zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Joseetje: Bij mij in het zh doen ze zelfs geen echo voor 9 weken, omdat met 9 weken alles goed het waarschijnlijk wel goed zal blijven gaan. Dat je ook naar de vk mag, wil wel wat zeggen he ;)
    Maak je nou maar geen zorgen meer erover. Ze houden dat boompje nog in de gaten 'voor het geval dat' en daarmee je beeb ook nog! Volgens mij heb je echt geen reden om je nog ongerust te maken, hoor! Alles zag er toch prima uit? Nou lekker gaan genieten dus! :D

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja ik geniet zeker.
    die echo was zo indrukwekkend... gewoon onze baby... hij zit er echt...
    en hij bewoog! dat had ik echt niet verwacht.. ik schoot helemaal vol en ik kan maar niet stoppen met naar die echofoto,s te kijken.... steeds maar weer als ik er langs loop moet ik even kijken.... en nog een keer kijken....m,n schoonma stond helemaal te stotteren en daarna ging ze heel hard huilen... zij heeft vroeger nooit een echo gehad en ze was echt diep onder de indruk.... zelfs m,n pa was stil..... nou om die stil te krijgen...

ja poeh.... heftig dagje... ik was zo zenuwachtig...m,n boosheid is ook gewoon weg..mischien was het toch wel spanning..

xxx jose

3. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He dames!

Fijn he Joseetje dat alles goed is met je beebje, en over dat boompie zou ik mij niet te veel zorgen maken hoor! ;) Ik kreeg zelf te horen dat bij de echo met 7 weken er een cyste in de rechter eierstok zat ( en waarschijnlijk nu nog zit) maar dat is van latere zorg! Ga ik wel over doorvragen als ik bevallen ben.......

Hier vandaag de voorschouw ( dus voorproefje van de oplevering) van de woning gehad! Keuken was nog niet af en schilder-en kitwerk moest nog gedaan worden, maar heb er nu helemaal veel zijn in! Nog 2 weekjes wachten............

En ik heb ook van die levensechte dromen gehad, momenteel is het wat minder heftig allemaal s'nachts. Ik droomde bijv ook dat ik met 20 weken al aan het bevallen was en ook iedere keer dat de verloskundige te laat kwam....heel vreemd allemaal , en gelukkig nu ook al even niet meer gehad.

En hier nog iemand die verslaafd is aan kaas! :D Echt heerlijk haha....

Liefs Kelly

4. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hey Joseetje wat een geweldig nieuws! Ik ben helemaal blij voor je! Nu kan het echte genieten beginnen he!

Liefs Ylona

5. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Joseetje, fijn dat je echo goed was. En inderdaad dat je naar de verloskundige mag, zegt eigenlijk al genoeg. Als ze het niet zouden vertrouwen dan zouden ze je volledig onder controle willen houden.

Kelly, ik ben blij dat het niet aan mij ligt met die levendige dromen.
    Spannend met je huisje, nog 2 weken. Er veranderd dan wel een hoop voor je, in een korte tijd!

6. haan

haan Actief lid

10 apr 2007
    135
    0
    0
    Hallo,

Ik zal even kort iets van me laten horen.
    Ik zit gewoon te weinig achter het internet om het allemaal bij te houden.
    Daarbij met het werk en het moeie/beroerde gevoel heb ik er ook niet altijd de fut voor.
    Afgelopen woensdag een 2e echo gehad en toen waren we 8wk4dg, morgen dus 9 weken.
    alles zag er goed uit. Nu 23 dec nog een echo en dan naar de vlos.
    27 juni 2009 wordt de grote dag hier!

Met jullie ook alles goed, lees ik zo vluchtig!
    Fijn te horen!

7. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Haan, We snappen allemaal wat je bedoelt :D , geniet nu maar eerst van je zwangerschap en rust lekker wat uit!

Ik ben nu op zoek naar een leuk geboortekaartje, tjemig wat is er veel keuze! Maar mijn oog is er wel op een gevallen en ik was meteen verkocht. Nu maar hopen dat de pappa in spé er net zo over denkt :p , maar dat denk ik wel!
    Dat maakt het wel echt hoor. Volgende week komen de eerste babyspullen, kan niet wachten tot ze er zijn!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Vandaag...25 weken! :D JIPPIE! :D
    Gaat het opeens snel zeg! :confused:

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    jeetje gaat zeker snel tezz.... weten jullie wat ook snel gaat.... ik kan het bijna niet geloven... mijn buik.. ik meen het echt hij is van vorm veranderd en m,n broeken kunnen niet meer dicht... er zit tussen de knoop en het gat zeker 7 cm.... dat geloof je toch niet met 9 weken... ik denk dat het m,n darmen zijn.. ik dacht eerst ik ben gewoon aangekomen ... maar tot nu toen nog geen gewicht erbij.... hahahha sta ik nu dus de hele tijd voor de spiegel dikke buiken te maken en erover heen te aaien hahahahha.... ik geniet echt iedere dag ik vind het zo gaaf! ga morgen de verloskundigen praktijk bellen.... en over 2 weken... dan gaan we het aan iedereen vertellen jihoe!

xxxx jose

10. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Zo lekker rustig hier.

