Ik ben helemaal gelukkig en verliefd!!!!!! Echt zo mooi de echo! Een heel klein beweeglijk minimensje met alles erop en eraan je kan zelfs de teentjes al zien! Mijn gyn nam echt uitgebreid de tijd ik heb 13 foto-tjes. Ik ben de accu van de camera nu aan het opladen en zet ze straks online en plaats de link hier. Ik heb zowel een inwendige (hopelijk nu de allerlaatste!) als een uitwendige echo gehad. Het lijkt wel of ik het nu pas echt besef en geloof dat ik echt zwanger ben ik nu kan gaan genieten! Joseetje, voor jou nog 2 nachtjes en dan mag je weer naar jullie beebje kijken. Ik vond het nu ook weer zo spannend. Dat huilen herken ik heel goed om de gekste dingen. Tezz, rust lekker uit en geef je er nu even aan over en ik hoop dat je van het weekend dan weer helemaal lekker fit voelt. Kelly nog 4,5 week en je hebt verlof! Echt aftellen geblazen. Ravi en Suzanne, hoe gaat het met jullie?
oh meid wat ben ik blij voor je.... en wat bijzonder dat je alles zo goed kon zien.. lekker genieten meid kom op.... die baby komt er ECHT! ben je nu klaar in het ziekenhuis? of moet je nog bij hun terug voor echo,s? groetjes Jose
oh meid.. wat een prachtige echo,s jemig dat zijn echt bijna de mooiste echo,s die ik heb gezien met 11 weken. ggggrrrr waarom werken ze in mijn ziekenhuis met slechte apparatuur! gr Jose
Hallo allemaal, Alles goed hier? Marykay mooie echo hoor! Super! Nu kun je echt gaan genieten hé. Hebben jullie het al verteld aan familie en vrienden? Even egobericht: Ik ben vandaag terug naar de gyn gegaan voor controle na mijn miskraam. Bijna alles was weg, er zat dus nog wel wat. Er zat nog wat baarmoederslijmvlies wat weg moest, hij heeft dit m.b.v. de eendenbek eruit gehaald (best pijnlijk). Dat baarmoederslijmvlies gaat naar het lab en ik moest nog bloedprikken (ongeveer 8 buisjes! ). Heb maar gelijk gevraagd of ik een onderzoek kreeg naar mijn 2 miskramen en hij zei als ik dat fijn vond dat dat zeker mocht, dus dat heb ik maar gedaan. Woensdag 17 december moet ik terug en krijg ik de uitslag. We mochten als het bloeden gestopt was wel meteen weer verder. Hij vond geen reden om niet meteen verder te gaan met proberen. Hebben het ook afgelopen weekend aan familie en een aantal collega's verteld. Iedereen leeft ontzettend mee. Ben een stuk opgeluchter nu, ook nu ik er over kan praten. Liefs Jojoba
Ja mooi hè die echo! Ik heb ook wel eens echo's gezien waar je amper iets op herkent maar ze hebben hier idd heel geavanceerde apparatuur zelfs die stoel is vrij futuristisch. Geen beugels maar voetsteunen en je wordt automatisch naar achteren gekanteld Ik hoop wel dat je donderdag nu ook in goede echokamer zit. Ik begin het idd nu echt te beseffen en te genieten. Ik dagdroom de hele tijd weg en maar naar die foto's kijken. Vanaf nu loop ik wel bij de vlos, maar de afspraak voor de 20w echo mocht ik wel weer in het ziekenhuis maken. Die is 19 januari dat klinkt ook niet meer zo heel ver weg. Mijn gyn is zo lief als er iets kan ik hem altijd bellen.
