zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    he allemaal!

Hier alles goed! Erg druk want begin vandaag maar eens langzaam met wat verhuisdoosjes inpakken ;) vrijdag nl al de sleutel en dan willen we iedere keer dat we er heen rijden vast wat klein spul meenemen.....

Suzanne ons geboortekaartje hebben we van de internetsite www.hipdesign.nl . Erg kleurrijke kaartjes wij vinden dat leuk maar je moet er van houden...Succes met uitzoeken!

Ga maandag een afspraak maken voor een 3-D echo ( als we nog terecht kunnen haha) ben het door de drukte namelijk helemaal vergeten af te spreken maar zou het toch wel leuk vinden om nog 1 keer een blik te kunnen werpen in mijn buik! :D

Fijne zondag nog ondanks het vieze weer!

Liefs Kelly

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    tjee kelly spannend hoor.. zal best een drukke tijd worden.

jemig nog maar 12 weekjes.

hier doet de pc het weer voor zolang hij het weer doet.... hahahaha was het niet de zooi op de pc wat het bijna veraadde was het m,n buik wel... volgens mij heeft beste vriend nog niets gemerkt... ben wel blij als ik het kan vertellen want zwagerlief is zijn bruiloft aan het plannen..... 1 dag voor onze uitgerekende datum...... en mijn man moet getuigen... hahahah

verder ben ik aan de pillen en poeders... ik kon niet meer stoppen met braken of eten binnenhouden.. en dat 3 dagen lang....maar ik moet zeggen ik heb wonderspul van de dokter gehad.

verder voel ik me goed maar ik ben wel blij als ik over 2 en een halve week de 13 weken echo heb gehad... dan kan ik me echt gaan ontspannen.. dat lukt nu ook wel maar heel soms word ik een klein beetje bang... merk dat ik het steeds uitstel om het te vertellen om het zeker te weten..

die echo moet nog steeds in m,n album maar ik ben gewoon te lui om beterijen voor mijn camera op te laden erg he?

xxxx jose

3. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Joseetje, ik ben benieuwd hoe iedereen zal reageren als je het vertelt. Gelukkig voel je je al weer iets beter.

Kelly, hoe gaat het met inpakken? Scheelt het dat je opruimwoede hebt ? :D

Ylona, hoe is het met jou?Nog last gehad van bloedverlies ?

Hoe is het met de rest, Tezz, mary-kay, haan?

Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest. Mijn baarmoeder zit extreem hoog en volledig tegen mijn ribbenkast aan, dit is nogal een gevoelige aangelegenheid. Het voelt alsof ik helemaal beurs ben en mijn ribben gekneusd zijn. Hierdoor heb ik ook enorm last van maagzuur en dit zal alleen nog maar toenemen. Ach ja, je moet er wat voor over hebben. De kleine groeit gelukkig goed en ligt al naar beneden met zijn/haar hoofdje. Dus dat is zal een zorg minder. 17 dec krijg ik weer een echo, ik kan niet wachten!de kleine lijkt nu wat aan de grote kant, maar dat kan ook gewoon een groeispurt zijn. Dat denk ikzelf, want ik groei echt enorm momenteel. Buikje wordt met de dag groter :D

Liefs Suus

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    auw suzanne dat klinkt pijnlijk! helemaal als het dan aan het schoppen is.

Marykay en Haan hoe is het met jullie?

hier alles wel goed, beetje drukke dagen, ik moet er echt aan denken om de avonden een beetje vrij te houden want dan ben ik echt moe.

ik ben de dagen aan het aftellen tot de 13 weken echo...

xxx jose

5. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Hee hoi allemaal,

Volgens mij gaat het met iedereen hier wel goed. Tis wel rustig hier.

@Suzanne, ik heb idd ook regelmatig harde buiken, voelt wel raar idd, en ze zeggen dat het een teken is dat je wat rustiger aan moet doen. Zelf vind ik dat nogal lastig, maar ik probeer 's avonds niet te veel te doen.

@Joseetje, leuk zo'n bruiloft in het vooruitzicht, maar niet zo goed gepland haha. Vind het trouwens wel knap dat je nog niks verteld hebt, ik kon het niet langer voor me houden dan met 10 weken, toen hadden we ook de echo gehad, en ik had al een behoorlijke buik en we begonnen weer met de volleybaltrainingen, dus kon ik het onder de douche niet echt meer verbloemen.