De tijd vliegt idd ik heb mijn grote 1tse mijlpaal bereikt! Ja het voelt wel echt als een mijlpaal alleen zit ik sinds gister thuis met een buikgriep. :( Echt enorme darmkrampen en al het fijns dat daarbij komt kijken.
    Ik dacht eerst dat het ook een zw-symtoom was, die buikkrampen waren echt heel eng ze beginnen heel hoog en daarna voelt het als rond je baarmoeder. Ik schrok wel. Vandaag de vlos gebeld en die gaf aan dat het geen zw-symtoom was, maar meer klonk als een buikgriep. Dus maar even rustig aan nu en veel slapen. Dat kan ik wel goed gebruiken.

Joseetje, zo jouw darmen zijn zich idd al goed aan het verplaatsen. Onbewust sta ik soms ook al met mijn buik naar voren, maar mijn broeken gaan nog wel dicht.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmiddag!

@Marykay: gefeliciteerd met je eerste mijlpaal! Voelt goed he, de 12 weken in elk geval voorbij?

@Marykay en joseetje: Ik heb deze zwangerschap ook al veel last gehad van mijn darmen. Mijn buik kwam ook al vroeg omhoog. Het rottige is idd dat het erg doortrekt naar je o zo gevoelige banden :(

@Haan: fijn dat je een goeie echo hebt gehad. Hoop dat je je snel beter voelt.

@Suzanne: en? Nog uit de geboortekaartjes gekomen? Hier zullen we waarschijnlijk dat wel weer tot het laatst bewaren :rolleyes: Da's nou typisch zo'n werkje wat je kan doen als je lichamelijk verder weinig nog kan ;)

Vandaag naar de vk geweest en weer helemaal goedgekeurd. Frumpie ligt met z'n koppie beneden. Ik zat me ook al de hele week af te vragen waarom het opeens zo 'vol' was daar beneden en m'n ouwe striae weer begon te jeuken ;) :)
    Het is wel vroeg om al van 'indalen' te spreken, maar frumpie weet in elk geval alvast waar de uitgang is ;) :)

Bloeddruk was goed (hoewel heel anders dan de vorige keren, maar scheen wel goed te zijn :rolleyes: ) en bm zit nu op 21 cm vanaf schaambeen. Volgende bezoek (voor het eerst) over 3 weken. Dan krijg ik ook papier mee voor bloedprikken (iew! :confused:).

Voor de rest heel druk in m'n hoofd met wat ik nog allemaal moet opruimen, maar lichamelijk te moe om veel uit te voeren :( Maar ben gelukkig eindelijk eens even niet meer ziek! :D

Later!

Liefs Tezzz

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Hallo allemaal!

Vandaag ook naar de verloskundige geweest en ook wij zijn weer helemaal goedgekeurd! Bloeddruk was 60/118, alleen ons eigenwijsje ligt nog volledig in stuit.....verloskundige meldde dat dat op het moment nog niet erg was pas bij 33 weken wordt het problematischer.......we wachten af

Helaas alweer de laatste keer in Nijmegen naar de verloskundige omdat we bij de volgende afspraak verhuisd zijn. Ga vandaag maar eens bellen met de andere praktijk.....

13. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    ***Inbraak***

He meiden,

Was even benieuwd hoe het aan de andere kant was, dus kwam even spieken. Gelukkig lees ik alleen maar positieve berichten van goede echo's. Helemaal geweldig!
    Meiden geniet er allemaal van!

Liefs Daan

***Uitbraak***

14. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Dag dames,

Ik ben vandaag weer voor een echo geweest omdat ik gisteren ineens weer last had van bloedverlies. Ik schrok enorm en heb gelijk de verloskundige gebeld. Ze zei zolang het niet erger word hoef je je niet druk te maken maar hou het goed in de gaten. Vannacht bleef het aanhouden en heb vanochtend weer gebeld. Ze hebben toen een echo voor me geregeld. Ik was natuurlijk erg blij dat ik een echo zou krijgen. Eenmaal aangekomen eerst zeggen wat er aan de hand was en toen maar liggen op die bank om een kijkje te nemen. En alles zag er erg goed uit! Wat een opluchting zeg. Kindje bewoog erg veel en het was dus erg moeilijk om alles te meten. Het kindje ligt qua groei op 17w5d en loopt dus 5 dagen in voor. We hebben even de groeicurve bekeken in de computer en het kindje ligt met alles op de bovenste lijn. Hoop niet dat dit zo doorgaat haha heb ik straks een reuzebaby. Oorzaak van het bloedverlies is waarschijnlijk gevonden. Mijn placenta ligt met een gedeelte voor de uitgang en omdat de baarmoeder groeit en dan de placenta mee omhoog trekt kan dit bloedverlies veroorzaken. Je snapt natuurlijk wel dat nu ik op de echo ben geweest het bloedverlies is gestopt haha. Ik heb 2 mooie foto's meegekregen. 1 van het hoofdje en een van het hoofdje, buikje en beentjes. Hij/zij lag in modelpose (met het handje tegen zijn/haar hoofdje) en de knietjes helemaal opgetrokken. Helemaal schattig dus.!

sorry voor dit ego berichtje!