@Marykay: owwwwwwwwww die voetjes! Ben verlieieieieieieieffffffd! Zoals Joseetje al zei: wat een mooie foto's al met 11 weken! Wauw! Je mag trots zijn op jullie beebje hoor! (wordt later vást fotomodel ) @Joseetje: nog maar 2 nachtjes slapen...en dan mag je weer! @Kelly: Ik zou als ik jou was idd nog ff wachten met de 3d echo. Persoonlijk vind ik 3d echo's een beetje 'spooky' , maar met iets meer onderhuids vet zijn de baby's al een stuk aangenamer om te zien Ik denk dat je dan ook veel beter de gelaatstrekken kunt zien trouwens (en op wie ze dan dus lijkt ). @All: voel me vandaag gelukkig weer een stuk beter. Heb eindelijk weer een beetje energie. Probeer dus ook meteen weer goed te eten enzo want dat is er de laatste weken nogal bij ingeschoten Heb wel m'n best gedaan niet te veel te doen vandaag, want dat beetje energie en rust wat ik heb niet meteen weer kwijt zijn natuurlijk. Overigens nog wel strontverkouden en m'n schaambeen begint weer op te spelen, maar ben weer lekker vrolijk! Heerlijk! Hopen dat ik me morgen ook zo voel. Dan kan ik ein-de-lijk eens iets gaan opruimen boven Vandaag ff cadeautjes gehaald met m'n dochter voor een dinnetje wat morgen haar feestje geeft. En ben ik zomaar over een paar mooie molton hoeslakentjes gestruikeld bij de zeeman én ze hadden ook jersey aankleedkussenhoezen. Nou heb ik liever badstofhoesjes voor het aankleedkussen, maar die dingen zijn dus wél perfect voor om het wiegmatrasje he! Helaas hadden ze ze alleen in het blauw of roze, dus maar eentje meegebacht in het blauw. Past vast goed bij onze witte wieg met wit hemeltje, wit bovenlakentje, witte hydrofiel luiers en ..ehm..blauw/groene babydekentje Ach...onze dochter is ook groot geworden onder een blauw dekentje, dus zal wel niet zo erg zijn he? Ik liep wel in de winkel mij te bedenken dat het wel handig is als je het geslacht weet Ik vind het maar lastig dat veelal de keus bestaat uit roze, blauw of creme. Waarom niet lichtgroen of zacht geel? Is toch ook wel lekker neutraal? @de rest: hoe gaat ie? Laterrrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
@jojoba: Wat fijn dat de gyn onderzoek wil doen! En ook dat iedereen zo steunend reageert! Balen dat het beetje weghalen zo zeer deed. Ik hoop dat je daar nou geen last meer van hebt? Ik hoor de laatste tijd best vaak meiden over vit B12-tekort icm mk's. Misschien ook eens naar vragen? Sterkte meid!
heb hier gisteren mijn huilmoment gehad, haha! Kan er gelukkig weer om lachen........: kregen gisteren te horen dat de babykamer de 17de december geleverd kan worden, behalve de commode die komt pas in week 4!( dat is dus maar 4 weekjes voor bevalling terwijl we de kamer eind augustus hebben besteld!) Vervolgens reed ik gisteravond een beetje in gedachten richting huis, zat ik ineens met het rechtervoorwiel tegen een stoeprand! ( ben doorgereden en heb thuis gekeken wat de schade was....) 1 beschadigde band en een zeeeeeeeer kromme wieldop haha, nou toen kon ik wel even janken Vandaag weer een stukkie nuchterder heb ik de babywinkel opgebeld met de vraag waarom de commode zo lang duurt. Kreeg een hele lieve man aan de lijn die uitlegde dat de leverancier vertraging heeft( omdat er teveel besteld is) en dat ze dit niet zeggen om spullen achter te houden of zo en hij garandeerde mij dat de commode er in week 4 echt wel was. Heb wel gevraagd hoeveel geld ik achter kon houden, want ga natuurlijk niet alles betalen En de auto daar wordt vandaag naar gekeken! Waarschijnlijk nieuw wieldoppie erop en misschien een nieuw bandje....... Mijn man was zich overigens kapot geschrokken toen ik zei dat er iets was ( hij dacht dat er met de kleine iets mis was....) Marykay jij hebt zeker mooie echootjes! lekker van genieten en aan iedereen showen! Tezz Gelukkig knap je nu een beetje op, ik ben ook al weken aan het kwakkelen, normaal erg goede weerstand maar nu helemaal niet. Vang ieder virusje van al die patienten weer opnieuw op! Joseetje: bijna je 2de echo, hoop op mooie fotootjes voor jou en je man!