Hier gaat het allemaal wel voorspoedig al ben ik 's avonds wel helemaal afgedraaid. Ben niet tot heel veel in staat als ik thuis kom haha.
    Verder voel ik nu heel vaak ons kleintje bewegen, dat vind ik wel heel bijzonder, je wordt er de hele dag door weer even aan herinnerd, heerlijk. Dat zal vast wel anders worden als het wat groter wordt zoals bij jou Suzanne haha.
    In de kerstvakantie hopen we het kamertje zo goed als af te krijgen. Jammer genoeg wordt de commode later geleverd, pas in week 4 of 5. Ik had gehoopt alles een beetje te kunnen inrichten in de vakantie, daar heb ik zo'n zin in! Heb sowiezo wel zin in de vakantie, ben er wel weer even aan toe haha en dan nog 6 weken werken en dan begint mijn verlof al, als je het zo bekijkt gaat het wel heel vlug!

Fijne avond allemaal!
    Morgen Sinterklaasfeest op school, de kids waren al behoorlijk gespannen. (Zal blij zijn als de beste man weer naar Spanje is vertrokken, en dan op naar het kerstfeest) Leuke, maar drukke tijden op school.....

Liefs!

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    wat leuk allemaal ravi,

mijn man is concierge op een basisschool en moet volgens mij sinterklaas spelen hahahahha ik vind het ook allemaal zo leuk met die kindertjes.

balen dat je dan die kamer niet af kunt maken maarja.

ik ben nu 11 weken ,m,n banner klopt niet helemaal. ik heb ook al een flinke buik, echt zo,n zwangerschapsvorm begint het te worden... ik vind het niet moeilijk om nog niks te zeggen... ik ben nog steeds soms bang dat de 13 weken echo niet goed zal zijn dus daarna wil ik het pas vertellen... stom he? alsof ik nog steeds niet kan geloven dat het toch echt waar is... maarja m,n buik groeid dus het zal wel goed zijn..
    ik zal eens proberen om er een foto van t maken..

xxx jose

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    kelly ik heb nog een vraagje aan jou als tandarts...

gisteren heeft hij die voortand uitgekrabt en schoongespoten er een watje met spul ingedaan en een noodvulling... en nu 36 uur later ( uiteraard precies weer als het weekend is!) komt die tand weer opzetten en het gaat met het uur meer pijn doen... de druk bouwt zich weer op zeg maar.. ik vrees toch dat die vulling er weer uit moet ?

mijn tandarts wilde met 13 weken een wortel foto maken zodat hij hem echt goed kan behandelen want het is nu maar op de gok omdat hij niet precies weet hoelang de wortel is... mag een foto nu wel of niet? hij heeft geen digitale apparatuur...

het is een gebed zonder einde pppfffffff

gr Jose

8. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He Joseetje: foto liever pas na de 3 maanden, maar als het echt nodig is loodschort om dan is er niets aan de hand.....de pijn en stress is veel erger!

Ravi: wij hebben dezelfde babykamer en dus ook hetzelfde probleem! De commode komt bij ons in week 4! Ik heb ze een paar weken geleden bij babydump laten weten dat ik hier niet blij mee was......maar nu blijkt dus dat ook jij hetzelfde probleem hebt, dat lucht toch weer op! Ligt het probleem in ieder geval niet bij de winkel. De andere spullen worden 17 december geleverd, 29 december verhuizen dus bij ons zal de babykamer voor oud en nieuw wel klaar zijn!

Fijne avond nog!

9. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    @Kelly, oh dus bij jullie hetzelfde, baal er ook best van, maar ja, niks aan te doen. De rest wordt 19 december gebracht, dus we kunnen wel beginnen.

Gisteren sinterklaas gevierd bij mijn ouders, allemaal leuke spullen voor de baby gekregen, echt heel leuk!
    Vanmiddag nog naar de schoonfamilie, dus zal zo de laatste gedichten nog even in elkaar flansen.

Fijne zondag nog!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    wou even laten weten...dat manlief zaterdag eindelijk 1 schopje heeft gevoeld van frumpie! EN dat dochterlief vanmorgen eindelijk wat heeft voelen bobbelen! :D
    EIN-DE-LIJK!
    Nou alleen zoonlief nog :rolleyes: Maar die heeft erge buikgriep, dus die is al blij als íe z'n ogen open kan houden en rustig op de bank kan liggen (ipv hangen op de wc ;) )

Verder alles goed met iedereen?

