joseetje, bedankt voor die tip, geweldig! Nu staan er nog wat foto's in mijn album. Die site kan ik trouwens nu veel vaker gebruiken! Thanks!
He Meiden, Wat hebben jullie al mooie buikjes, maar er is concurrentie onderweg Pas bijna mn broeken niet meer Jose, ik ben benieuwd of het idd een meisje wordt. Wil je het geslacht weten bij de 20 weken echo? Suzanne, verschrikkelijk thuis zitten. Gelukkig een laptop bij de hand hoop ik voor je. Kun je lekker forummen en dingetjes kopen voor de Bubbe. Wij lijden je wel af hihi Tezz, wat fijn dat je de babykamer al zo ver af hebt. Tweety is best hot op het moment. Een collega van mij heeft haar hele klas zo ingericht! Marykay, lekker dat je al met je verlof bezig bent! Ik wil 4 weken van te voren verlof, al gaat dat niet helemaal lukken, want met 35 weken start de zomervakantie. Ga het denk ik nog warm krijgen de komende tijd... kelly, wat een leuk en gezellig kamertje! Ravi en Gizmo, hoe gaat het met jullie? All, hier gaat alles oke. Dacht na de echo van afgelopen woensdag wat meer opgelucht te zijn. Maar het blijft spannend. Vind het zo stom om te zeggen. Ben zo bang dat het beepje ineens stopt...We hebben hier zo naar uitgekeken. MAAR ik wil niet zo'n neurotische zwangere zijn die van echo naar echo leeft. Ik wil ook gewoon gaan genieten! Iemand tips Liefs Elke
Hoi Iedereen, Elke wat fijn dat je echo goed was! Ik vind het nog steeds spannend hoor al ben ik al bijna 27 weken onderweg! iedereen is zo lekker bezig! Fijn om te horen. IK baal echt van mezelf! Ik moet nu in de avond insuline spuiten en waarschijnlijk vanaf donderdag ook overdag voor het eten! Mijn suiker is steeds te hoog. Ik heb gewoon een beetje het gevoel dat ik faal tegenover mijn kindje! Let heel erg op mijn eten en drinken en het lijkt niks te helpen.Ik hoor het dinsdag wel weer! Sorry voor mijn gezeur! Liefs Ylona
Elke, dat onzekere gevoel verdwijnt vanzelf, als je wat meer gaat zien dat je zwanger bent en wanneer je de kleine gaat voelen. Je moet gewoon weer wat vertrouwen kweken, niks mis mee hoor! Maar wat ylona zegt, het blijft altijd spannend! Ylona, je hoort het heel vaak dat vrouwen die pco hebben sneller last hebben van zwangerschapsdiabetes. Niks om je schuldig over te voelen. Als je zwangerschap voorbij is, houdt je kindje er zelf niks aan over, die gaat dan zijn/haar eigen suikers regelen. Bij jou zal het dan ook weer voorbij zijn. Het is voor nu gewoon een extra handicap , heel vervelend, maar je bent er mooi op tijd bij, waardoor ze het goed in de gaten kunnen houden. Het kan langer duren om een verstoorde bloedsuiker weer in balans te krijgen, maak je daar maar geen zorgen over. Ik zie het regelmatig in het zkh!Sterkte! liefs
Bedankt voor je berichtje Suzanne. Mis gewoon nu ook even mijn familie om me heen! Maar ja kan er niet elke keer heen blijven reizen (van amsterdam naar groningen). Liefs Ylona
Suzanne hoe is het toch met je meid? zijn de contracties al minder geworden? hier een beetje pech... heb afgelopen weken steeds buikpijn na m,n werk en sinds 3 nachten enorm veel harde buiken.... omdat het nogal verontrustend voelde vanmorgen de vlos gebeld.... ik moet per direct stoppen met het fysiek zware werk........ ik werk in de verstandelijk gehandicapten sector... dus dat was wel even schrikken.. helemaal omdat ik niet zo,n thuiszitter ben.... ik wacht nu op een telefoontje van mijn teamamanger.. ik ga wel kantoorwerk ofzo doen... andere werkzaamheden genoeg... maar ik vind het zoooo moeilijk om dat aan te geven... maar nu moet het gewoon.. het leken wel bijna een soort weeen ,en nm,n buik werd hard.......ik zag gewoon m,n hart erin kloppen xxx jose
