Suzanne, zo dat lijkt me schrikken goed dat het niet heeft doorgezet en je kleintje nog een beetje door kan groeien. Spannend hoor! Heb je nu geen kans op infectiegevaar met een beetje ontsluiting? Ik ga voor je duimen dat jullie kleine nog even lekker bij mama binnen blijft. Ravi, mooi kamertje hoor. Bij ons gaat rood ook een hele belangrijke kleur worden. We hebben een hele grote kast in een kamertje wat nu de babykamer gaat worden. Volgende week wordt de kast gesplitst en de 2 rode deuren blijven op de babykamer en mat wit en grote spiegel gaan naar onze slaakamer. Die gaan we nu eerst opknappen. Joseetje, wat vervelend dat die misselijkheid weer terug is gekomen. Nu je kindje zo lekker schopt heb je die bevestiging niet meer nodig ; ) Ik heb me vorige week toch opgegeven voor een cursus. Ik heb ook heel lang zitten twijfelen of ik het nou zo doen of niet. Ik ben ook niet zo van het zweverige. Maar ik wil toch wel graag wat ademhalingsoefeningen leren, dus ik ga nu 3x 2 ochtenden in maart. Een verkorte cursus natuurlijk bevallen. Tezz, jij ziet de finishlijn ook al behoorlijk dichtbij komen. Wel vervelend dat je nu zo'n last hebt van rug- en bekkenpijn. Mijn buik is ook al behoorlijk gegroeid en geniet ook zo van de beweging dat ik nu al denk wat zal ik die buik missen. Ylona, wat balen dat je zw-suiker hebt hoe zijn ze daar nu achter gekomen? Is een suikerwatertest een reguliere controle of was er aanleiding voor die test? Ik hoop dat je zoon niet al te groot wordt door de suiker. Kelly hoe gaat ie bij jou alles nog onder controle? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, sorry daarvoor, maar vanaf de positieve test zijn de symtomen voor zw-dementie ook zeer rap bij mij gekomen. Ik moet iedere x zo diep nadenken waar ik mijn auto heb geparkeerd en heel veel andere domme dingen overkomen me.
hahahahahha ik was de auto ook al een keer kwijt en heb geprobeerd bij de buren in te breken omdat ik dacht dat mijn sleutel niet meer paste.... suzanne jemig meid.... dat had je dan toch goed gevoeld... een tijdje terug schreef je dat je het gevoel had dat de baby niet lang meer op zich zou laten wachten... komt vast allemaal goed. ik voreg me af hoeveel uren jullie na de bevalling blijven werken en hoe ver van tevoren jullie dat bij je baas aangeven? groetjes Jose
Tjee, suzanne, jouw laatste loodjes gaan opeens wel een beetje errug snel he? Hoop dat beebje nog ff in je buik blijft! Hier ook zo'n last van zw-dementie. Ging een poosje beter maar de laatste weken is het weer pet! Ik haalde vanmiddag de kids op van school en toen ik thuis zoonlief van het achterzitje af hielp bedacht ik opeens dat zoonlief vanmorgen zelf met de fiets naar school was gegaan oeps! @Joseetje: sorry, kan je niet helpen. Wij zijn eigen baas Heb wel al met 3 maand overlegt met m'n vrijwilligerswerk op de psz dat ik tot de kerstvakantie zou werken. (En dat was achteraf heel goed gepland want een week later hield m'n rug/ bekken het voor gezien ). Ga na de bevalling voorlopig niet terug, want hoewel ik het werk ontzettend leuk vindt krijg ik er geen geld voor en een kdv kóst juist geld. Beetje raar om dan je kleine naar een kdv te moeten brengen om je vrijwilligerswerk te kunnen blijven doen he? @All: liefs! Kids in bed leggen Laterrrr
@Suzanne, wat spannend allemaal zeg! Zou dus idd wel eerder kunnen komen. Maar..... mijn vriendin had precies hetzelfd en verwachtte dus ook dat het wel eerder zou komen, maar uiteindelijk was ze 10 dagen te laat...... @Marykay, toevallig, wij hebben onze eigen slaapkamer ook net opgeknapt, werd ook wel tijd hoor. Tis nu helemaal mooi boven (twee slaapkamers dan, de rest wordt het komende jaar verbouwd). @Joseetje, voor mij is nog niet precies duidelijk hoeveel ik ga werken. Ik heb nu namelijk eigenlijk 'twee' banen, ma en di in groep 2 en woe en do in groep 3. Volgend schooljaar wil ik graag in groep 3, maar anderhalve dag vind ik eigenlijk net te weinig. Nu ben ik bezig om er nog de vrijdagochtend (in een andere groep) bij te krijgen, die ik eerst als ouderschapsverlof opneem (werk dan dus eerst alleen woe en do). Ben heel benieuwd of het allemaal gaat lukken en anders leg ik mij neer bij die anderhalve dag. De directeur is al een tijd op de hoogte en is druk bezig om alles voor volgend schooljaar rond te krijgen. Het is in elk geval behoorlijk ingewikkeld met dat ouderschapsverlof (ook omdat de zomervakantie er tussen zit). Allemaal nog erg vaag dus, en ik moet zeggen, het houdt me wel erg bezig op dit moment. Ik zou het wel prettig vinden als het voor mijn verlof wat duidelijker wordt. Voor de rest... Fijne avond nog! Liefs!