Liefs Ylona

15. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Heej

Ilona,
    Gelukkig was het goed nieuws, dit stelt toch een beetje gerust.

Ik ga dinsdag ook maar eens vragen waar onze kleine zit op de groeicurve, heb ik nog niet gehoord tot nu toe.

Hoe is het met de rest?

16. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He Ylona: gelukkig inderdaad was alles goed! Je schrikt toch als je ineens bloed verliest..........En weer een blik op je kleintje mogen werpen ;)

Ik heb nog helemaal niets gehoord over een groeicurve! Ik heb alleen de vorige keer dat ik bij de verloskundige was te horen gekregen dat ze geen 8 ponder verwachtte,maar dat het waarschijnlijk een wat lichter kindje zou zijn maar ja ook dat kan nog zo veranderen......

Hebben eindelijk de knoop doorgehakt en een geboortekaartje uitgezocht, moet alleen nog besteld worden...

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ylona: gelukkig dat alles goed was! Hopelijk blijft je placenta lekker mee omhoog groeien. Hoe was het vandaag? Nog bloedverlies gehad?

@Suzanne & Kelly: hier ook niks over een groeicurve gehoord hoor. Vk heeft hoogte bm gemeten en dat was goed zei ze. Dus het zal wel ok zijn denk ik :rolleyes:
    Ach, elke zwangerschap is anders. Mijn dochter zat altijd precies op het gemiddelde en mijn zoon ook. Alleen kon ik bij hem helemaal niks meer de laatste paar maand, dus heeft íe goed gebruik gemaakt van al die rust om lekker door te groeien. Ik ben bij mijn dochter bijna 25 kilo aangekomen en ze woog 6,5 pond. Bij mijn zoon slechts 12 en hij woog ruim 7,5 pond. Is denk ik nog niet echt veel over te zeggen op dit moment. Het grote groeien gaat nu eigenlijk pas beginnen! ;)

Hoe is het met de rest? Heb al een poosje niks gelezen van joseetje. Weer misselijk meid?

Laterrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

18. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    ok, dat scheelt. Ik dacht omdat ik tot vorige maand steeds bij de gyn geweest ben dat soort dingen miste (groeicurve enz), maar niet dus. Ik ga nu om en om, gyn en verlos. Mag dinsdag weer.

Tezz, dan blijkt uit jou verhaal dat het inderdaad niets zegt over hoeveel je aankomt en hoe zwaar de kleine is.

Ik heb afgelopen nacht en vandaag veel last gehad van harde/gespannen buiken, zit me niet echt lekker moet ik zeggen. Je gaat je dan toch zorgen maken. Hebben jullie dat ook?De kleine is wel heel druk moet ik zeggen, volgens de verloskundige wordt je buik dan ook sneller hard...

Kelly, waar heb je het geboortekaartje uitgezocht?

knuffel

19. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Dag dames,

De groeicurve kwam erbij na aanleiding van de metingen die ze gemaakt had met de echo. Ik vroeg namelijk hoe de groei was. Zo was het hoofdje van oor tot oor 41,4 mm. de hoofdomtrek 142 mm en het dijbeentje was 25,6 mm. Ik was die dag 17 week maar alle metingen kwamen uit op 17w5d. Dus het kindje groeit lekker!

Was fijn dat alles met jullie ook goed gaat. Idd Joseetje is al een tijdje niet geweest. Het is rustig hier!

Liefs Ylona

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo allemaal... ik kom me even kort melden hahaha
    hier alles meer dan ok maar mijn pc is gecrascht en mijn beste vriend maakt die altijd maar hij zit propvol met baby dingen inclusief mijn digitale mmm dagboek..... dus ik wil niet dat hij hem maakt voordat ik de 12 weken voorbij ben en het kan gaan vertellen..... ik hem namelijk geen kans meer om ook maar iets in de pc te doen want hij wil niet meer aan.
    dus dat is erg lastig...

verder alles goed, misselijkheid lijkt steeds een beetje minder te worden.. buikje lijkt ook te groeien... het gaat allemaal hardstikke lekker maar ik kan dus ff niet goed computeren en zit nu illegaal op mijn werk dus ik ga snel stoppen!

ylona gelukkig is alles goed

marykay gefeliciteerd met je eerste mijlpaal meid

xxx jose

Deel Deze Pagina