Mary-kay, WOW, dat is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen op die mooie echo's! Zo mooi al, dat heb je wel verdient hoor! Geniet er lekker van. Kelly, gelukkig is het alleen maar je wiel/wieldop. Het scheelt natuurlijk dat je man er nu niet boos om kan worden . Het heeft ook zo zijn voordelen, zwanger zijn. Jojoba, ik ben heel benieuwd wat er uit het onderzoek komt! Hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat, wel fijn dat er nu ook mensen in je omgeving zijn die het weten. Tezz, ik hoop dat het toch een leuk weekend wordt. Ik ga vanaf nu wat minder werken, ik merk dat het onregelmatig werken en veel dagen achter elkaar op een hele drukke afdeling met veel zieke patienten iets teveel van het goede wordt. De kleine begint nu heftig te protesteren. En ik ben echt weer heel moe.Ga het dus wat rustiger aan doen. De kleine zit inmiddels al onder mijn ribben en gebruikt mij echt flink als boksbal ! De laatste nachten heb ik echt van die hele nare en levensechte dromen, hebben jullie dat ook? Ik droom allemaal enge dingen dat ik bloedingen krijg of dat ik moet bevallen bij 25 weken... Groetjes Suzanne
Nare dromen Suzanne! ik kan me voorstellen dat die onregelmatige diensten je kunnen gaan opbreken. Ik ben benieuwd hoelang ik dat ga volhouden. Jojoba ik hoop dat er niks ernstigs uit het onderzoek gaat komen en dat je straks weer verder kunt. Joseetje spannend morgen je echo! Tezz bij jou gaat het ook snel zeg. Wel schrikken zeker dat ongelukje met je auto. Ik moet morgen weer aan het werk na 2 weken vrij te zijn geweest. Morgen is mijn eerste dag op een andere groep. Ik mag niet meer op mijn oude groepje in verband met schop gevaar. Ik ben benieuwd hoe ik het op een open groep ga vinden. Mijn buikje begint nu echt te groeien. Ik heb wat leuke kleding van een vriendin van mijn zus gekregen. Zo nog even ATWT kijken en dan lekker eten met een vriendin bij onze stamrestaurant. Heerlijk eten daar. Ik denk dat ik ga kaasfonduen. Ben sinds ik zwanger ben helemaal verslaafd aan kaas! hebben jullie ook iets waar jullie aan verslaafd zijn? Liefs Ylona
Joseetje, nog 1 nachtje slapen en dan kan je weer even spieken. Ik hoop dat je niet al lang hoeft te wachten maar lekker in de ochtend zit en in een goede echokamer dit keer. Ik wilde je nog laten weten dat ik bij mijn 1ste echo met 7w4d de echo uit kwam op 7w1d en gister was ik zelf 11w1d, maar bij 3 verschillende metingen (van oor tot oor, diameter hoofd en hoofd tot stuit) kwam er resp. 11w2d, 11w4d en 11w3d uit dus ineens weer voor. Ik denk dat jouw gevoel wanneer jij je ei had nu ook uitkomt morgen. Slaap lekker en op naar een mooie echo! Ylona, succes morgen op je nieuwe groep! Kelly, wat schrikken met je auto, net een nieuwe toch? Ik herken het ook wel zwaar in gedachten rondrijden en heb soms ook wel rij ik al hier! Best gevaarlijk eigenlijk. Suzanne, wat fijn dat je wat minder kan gaan werken. Mijn droom was laatst dat ik gewoon weer ongesteld werd ook heel realistisch allemaal. Tezz, fijn dat je je weer beter voelt ej je vandaag lekker koopjes kon jagen. Ik vind het ook er niets mis met een meisje in het blauw. Jojoba, prettig dat je nu al onderzoek krijgt naar een eventuele oorzaak. Ook super dat als je wil meteen weer verder kan. Gaan jullie dat ook doen of nemen jullie nog wat rust?
