Zo heb even naar het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken om nog een keer naar het hartje te kijken. En ik kan morgen al terecht! Dus morgen nog een keer spieken! Kijken of het dan zeker gezegd kan worden dat ze een meisje gaat worden. Ze hebben namelijk beter apparatuur in het ziekenhuis! Joseetje hoe was je echo vandaag? Liefs Ylona
wauw... ik ben verliefd.. onze echo was zo mooi... zo bijzonder en indrukwekkend.. alles erop en eraan... ik heb er geen woorden voor.. en dat zit gewoon echt in mijn buik.... vleesboompje was verdwenen... het was waarschijnlijk toch een eh ja? ik weet het niet.... niks..... ze heeft echt wel goed gezocht.. nu kan het grote genieten beginnen..dat deed ik al wel maar nu mag ik het van de daken schreeuwen.... xxx jose
zo leuk om te lezen dat het met iedereen goed gaat. Het wordt wel weer tijd dat iemand zich bij ons clubje voegt. dus ik hoop dat Elke zich gauw komt melden!
Had een heel lang bericht getypt maar was door een verkeerde druk op de knop weg :x Heb nu niet echt de puf om mijn hele verhaal weer te doen, maar zag al dat eigenlijk iedereen alleen positief nieuws had dus dan is het minder erg he! Tezz: in ieder geval beterschap! ( heb zelf ook weer een virus te pakken) Ik hoop dat Elke onze kant op komt!
hey, vandaag weer een echo gehad en het blijkt toch een jongetje te zijn! Helemaal geweldig! Liefs Ylona
He Meiden, Kom hier vast stiekem even spieken Gisteren zag de gyn dat ik ongeveer 4,5 weken zwanger was. Helaas heb ik al wel twee dagen een inieminie beetje bruin bloedverlies. Heeft iemand van jullie dat toevallig ook gehad zo vroeg in de zwangerschap? Moet ik me voorbereiden op slecht nieuws? Thanx, een ongeruste Elke, die jullie zo graag gezelschap wil komen houden...
Hey Elke, Ik heb het de eerste weken van mijn zwangerschap gehad en heb het nu nog steeds af en toe! Probeer er van te genieten! Het kan een heftige innesteling zijn! Liefs Ylona
Hey Elke! Wat het doet me goed je hier te zien met je mooie banner! Ik krijg er helemaal tranen van in mijn ogen. Vierenhalve week al, ik ben zo blij voor jullie! Ik heb zelf geen ervaring met bloedverlies en zo'n positieve zw-test. Bij mij knalde de test er niet uit en was het al gauw meer dan inieminie bloedverlies. Ik denk ook dat je kleintje zich goed aan het innestelen is en even lekker opruimt. Zolang het bruin is hou vertrouwen 25% van de vrouwen heeft bloedverlies in de eerste weken. Was je bmsv nog wel mooi dik geworden? Ik ben nu aan het oppassen op een meisje van 4 maanden oud echt zo leuk en lief. Ben helemaal verliefd en kan niet wachten tot onze kleine er is. Ik werd net wel erg misselijk van die verzuurde melklucht op mijn kleren. Maar ach dat hoort erbij! Ik ga haar nu maar wakker maken om haar ouders vannacht wat nachtrust te gunnen.
ja meiden.. ik wil jullie ook allemaal fijne kerstdagen en een mooi 2009 toewensen... worden we gewoon allemaal mama.... xxx jose
He Meiden, Hoe hebben jullie de feestdagen beleefd? Wij hebben met de feestdagen het goede nieuws aan ouders verteld. Iedereen was erg enthousiast Verder merk ik (nog) weinig van de zwangerschap. Alleen wat gevoelige (.)(.). Hadden jullie al vroeg in de zwangerschap last van kwaaltjes? Liefs Elke
heeee meis..... jihoe! welkom aan deze kant! jaaaa ik word hier zo blij van! ik had tot en met week 7 nergens maar dan ook nergens last van.... ja wat meer plassen en witte afscheiding en na week 7 ging het helemaal los...... ik luste niks meer..... spugen....... continu huilen omdat ik zo blij was ( geloof me dat word na een week echt irritant.... helemaal als je overal zomaar volschiet zoals bij de kassa als je staat te dagdromen.... etc... ) dus nee het enige dat ik had waarmee het echt leek was die positest.... ik voelde me totaal niet zwanger de 1e 7 weken.... en dan nog zat er zomaar ineens een week tussen dat ik me niet meer zwanger voelde... gr JOse
Elke, WELKOM! Wat ontzettend leuk dat je je aan deze kant mag toevoegen! GEFELICITEERD! liefs Suzanne
Iedereen veel plezier vanavond/ vannacht! Ik wens iedereen een heerlijke gezonde zwangerschap toe met niet al teveel kwaaltjes, een vlotte bevalling en natuurlijk een prachtig kindje! Heel veel liefs van Tezzz