hoi meiden....... ik kom hier ook maar even meeschrijven... heb gister en vandaag positief getest ben echt zwanger.......... vind het nu ook wel eng hoor allemaal...... gaat het allemaal wel goed enzo...... liefs giz
He allemaal! Gizmotje: GEFELICITEERD! Lekker meeschrijven hier! Welkom! Ik heb gisteren op jullie allemaal gereageerd en toen ik het wilde plaatsen lag internet eruit en ook de stroom in de hele wijk......... Joseetje ik ben ook eigen baas dus daar heb je ook niet zoveel aan, maar ik zou als ik jou was zo snel mogelijk laten weten voor hoeveel uren je terug wilt komen. Ik ga zelf na mijn verlof 5 uur minder werken en dat komt neer op 32 uur.. Gym: ik ga vandaag voor de 7de keer naar zwangerschapsbegeleidingscursus, beetje suf maar toch ook wel leerzaam! Man moet vanavond mee dus dat wordt wat haha Op de babykamer hangt en staat nu alles! Ik ga nog even een beetje herinrichten en dan zal ik fotootjes maken voor mijn album! En aan die puddingbuik wil ik nog niet denken hoor! Heb mij al wel opgegeven voor fit na de bevalling hihi Suzanne probeer je beebje nog eventjes binnen te houden als dat lukt! Maar wel spannend zeg, want wij lopen ongeveer gelijk...... Heb ons bed gisteren op klossen gezet, maar nu moet ik echt het bed in klimmen, want ben nl niet zo groot Mijn man vroeg zich al af of dat de bedoeling kon zijn... Zo meer heb ik niet onthouden helaas, vannacht trouwens weer storing geweest! was maar goed dat ik weer eens moest plassen en ik zag dat de stroom voor de zoveelste keer uitgevallen was. Die mensen hier komen wel erg vaak te laat op hun werk hihi Liefs Kelly
Gizmotje ook hier van harte gefeliciteerd gezellig dat je hier mee komt schrijven. Kelly wat een gedoe die stroomstoringen woon je in een volledige nieuwbouwwijk waar de stroom nog niet zo goed gaat. Hopelijk zet iedereen zijn wekker ook op de mobiele telefoon. Hihihi... Ravi, ja lekker hé ook een nieuwe masterbedroom. Kunnen we daar ook een beetje fatsoenlijk kraamvisite ontvangen. Joseetje het beste kan je het aangeven tijdens je gesprek over je zwangerschapsverlof. Je baas zal dan toch vervanging moeten regelen en kan dat dan misschien ook voortzetten als jij minder gaat werken na je verlof. Volgende keer als je bij de vlos of de gyn bent moet je een werkgeversverklaring vragen en dan vraag je een gesprek aan met je baas. Dan bespreek je of je met 6 of 4 weken voor je vermoedelijke bevaldatum met verlof gaat en ook meteen hoe en wat erna of je ouderschapsverlof op neemt of minder wil werken. Ik vergeet dus steeds bij iedere afspraak de verkaring te vragen, maar ik heb net op internet gekeken je baas moet het uiterlijk hebben 3w voordat je verlof ingaat. Ikzelf twijfel steeds of ik nou 4 of 6 weken ga doen. Ik denk toch 4 weken voor de bevaldatum met nog een weekje vakantie ervoor na het verlof 3 weken vakantie en tot het einde jaar kan ik met 1 vakantie per dag week een dag minder werken met behoud van salaris. Heerlijk straks ben ik van 4 mei t/m 20 september eruit.
heee gizmotje welkom aan deze kant meid... en ja in het begin is het eng... en soms tussendoor ook nog wel eesn eventjes.... maar het komt goed hoor... de 1e 12 weken kruipen voorbij en daarna gaat het keihard... Marykay ik ga dat ook doen ja.... ik ga na de bevalling denk ik 28 uur werken maar ik houd mijn originele contractduur nog een poosje aan en dan een dag in de week een vakantiedag... dus dan heb ik tot dec mijn volledige salaris nog... en zelfs nog 2 weekjes vakantie... ik had van vorig jaar nog anderhalve week staan... dus daar ben ik nu erg blij mee hahahaha Kelly oohhww irritant als de stroom ermee kapt.. hier alles ok.... maar ik heb steeds buikpijn als ik heb gewerkt... ik moet zoveel bukken in de zorg.... moet ik echt opletten voel men et een oude taart.... en heb net even met de stetoscoop geprobeerd de baby te horen hahaha nou dat lukt echt nog niet... al moet ik wel zeggen dat de schopjes steeds hoger komen... leuk hoor... zo,n zacht ploppende begroeting s,morgens als ik wakker word.. gr Jose
Heey Kelly, wat ziet dat er leuk uit zeg! En wat een mooie ruime kamer hebben jullie. Bij ons pastte er geen kast meer bij, dus die hebben we niet besteld. Je bent er al helemaal klaar voor of niet? Of is dat niet je tas voor het ziekenhuis die klaar staat. Het komt voor jou nu echt heel dicht bij! Oh, zie nog wat leuks, dat kleine poppenwagentje...... die heb ik ook nog van mezelf van vroeger, wat grappig. @gizmotje, welkom hier! Onzekerheid hoort erbij, het is ook zo ongelovelijk als je een positieve test in je handen hebt. Maar.... Gefeliciteerd hoor!