Jose, doe maar rustig aan. Daar begon het bij mij ook mee, met dit als gevolg! Dus hoe moeilijk het ook is, rustig aan doen! Bij mij blijft het gewoon rommelen, van mij mag die kleine nu wel gewoon komen. Dit ben ik nu ook wel zat. en ik ben gewoon té nieuwsgierig
Joseetje, wat balen dat je je werk niet meer kan uitvoeren, ik hoop dat ze een mooie passende oplossing voor je kunnen vinden. Zou je misschien ook nog naar een andere afdeling kunnen met iets meer zelfstandigere bewoners dat je minder vaak hoeft te bukken en te tillen? Maar goed denk nu eerst vooral aan jezelf en aan jullie beebje. Suzanne en Kelly o wat spannend ik ben erg nieuwsgierig wie van jullie als eerste gaat bevallen? Als ik geld zou inzetten zou ik het op Suzanne zetten, maar ja het kan ook zo maar andersom zijn. Spannend ik kan me voorstellen dat jullie het nu wel een beetje zat zijn en heel erg nieuwsgierig! Ylona, heel begrijpelijk dat je baalt van je suikerziekte en het spuiten. Sterkte ik hoop dat morgen blijkt dat je suiker gedaald is. Elke, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ikzelf leefde ook van echo naar echo en vlos-bezoek en tussendoor was ik ongerust en onzeker. Sinds dat ik de kleine kan voelen met 17w ben ik veel minder onzeker. Tezz hoe gaat ie met jou helemaal van griep en verkoudheid gevrijwaard? Voor jou gaat het nu ook hard, spannend, misschien nog wel eerder dan Suuz en Kelly. Ravi, bijna verlof lekker hoor! Is het voor jou nu extra lang omdat je in de zomervakantie eigenlijk weer zou moeten beginnen? Met mij gaat het goed alleen sinds een week last van mijn stuitje met lopen als ik lang gezeten heb. Ik ben er vroeger ooit heel hard opgevallen. Ik had er alleen last van bij een lange film in de bioscoop maar nu zit ik op mijn werk ook graag een beetje achter over omdat rechtop ook niet zo lekker zit. Maar dan toch maar weer rechtop proberen. Ik zal hieronder een buikfoto plaatsen. Ik heb zelf het idee dat mijn buik vrij groot is voor 22w. liefs, marykay
hahahaha sexy mama hoor! nee hioer ook een flinke buik... zal straps proberen even een andere foto te plaatsen... ik snap het ook niet.. bij sommige zie je nog niks met 20 weken.. ehmmmm waar verstopt die baby zich dan vraag ik me af.... of zouden wij gewoon veel vruchtwater hebben? Suzanne ik doe vanaf nu ook rustig aan.... ben woningcoordinator dus genoeg administratief werk voor mij.... teammanager heeft me meteen voor 100% in de ziektewet gedaan tot aan m,n verlof... ik ga therapeutisch werken... ppffff wat een opluchting... heb sinds ik ben gestopt met de zware inspanningen dus ook geen harde buiken meer gehad... was gisteren vrij... en weg is het.... dus het komt echt door die fysieke belasting. moet ook wel eens een client die flipt in de holding nemen.. dan sta je dus al je spieren aan te spannen... behalve dat ik op die momenten bijna in m,n broek plas krijg ik er ook buikpijn van... dus nee.... zo is het goed. ik weet niet wie er het eerst gaat bevallen... ik denk suzanne xxxx jose
He dames! Gaat erg goed met onze buikjes zie ik! Vandaag weer bij vk geweest: ze vond dat ik een mooie buik had en ben maar 7,5 kilo aangekomen tot nu toe! Ze vond wel dat mijn gezicht nu wat vocht begon vast te houden.....merk ik zelf ook wel in andere lichaamsdelen Kindje wordt geschat op 3000 gram en bij 40 weken 3200 gram maar niet meer! Onze spruit wordt dus geen mega baby.....maar mama is er blij mee Mijn bloeddruk is alleen weer stijgende dus vk hoopt dat de kleine niet te lang meer op zich laat wachten...........bij nog hogere bloeddruk gaan ze het halen! Moet volgende week weer terug! Hebben gisteren ons geboortebord opgehaald is echt heel mooi geworden!Maak er nog geen foto van want de naam staat eronder
Nou, het zou me niks verbazen als kelly gewoon als eerste de kleine krijgt hoor. De tijd zal het leren...