Hallo meiden.. goedzo suzanne... lekker rustig aan doen als je lijf daarom vraagt..groot gelijk. Kelly balen zeg van die commode..ppffff denk je dat je ruimschoots op tijd bent he? en tja dat van die wieldop... gelukkig was dat het enige.. Marykay ik heb om 11:45 de echo.... ben weer stikzenuwachtig... ik vraag me wel af of mijn zenuwen als normaal beschouwd kunnen worden.... ik heb echt van die gierende zenuwen.. m,n hart klopt ook heel erg snel als ik aan de echo denk... eten is vandaag nog niet gelukt... verder beginnen de hormonen nu echt op te spelen volgens mij... ik ben boos booos boooooooos op mijn man omdat ik vind dat hij al 5 jaar te weinig doet in het huishouden en slordig en lui is en veel te veel rommel maakt...... en dat hij zeurt en teveel mopperd en hij stinkt... slaat de plank volledig mis met het uitzoeken van luchtjes...... gisteren had ik het zo gehad... ik ben op zolder gaan slapen..... het huishouden is altijd al punt van strijd geweest maar nu gggggrrrrrrrrr ggggggggrrrrr ik heb bedacht dan doe ik het ook niet meer dus het is hier lekker een troep en hij heeft bijna geen schonen ondergoed en sokken meer.... ik ga dus mooi niet wassen... dan doet ie z,n zwembroek maar aan als hij misgrijpt... ooohhhhwww iemand nog tips hoe geen hormonster te worden? gr Jose
Hahahaha... bij week mij was week 10 het hoogtepunt qua hormonenmonster dan zit je echt op je HCG-piek. Ik zei ook steeds ik heb helemaal niet zoveel symptomen, maar volgens manlief was ik onuitstaanbaar, maar had ik het zelf niet eens door. Die week is het ook tot een uitbarsting gekomen. Waarbij ik ook riep ik slaap op de bank, maar uiteindelijk niet gedaan na een zware huilbui. Mijn tip geef je man het boek Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. Daar in staan tips voor de man die voor de vrouw best gunstig zijn. Dan begrijpt hij jouw wat beter. Erg leuk boek voor de man maar ook voor de zwangere vrouw. Bij ons was alleen het probleem dat ik 'm zelf al 3x gelezen heb en steeds tegen hem zei meebuigen denk aan Kluun. Hij dacht dat ik het boek als vrij brief zag om mij onuitstaanbaar te gedragen, maar dat was echt niet zo. Ik hoop dat je een superecho hebt gehad!
hallo allemaal.. ff een egoberichtje. de echo was helemaal goed en je kon het beebje echt al goed zien en het spartelde een beetje..pppffff tranen met tuiten gehuild..ben 2 dagen teruggezet ipv een week dus mijn eigen idee klopte wel degelijk.. heb alleen een ( waarschijnlijk) kleine vleesboom van 2 cm in mijn baarmoeder... is niet gevaarlijk maar kan wel lastig zijn als hij groter groeid... maar meestal groeien ze niet tijdesn de zwangerschap dus ik mag naar de verloskundige en blijf nog even in het ziekenhuis onder controle ( echo,s) om te kijken wat dat vleesboompje doet.. ben helemaal blij... zo,n echo is zo mooi xxxx jose
@Joseetje: wat fijn dat je echo zo goed was! Ik heb idd al vaker gelezen dat vleesbomen meestal niet groeien tijdens zwangerschap. Weet je op welke plek íe ligt? Lijkt me dat íe idd weinig kwaad kan. Fijn dat je nou naar de vk mag én echootjes extra krijgt
Hoi hoi, Even snel.... Joseetje, fijn dat je echo zo goed was! Nu genieten he! Schrijf binnenkort weer even meer, beetje druk gehad de laatste tijd. Maar alles gaat prima hoor. Liefs!
hoi tezz ... geen idee waar hij ligt... in eerste instantie zag je het ook niet.. ik heb maar besloten naar de gyn te luisteren en me er niet te druk over te maken... hij dacht ook nog dat het een bloeduitstorting kon zijn... ik hoop stiekem dat het over 4 weken weg is want ik heb dit natuurlijk liever niet.... maar ook de echo vrouw zei dat ik me niet ongerust hoefde te maken.... en dat ik er met deze echo echt gerust op kan zijn..... geen idee wat ze daar precies mee bedoelde.. ik denk dat ze bedoelde dat de kans dat het nu mis gaat heel klein is.... toch merk ik dat ik er niet helemaal gerust op ben maarja ach... ik heb nu wel gemerkt is het het ene niet dan is het wel weer iets anders.... natuurlijk weer info over vleesbomen op internet opgezocht... tja... word ik ook niet zoveel wijzer uit... ik ga maar af op wat de gyn zegt... komt vaker voor, onschuldig ,hoogstens wat lastig voor de beeb omdat hij dan niet lekker kan liggen.. maar die echo was zo mooi! ik ga morgen ff een foto maken xxx jose