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    alles goed hier tezzz... maar ik doe het in mijn broek voor de 13 weken echo.... ben zo bang iets naars te horen... ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat we een kindje krijgen...
    ik pieker er best wel over.... maar..... ik heb enorme bandenpijn sinds een dag of 3 en dat is goed toch? en m,n buik groeid.... ik heb geen krampen of bloedverlies... nog 9 daagjes wachten.... en dan gaan we het eindelijk aan iedereen vertellen....ppppffffff wat een opluchting als ik die 13 weken voorbij ben...

xxxx

12. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Tezz, dat lijkt me echt geweldig het moment dat je man ook de schopjes kan voelen. Kan niet wachten tot dat moment, maar eerst ikzelf. Ik ben me nu soms al heel erg aan het concentreren op mijn buik, maar nog geen plopjes. Ik weet ik ben ook heel vroeg.

Wanneer voelden jullie het zelf voor het eerst?

Verder gaat het heel goed met mij. Kijk heel erg naar uit volgende week weer naar de vlos. Mijn buikje laat zich sinds vorige week al meer zien. Dat is wel fijn, maar kan niet wachten om het hartje te horen.
    Joseetje ik heb hetzelfde als jij hoor ik kan ook nog steeds niet geloven dat ik daadwerkelijk zwanger ben. Mijn buikje geeft nu wel bevestiging maar toch. Ik heb nog zelf niets gekocht geen sokje, boek of tijdschrift. Gek hè.

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hee marykay, fijn dat je volgende week weer naar de vlos kunt.
    ja je zult ook wel gelijk hebben... bij mij ga je toch ook al echt een soort buikje zien..

m,n gevoel zegt dat het goed is... ik heb in ieder geval helemaal geen enkel signaal gekregen dat het niet goed zou zijn... ik ben gewoon bang.. maar ik weet zeker dat ik me na de 13 weken echo meer kan ontspannen..
    maar ik vind 13 weken erg lang om m,n mond te moeten houden... het word steeds moeilijker..

xx

14. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Zo wat is het hier rustig maar we hebben nu ook maar 1x in de maand een controle of echo terwijl bij het zwanger worden een hele wekelijkse cyclus hadden van:
    balen ik ben weer ongesteld!
    de eerste clomid zit er weer
    ik voel me al weer positiever dit wordt dé ronde
    het klussen is weer begonnen
    bleh die vreselijke wachtweken
    nog 1 week wanneer zal ik testen
    Met een heleboel meiden levert dat toch veel berichtjes op. Ik hoop dat hier snel een heleboel meiden bijkomen dat we ook wekelijks hier een afspraak hebben.

Joseetje nu hebben wij de afspraak ook nog op de zelfde dag. Nog 3 nachtjes slapen en dan hebben we weer zekerheid!

15. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    he meiden!

Ik kom mij ook weer even melden!
    Heb het momenteel zo druk dat ik niet veel tijd heb om te reageren....
    Ons nieuwe huisje vordert gestaag en we gaan 29 december overhuizen!
    Ben vandaag bij de verloskundige geweest en mijn bloeddruk is dus aan de hoge kant ( voor mijn doen dan want ik had normaal een onderdruk van tegen de 60 en nu ineens 85) Moet nu volgende week alweer mijn bloeddruk laten meten en moet het rustiger aan gaan doen. Dus heb de handdoek in de ring gegooid en besloten vandaag te stoppen met werken....moest toch nog maar 1 weekje dus die keuze was snel gemaakt! Helaas kan mijn vervanging pas na de vakantie beginnen......

Maar goed ik moet aan mezelf denken he! Ben eigenlijk al veel te lang in te hard tempo doorgegaan en dit moest een keertje fout lopen :(

Dus ga nu maar eens bedenken wat ik met al die vrije tijd ga doen ;)

Tot gauw, xxx Kelly

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmiddag!

@Kelly: en? Al bedacht wat je met de laatste 2,5 maand gaat doen? (Je mag hier wel komen helpen opruimen? ;) :) ) Heerlijk toch, dat je nu gewoon je eigen tijd in kan delen!

@Joseetje: alles goed meis? Ik las op 'pco en clomid' dat je zo zenuwachtig bent voor de vk en echo. Kom op meid! Alles is vast prima!

