Ik heb precies hetzelfde ik ga iig nooit meer aan de pil. En het is de vraag of je iedere maand een ontrekkingsbloeding moet hebben, want bij het Mirenaspiraaltje word je uiteindelijk ook niet meer ongesteld. Over dat spiraaltje ken ik ook alllerlei horrorverhalen dus die wil ik eigenlijk ook niet. Ik denk condooms en anders niets juist om de vruchtbare dagen heen vrijen en als het komt dan komt het. Ik wil graag nog meerdere kinderen, maar in jouw geval Tezz is het idd weer anders. Wil je man niet een knipje
@Marykay: mooi lijstje Manlief wil wel een knipje, maar dat lost mijn 'probleem' eigenlijk nog niet helemaal op. Ben als de dood dat ik cystes zal ontwikkelen namelijk! Overigens vind ik een knipje zelf zo definitief. Ik weet wel dat het bij deze derde moet blijven, maar toch...hou ik m'n opties graag een beetje open Wie weet komt het schip met geld ooit nog binnen? Met een iets groter huis en een beetje geld denk ik dat de kriebels misschien zo weer terug komen Over kriebels gesproken: Gisteren weer frumpie gevoelt! Eindelijk begint er continuïteit in te zitten! Leuk he? Als je het van de buitenkant kan zien? Kan me nog herinneren bij mijn tweede dat ik op de bank lag en onze beste vriend op bezoek was. En die zat opeens te kijken. Zag íe een voetje! Hij vond het zooo gaaf!
Heey dames, Wat leuk een 'eigen' topic! Leuk om te lezen hoe het nu gaat met de 'clomid zwangeren'. Met mij gaat het goed, ik vind dat het heel snel gaat allemaal. Ben nu niet meer zo heel vaak meer misselijk, maar ik kan nog niet zeggen dat het helemaal over is. Verder voel ik me goed, heb alleen wel beginnende bekkenklachten dus ik ga naar cesartherapie en hoop dat het met wat oefeningen beperkt blijft allemaal. Verder zijn we al een beetje bezig met spullen uitzoeken voor de babykamer, de meubeltejs en de kinderwagen en maxicosi zijn besteld. (zie mijn album) Vorige week hebben we een pretecho gehad, echt wel een aanrader hoor! Zo leuk om even uitgebreid je kindje te kunnen bekijken. Voor iedereen hier: Een fijne zwangerschap toegewenst, en nu maar hopen dat de rest hier straks snel aan gaat sluiten. Liefs Ravi
Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!! Volgend bezoek gyn: 6 oktober Voor: 20 weken echo en controle Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: 22 oktober Voor: controle Volgende echo: 20 weken echo op 7 november Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 8 juni 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk maar gelukkig meteen weer zwanger Volgend bezoek gyn: 24 okt Voor: 1ste echo Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje Uitgerekend: eind juni Bijzonderheden: 5e ronde clomid zwanger!! Volgend bezoek gyn: ?? Voor: 1ste echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)]
iemand toevallig een ledikantje tegen gekomen waarvan een zijkant makkelijk naar beneden kan? Het enige wat we nog moeten hebben is een ander ledikantje, maar ivm m'n rug zou ik er zo graag eentje willen waarvan 1 kant naar beneden kan zodat kleintje 's morgens zelf uit bed kan. Zoals een ziekenhuisledikantje of zo. Is nergens te vinden. Volgens mij worden ze in nederland gewoon niet gemaakt Heb er ooit eens eentje gezien en dat was in Frankrijk. Maar die konden we toen niet meteen meenemen. En om nou naar Frankrijk af te reizen
Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!! Volgend bezoek gyn: 6 oktober Voor: 20 weken echo en controle Naam: Tezzz Leeftijd: 32 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 29 okt 9.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Ravi Leeftijd: 30 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: 22 oktober Voor: controle Volgende echo: 20 weken echo op 7 november Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 8 juni 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk maar gelukkig meteen weer zwanger Volgend bezoek gyn: 24 okt Voor: 1ste echo Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje Uitgerekend: eind juni Bijzonderheden: 5e ronde clomid zwanger!! Volgend bezoek gyn: ?? Voor: 1ste echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)]
Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Suzanne26 leeftijd:27 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!! Volgend bezoek gyn: 11 november Voor: controle bij de klinisch verloskundige Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: 22 oktober Voor: controle Volgende echo: 20 weken echo op 7 november Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 8 juni 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk maar gelukkig meteen weer zwanger Volgend bezoek gyn: 24 okt Voor: 1ste echo Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje Uitgerekend: eind juni Bijzonderheden: 5e ronde clomid zwanger!! Volgend bezoek gyn: ?? Voor: 1ste echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)]
Naam: Kelly1980 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur Voor: controle 20 weken Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo) Naam : Suzanne26 leeftijd:27 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 26 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!! Volgend bezoek gyn: 11 november Voor: controle bij de klinisch verloskundige Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur Voor: controle Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur Naam: Ravi Leeftijd: 30 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek verloskundige: 22 oktober Voor: controle Volgende echo: 20 weken echo op 7 november Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 7 mei Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg) Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september Voor: 1ste gesprek Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: 1ste kindje Uitgerekend: 8 juni 2009 Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk maar gelukkig meteen weer zwanger Volgend bezoek gyn: 24 okt Voor: 1ste echo Naam: Joseetje26 Leeftijd:27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje Uitgerekend: eind juni Bijzonderheden: 5e ronde clomid zwanger!! Volgend bezoek gyn: ?? Voor: 1ste echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)] Ja Marykay, je hebt gelijk Hoor nu ook bij de dertigers haha
Dank je wel! Ja dat klopt idd, maar bij Suzanne haar wijziging was het weer veranderd, vandaar........
zo he he... huis weer aan kant... toen ik me uitstrekte om de was op te hangen voelde ik links en rechts ( waar eierstokken zitten zeg maar ) echt zo,n strak gevoel alsof je een elastiekje uitrekt ...kunnen dit al banden zijn? nou ik vind het niet erg hoor hahahha kom maar op met die kwaaltjes.. moet alleen veel niesen want ik mag m,n allergie medicatie niet meer innemen.....dat is het enige wat echt lastig is.. nou ja als dat voor nu alles is? stil hoor alleen thuis..... gr Jose
Dag alle zwangeren. Ik ben 1 dagje niet geweest en moet zoveel bijlezen! ik ben gisteren lekker wezen dansen en dat heeft me echt goed gedaan al ben ik nu echt bekaf! Lag om half 3 in bed! Ben blij dat ik vandaag en morgen vrij ben. donderdag mag ik weer spieken in mijn buik naar mijn kleintje! Ben dan 12 weken en ben erg nieuwsgierig! hebben jullie nog weer een echo binnenkort? Liefs Ylona
@marykay heyyyyyyyyyyyyy meid was lees ik daar trg zwanger! oooooooooh meid wat ben ik zo blij voor je ja je baby beginnen voelen en zien bewegen is iets magisch he ik heb dat al 3 keer mee gemaakt en dat is gewoon zalig! xxxxliefs lovely