Iedereen hier een super 2009! Maar dat zal wel lukken met alle mama's in spe! Ik ben kerstavond opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm te hoge bloeddruk en eiwitten in de urine! Heb op een verloskamer gelegen ( heb ik die ook al eens van binnen gezien haha) omdat er nergens anders plaats was. Heb een half uur aan een CTG-apparaat gelegen en bloed en urine moeten geven. Tussentijds heeft de gyn. ( die mij bij PCO ook al vaker had gezien) een echo gemaakt en kindje was dus vorige week al 4 pond, dus die doet het heel goed! Daarna lang gewacht door spoedkeizersnedes etc, maar uitindelijk mocht ik weer naar huis diezelfde avond omdat ze niets konden vinden, zelfs geen hoge bloeddruk meer! Ben wel even geschrokken........... Ik zal mij de komende tijd dus echt rustig moeten houden hoe moeilijk dat ook voor mij is! Maar anders beland ik weer in het ziekenhuis en dan kom ik er niet meer uit tot de kleine meid er is! Verder nu ook wel alles rustig hier hoor want inmiddels wonen we al een paar dagen in ons nieuwe huis! Echt super, wel wat opstartproblemen gehad: kookplaat werkte niet, douchewand ontbreekt nog steeds en onze vloerverwarming werkte niet waardoor we gisteren en eergisteren in de kou hebben gezeten....maar goed nu is alles opgelost gelukkig! Liefs Kel
He Kelly, Dat is vast erg schrikken geweest En dat nog wel op kerstavond! Gelukkig was je weer snel thuis. Doe maar lekker rustig aan Allemaal de beste wensen voor 2009, dat de eerste baby's van ons topic, maar gezond geboren mogen worden Liefs Elke
Zo Kelly dat is behoorlijk schrikken! Ik hoop dat het nog minstens 6 weekjes duurt voor je weer een bevallingskamer van binnen ziet. Doe heerlijk rustig aan. Elke, hoe gaat het nu al wat meer kwaaltjes? Bij mij begon het echt pas vanaf de pos. test en dat was met 6 weken. Ik heb wel vanaf het begin gevoelige boobs gehad, maar de hormoonwisselingen en misselijk gevoel kwam vanaf de 6de week. Tezz en Joseetje ik las in het clomid topic dat jullie grieperig waren. Ik hoop dat jullie je weer wat beter voelen. Suzanne nog een paar weekjes werken en je hebt ook verlof, heerlijk joh! Wat gaat het ineens hard zeg. Mijn onzekere periodes zijn echt voorbij sinds afgelopen dinsdag dacht ik het te voelen, maar nu weet ik het zeker ik voel de baby! Wat een heerlijk gevoel is dat zeg! Zo bijzonder nu kom ik die 2 weekjes tot aan de 20 echo wel door!
he Kelly wat zal je zijn geschrokken ja.... nee hoor ik ben het met marykay eens.... voorlopig nog een paar weekjes niet daarheen hoor! lekker dat je in je huis zit... hoe kwamen ze er dan achter dat je bloeddruk zo hoog was? Marykay wat mooi meid.... dat lijkt me echt zo bijzonder.... ik ben ook iedere keer heel geconcentreerd aan het voelen... soms denk ik een heel zacht plopje te voelen... maar ik denk niet dat het dat is.... gekke vraag maar wat voel je nou? fijn dat het zo goed gaat... ik heb over 4 weken de 20 weken echo.. gek he? zo ben je aan het vechten en knokken om zwanger te worden.... en dan voel je dat leven in je buik...ik voel nog niks maar ik vind het wel heel bijzonder... heb je al en buikje? groetjes Jose
He allemaal! Joseetje mijn bloeddruk was iedere keer aan de lage kant: 58/105 ongeveer, maar de eerste keer bij de andere verloskundige ivm verhuizing was 86/140. Ze heeft mij toen de week erna terug laten komen omdat ze dacht dat het aan de nieuwe praktijk en verhuizing lag, maar de week erop was het nog steeds hetzelfde ondanks stoppen met werken.....Ze wilde toen ook wat urine hebben ivm mogelijk eiwitten in urine en dat was idd zo! Toen is het balletje gaan rollen en ben ik naar het zh gestuurd! Conclusie is dat bij inspanning mijn bloeddruk gaat pieken en dat ik mij dus gewoon gedeisd moet houden, is wel erg moeilijk hoor ivm nieuwe huis en al die verhuisdozen en zo, dus stiekum doe ik toch wel wat de hele dag door maar de laatste controle was de bloeddruk iets gezakt, moet wel iedere week op controle! Onze kleine meid scopt al aardig tegen mijn ribben aan! Je kunt dan de uitstulpingen zo zien zitten haha. Mijnn man vind het helemaal geweldig! En Joseetje die plopjes worden steeds duidelijker, ik voelde het pas goed rond de 20-21 weken, dus nog even geduld! De commode en het goede onderstel van de kinderwagen worden volgende week vrijdag geleverd! Dan kunnen we eindelijk de kamer van de kleine afmaken en dan zal ik ook wat foto's maken! Liefs Kelly