whahhahaha jij ziet er helemaal niet uit als een enge tandarts Kelly, leuk kamertje hoor.. en je ziet er zelf ook prachtig zwanger uit... xxx jose
Dat poppenwagentje is van mij geweest vroeger en daar kwam mijn moeder mee aan....heeft ze dus al die tijd bewaard! Vond het leuk om die op de babykamer neer te zetten! De tas voor het ziekenhuis is idd al klaar maar de tas die je ziet staan is de luiertas...... Hahahahahahahaha Joseetje ben benieuwd wat jij voor een voorstelling van mij had!
@Kelly: we hebben dezelfde buik! (zou het dan tóch een meisje worden? ) @Gizmotje: welkom aan de 'andere kant' @All: vandaag kinderwagenbak, wiegje en maxicosi onthaard (katten hadden het als slaapplekje gebruikt ). Wiegje staat. Foto volgt later Liefs! Tezzz
@Kelly: die commode ziet er zo al 8 jaar uit. Oorspronkelijk was íe bordeaurood, maar dat vonden we echt helemaal niks! Is de commode waar manlief nog op heeft gelegen. Dochterlief heeft er nooit een probleem van gemaakt dat ie een beetje blauw is hoor. (de beebkamer is wit met blauw, houtkleur en gelig vanwege de vele Tweety's. Tweety kan volgens ons prima voor jongens én meisjes ). Wat kan ik zeggen...we houden gewoon allebei erg van blauw (voor roze moet je bij ons op zolder zijn. Dochterlief heeft een zuurstokroze kamer! )
Leuk al die fotootjes. Ik heb ook een buikfoto geplaatst. Ik heb een aantal hele mooie foto's, ook van de babykamer, maar deze zijn te groot om op de computer te krijgen , dus ik zal nog wel even verder kijken of het lukt. Verder blijft het bij mij filnk rommelen en dat is niet zoals het hoort. De contracties die ik steeds heb horen niet. Ik heb nu preventief een anti biotica kuur omdat er misschien een blaasinfectie is, maar hier hebben ze geen hard bewijs voor. Mijn urine was heel licht iets afwijkend. Als het niet beter wordt, dan moet ik aan het begin van de week weer terug naar het zkh. Ik mag helemaal niks meer, geen boodschappen doen en ik kan ook niks meer, heb alleen maar harde buiken als ik iets doe. Zit dus volledig aan huis gebonden. Ik moet zeggen: ben het nu wel flink zat. Laat die kleine maar komen... kelly, Leuk he, dingentjes van vroeger nu voor je eigen babykamer gebruiken. Welkom gizmo, gefeliciteerd! Joseetje, doe maar rustig aan met die buikpijn, je hebt nu ook een kleine uk om op te letten. Als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer! Dan moet je gewoon wat lichter werk gaan doen hoor! Tezzz, leuk hoor katten, dan zijn jouw spulletjes iig vast ingewijd mary kay, het kiezen van hoe lang van tevoren je verlof begint is inderdaad lastig. Je wilt natuurlijk darna zoveel mogelijk tijd met je kleintje doorbrengen!Maar volgens mij heb je het al wel leuk bedacht als ik het zo zie! voor all die ik vergeten ben: sorry fijne avond nog!
oh mooie buik zeg... wat naar dat je een soort van weeen hebt... ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik daar nou van moet zeggen... heb me in dat stadium nog niet verdiept... zit nog tegen de 20 weken echo aan te hikken... kelly ik weet niet hoe ik me jou had voorgesteld... ehhhmmmm groter... mannelijker... maar je bent een super vrouwlijk poppetje... geen enge tandarts dus hahahah mag ik voortaan naar jouw praktijk? nee hoor grapje.... tezzz en zijn de kids er al heleamaal klaar voor ,voor het nieuwe brusje... jullie hebben het over buiken... ik heb steeds zo,n voorgevoel dat het een meisje word... ik kan er niks aan doen... ik weet het gewoon zeker... xxxx jose oh suzanne op fotoverkleinen.nl kun je je foto verkleinen zodat je hem kunt plaatsen, kies je gewoon het aantal pixles die hij meteen aangeeft als je een foto hebt ingeladen
Tezz Tweety kan inderdaad uitstekend voor jongens en voor meisjes! Ik dacht het geslacht al geraden te hebben, maar helaas moeten we toch nog even geduld hebben haha....... Mooie buikjes dames hoor, dat groeit goed daar binnen
Tezz Tweety kan inderdaad uitstekend voor jongens en voor meisjes! Ik dacht het geslacht al geraden te hebben, maar helaas moeten we toch nog even geduld hebben haha....... Mooie buikjes dames hoor, dat groeit goed daar binnen