@Marykay: je hebt helemaal gelijk. Nu hebben we gewoon nog niet zo veel afspraken enzo. Maar ik vind het wel fijn dat we elkaar af en toe een beetje op de hoogte kunnen houden.

Sinds afgelopen donderdag hebben we hier thuis buikgriep. Vooral manlief en ikzelf dan dus :( En da's zwaar balen! Eergisteren leek het eindelijk iets beter te gaan, maar gisteren heb ik gewoon de hele middag en avond op de kop gestaan van de maagpijn :( Gelukkig kon ik vanmorgen naar de vk en wist zij nog wel iets tegen de maagpijn. Het lijkt erop dat dit wel redelijk werkt (afkloppen ;) ), dus ik ben al weer een stukkie blijer dan de afgelopen dagen ;)
    Frumpie is weer goed gegroeid en het hartslagje klonk wederom prima en regelmatig. Het koppie zit nog steeds beneden, dus de uitgang weet íe denk ik onderhand wel te vinden :) Frumpie heeft gelukkig dus geen last van het feit dat mamma weinig binnenhoudt (of: er razendsnel weer uitwerkt ;) ) en weinig kan eten. Mamma ook weer blij ;)
    Alles goed hier dus. Nou nog zien dat ik m'n energie weer terug krijg (en weer kan eten wat ik wil! 'k heb zo'n zin in lekkers! :confused: ). Heb me er maar bij neergelegd dat ik waarschijnlijk superslank uit de bevalling kom, want de hard gespaarde kilootjes van de afgelopen weken ben ik alwéér kwijt :(
    Ach ja, elk nadeel heb z'n voordeel he? ;)

Later meiden!

Liefs Tezzz

17. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    hallo iedereen

hahaha heb vandaag de echo gehad! Was een beetje donker beeld maar wat was het fijn om de kleine zo te zien bewegen! ZE was heel druk en wilde soms niet echt meewerken! Bleef maar met het hoofdje draaien en schoppen. Uiteindelijk alles goed bekeken en we kwamen er op uit dat het een MEISJE is! We zagen in ieder geval niks tussen de beentjes hangen hahaha. Echoscopiste durft het niet met alle zekerheid te zeggen maar ze denkt dus echt een meisje! Ik ben helemaal blij en heb het eerste echte meisje pakje gekocht hihi. Het hartje kwam alleen niet helemaal goed in beeld dus moet nog een echo afspraak maken over 2 weken. Zijn gelukkig geen afwijkende dingen gevonden!

Daarna gelijk door naar de verloskundige en ben daar ook helemaal goed gekeurd! Bloeddruk was alleen een beetje laag (120 over 65) en de baarmoeder groeit wel helemaal goed!

Liefs Ylona

18. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ylona die bloeddruk is hartstikke mooi hoor, mijn bloeddruk is altijd 100/60.

Kelly, doe jij maar rustig aan met die onderdruk, voor je het weet lig je aan de bloeddrukverlagers....dat wil je ook niet!Dus iets meer delegeren vanuit je luie stoel ;)

Onze kinderkamer heeft ook vertraging opgelopen, hij zou begin december komen, dat wordt nu januari,pfff :( .

Ik ben ook vandaag weer voor controle geweest, heb ook weer een echo gehad. De kleine ligt 3 weken voor op de groeicurve, het zou dus zomaar kunnen dat ik niet 28 februari maar 14 februari uitgerekend ben. Kleine groeit in ieder geval goed, ligt goed dus dat is mooi. ik hoef me geen zorgen te maken over een stuitbevalling.

Ik ben met 28 weken ook gestopt met werken, het ging niet meer. Ik was een en al harde buik en daarbij zijn mijn ribben helemaal beurs door die kleine, ik heb de hele dag door pijn aan mijn ribbenkast, kleine ligt er lekker tegen aan. Wel kom ik nog op mijn werk om wat papierwerk te doen, maar dat is om nog een beetje contact te houden met de werkvloer.
    Kleine is nog steeds een enorm druktemakertje, heerlijk!Ik voel ook echt wanneer er een kontje langskomt of een voetje ofzo. zo bijzonder.

Slapen jullie ook steeds slechter? Dat wordt bij mij langzamerhand echt een drama.

liefs Suzanne

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    heee zo is er niemand en zo is het hier weer druk!

