo had fin dat ie goed was"niet erg persoonlijk nee.....

ik voel me hier weer flink geruster... vanaf gisterochtend zijn de kwaaltjes weer terug... misselijk..weeeg, alles stinkt en eten gaat niet al te best en enorm brandend maagzuur...dus ik voel me weer zwanger ppfieh! was even niet leuk die 6 dagen ik verwachtte echt ieder moment krampen en bloedverlies...

donderdag heb ik weer een echo.. ik hoop zo dat ze het hartje kunnen laten horen deze keer.... ik ben heeeeeel voorzichtig een beetje spulletjes aan het kijken... wat is leuk en wat niet...

vanaf nu ga ik me gewoon geen zorgen meer maken..

xxxx jose

16. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Joseetje: de echo's in mijn album zijn gewone 2D echo's! Zijn goed gelukt he!
    We willen nog wel een 3D echo laten maken maar we kregen te horen dat dat het mooiste was met 28-29 weken, dan zit er nl. pas een beetje vet op het lijfje haha...dus wordt een sinterklaaskadootje voor ons zelf denk ik ;)

Ben 'blij'voor je Joseetje dat je klachten weer terug zijn, is en blijft een bevestiging dat je toch echt wel zwanger bent he meid!

Tezz hoe is het nu met je? Knap je al een beetje op?

All: hoe is het met jullie? Ik hoop dat jullie allemaal op jullie roze wolkje zitten :)

Liefs Kelly

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja ik ben ook blij.... vanmorgen weer plotseling braken.. en vannacht had ik als ik me een beetje raar omdraaiede bandenpijn denk ik? raar gevoel...alsof iemand een elastiekje uitrekt in m,n flank..
    nee ik voel me weer goed en weet nu ook als dit nog een keer gebeurd dat ik me geen zorgen hoef te maken.

jeetje die echo is zeker goed gelukt... ik hoop ook een foto mee naar huis te kunnen nemen... ik heb er wel een maar die is zo donker dat je er niets op ziet..

Tezz hoe is het met je?

Marykay alles goed?

groetjes Jose

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    wat lief dat jullie allemaal naar me vragen! :D

Nou, hier nog steeds :(. Kreeg zaterdag avond vreselijke koppijn en die werd gister overdag alleen maar erger. Dat ik pas om 3.30 sliep zaterdagnacht hielp natuurlijk ook niet.
    Nu hartstikke verkouden en vandaar dus ook die koppijn. Het stampt nu gelukkig niet meer zo, maar het sluimert nog wel. En hoesten is een ramp he! Koppijn en hoesten gaan NIET samen! Verder natuurlijk de oren dicht zitten en gauw duizelig.

Ik kan dus nog steeds helemaal niks en daar baal ik zo gigantisch van! Weer een week kwijt :(
    Ik hoop dat het vanaf nu elke dag weer een beetje beter gaat want er komen nog drukke en leuke dagen aan! Komend weekend is al volgeboekt ;) Sinterklaas binnen halen, verjaardag schoonmoeder vieren en op zondag gaan we naar de winterefteling! Tenminste, ik hoooooop dat ik kan!

@Joseetje: fijn voor je dat je symptomen weer terug zijn, maarreh... wat balen dat je weer misselijk bent :( Is zo'n rotgevoel! Als je echo nou prima is donderdag, heb je dan genoeg vertrouwen om het weer zonder de misselijkheid te doen? Want dan wens ik je snel minder misselijkheid toe ;)

@All: knuffies op afstand van mij! Wil namelijk niemand aansteken ;)

Liefs Tezzz

19. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    FF een kort berichtje illegaal vanaf mijn werk. Vanochtend bij de vlos geweest voor de intake. De vlos en mijn lief hebben heel kort het hartje gehoord en dan zwom ie weer weg. Ik zelf hoorde het niet, maar de gedachte dat zij het hoorden maakt me al helemaal gelukkig! Vanavond mijn gyn gesproken en morgenochtend kan ik al bij hem terecht voor de echo! Ik hoop zo iets moois te zien! Tot morgen!

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ooohhhh spannend meid.. nou ja spannend dat hartje klopt mooi en met het aantal weken dat jij nu bent is de kans dat het mis gaat minder dan 3% dus dat is zooooo ontzettend klein..... fijn zeg.. ik las in een boek dat ze 12 weken aanhouden als veilige periode maar dat het "gevaar eigelijk al geweken is met 10 weken"

tez jemig... wat een bak ellende zeg... oh bah en dan ook nog naar de winterefteling....tenminste dat is oh bah als je nog niet opgeknapt bent.
    ja hoesten en hoofdpijn.... hou maar op... daar weet ik alles van..

ja als de echo goed i donderdag ( waar ik wel vertrouwen in heb hoor!) voel ik me vast een stuk beter.... en die misselijkhied heb ik weten te waarderen.... ik heb het op dit moment liever wel dan niet... gelukkig heb ik een hele mooie wc.... en mooie blauwe emmers overal hahahahaha

heb vanmorgen staan janken omdat ik het tekentje van de magnetron per abuis van het apparaat het gepoetst met rvs pollisch .... stom he? tranen met tuiten.... alsof ik niet kan onthouden dat die stand de magnetron is....pppffffff

gr Jose

Deel Deze Pagina