Marykay fijn dat het goed met je gaat... ja wat was het clomid verhaal eigelijk een intensieve periode he? de mildste vruchtbaarheidsbehandeling noemen ze dat..... maar wat je ook voor behandeling hebt.. de onzekerheid en stress worden er niet minder om..
    ik merk dat ik er nog vaak aan terug denk.. jemig wat heb ik me eigenlijk afgelopen jaar verdrietig gevoeld... maar ook dat went dus kennelijk

Kelly goed zo meid... rust en lekker aan jezelf en je kleine meissie denken en fijn dat het met het huis goed gaat!

Suzanne fijn dat alles goed is.. grappig dat je dan heel bewust een voetje of kontje voelt... soms denk ik dat ik een soort plop plop voel....mijn baarmoeder zit dus ook links en daar voel ik het ook hahaha als ik dat voel stop ik spontaan met alles wat ik doe om eens heel goed te voelen... ik weet het niet.. volgens mij kan het nog niet.. darmen? kunnen die ook een soort trappelend bloeperdebloeperdebleopd gevoel geven? een paar sec en dan is het weer weg?

Ylona jaaa een meisje.. oh wat leuk!

Tez leuk dat ze het nu kunnen voelen... dus jij bent een slanke den na je bevalling... tjee... ik ben nu 13 weken en nog niet aangekomen? wanneer ga je dan eigelijk aankomen?

hier vanmiddag naar de vlos geweest.. ik vond het heel eng want morgen is de 13 weken echo pas... was erg bang dat ze geen hartje zou vinden.. dus ze heeft eerst m,n baarmoeder gevoeld en die was al zo hoog boven het bot dat ze zei dat het wel goed moest zitten want als het met 9 weken was gestopt zou het nooit zo groot zijn... ze had het hartje meteen gevonden... nou ik heb echt gehuild gewoon... wat een opuchting..

mijn schoonzusje kwam 2 weken terug plompverloren en bot zeggen dat ze zwanger was.. ze zei letterlijk oja ik ben zwanger dus.....
    ze weet niet dat ik op dat moment 11 weken zwanger was... zij wist het 2 dagen... van de week heeft ze iedere dag gebloed... dus ze moet naar het zh....daar werd ik ineens toch erg bezorgd van.. maar nu ben ik echt superblij en hoef ik ook niet zo zenuwachtig voor die echo morgen te zijn.

xxxxx jose

20. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hahaha.. ik snap nu waarom het zo rustig was we hebben allemaal onze afspraken deze week!

Joseetje, wat fijn dat je al het hartje hebt gehoord bij de vlos! Ik hoop dat je vandaag een mooie echo hebt gehad.

Kelly geniet van je vrijheid nu en doe lekker rustig aan!

Suzanne voor jou hetzelfde! Fijn dat je zo'n goede controle had. Een valentijnskindje lijkt me wel wat voor je. Ik ben benieuwd.

Ylona, wat een leuk een meisje! En natuurlijk super dat de rest ook allemaal goed is.

Tezz, zo alle griepvirussen pakken jullie mee dit najaar. Gelukkig gaat het met jullie beebje harstikke goed en trekt die zich niets aan van de griep. En wat naar dat je superslank zal zijn na je bevalling ;)

Ravi en Haan, hoe gaat het met jullie ook nog controles gehad deze week?

Ik las goed nieuws in het clomid topic dat Elke waarschijnlijk deze kant op komt. Zij heeft vanochtend positief getest terwijl ze eigenlijk op haar ongi zit te wachten na een provera-kuur. O ik hoop het zo voor haar.

Ik ben vandaag bij de vlos geweest en alles was goed. Mijn baarmoeder is mooi gegroeid. Hij is lang en smal gaat richting navel mijn buik komt daardoor al mooi naar voren. Ook weer het hartje gehoord, eigenlijk nu pas echt voor het eerst. Wat bijzonder is dat zeg! Ik heb nu het gevoel dat ik nu echt pas kan genieten. Ben ook meteen gaan shoppen voor een broek. Echt ongelovelijk in het centrum van A'dam kan je alleen maar bij 1 H&M terecht verder geen enkele andere winkel met positiekleding. Ik heb daar wel een leuke grijze slimfit spijkerbroek gevonden.
    Ook maar meteen 2 nieuwe bh's gekocht mijn boobs zijn toch al een cup groter geworden.

liefs, marykay

Deel Deze Pagina