jemig spannend meiden....wat bedoelen ze met dan gaan ze het halen? ik ben og zo,n leek... inleiden bedoel je dan toch? goh ik weet nog dat jullie je posi test hadden... en dan is het nu bijna zover....wonderlijk.. maar ook gek dat meiden waarmee we schreven aan de andere kant ong zo hard aan het knokken zijn... xxxx jose
vandaag wederom controle gehad bij de vk en de bevallingsinfo gekregen. Stelde inderdaad weinig voor (zoals ik al verwacht had). Zelfde lijstje als de vorige keren (voor mij dan ). Mag gewoon bellen bij de eerste tekenen van bevallen en beval gewoon thuis op bed (is de bedoeling). Vk verwacht geen rare dingen. Frumpie ligt al weken met z'n koppie naar beneden en ben wel ziek geweest maar niks waarvoor we naar de gyn zouden moeten of zo. Wat hun betreft dus een hele nette zwangerschap waar geen complicaties nog bij te verwachten vallen. Heb nog ff gevraagd of ik die ondersteek nou nog moet halen, aangezien die bij mijn vorige bevallingen alleen maar stof heeft gehapt. Die gebruiken ze dus alleen als de schoudertjes van de beeb er niet goed door zouden kunnen. Dan draaien ze de ondersteek namelijk op de kop en schuiven 'm onder je bekken. Daardoor krijg je nét een andere stand en komen schouders er vlugger door. Da's het enige waar ze 'm voor gebruiken áls ze 'm gebruiken. Toch maar ff gehaald dus Controle was weer prima. Frumpie ligt 'beweeglijk in bekken'. Ze schat trouwens dat het een kleintje wordt weer. Zoiets als mijn dochter was bij geboorte (zij was 3230 gram). Heb dus voor de zekerheid nog maar een rompertje, broekje en shirtje gehaald in maatje 50, want we hebben alleen maar 50/56 in huis. Dochterliefs eerste pakje is een maatje 48 dus die zal ook nog wel passen misschien Bloeddruk was weer prima (en dat terwijl ik vreselijk moest haasten vanmorgen en 5 min. te laat was ) en het hartje klonk weer prachtig! Bekken en rug doen het slecht, maar verder doen mamma en frumpie het dus prima Morgen frumpies kamer maar eens ontdoen van alles wat er ligt en niet hoort (vooral gereedschap ) en dan langzaamaan de kleertjes maar eens in de kast gaan leggen. Overmorgen 36 weken!
Ja joseetje bij verhoging van de bloeddruk gaan ze idd inleiden.... en die tas dat is de luiertas! Ben idd ook benieuwd wie er als eerste gaat bevallen, zou het niet durven zeggen . Denk in ieder geval dat er bij mij tot volgende week dinsdag bij vk niets staat te gebeuren hoor!
Hallo Meiden, Even een update. Ben net weer voor controle geweest. Mijn bloeddruk wordt nu ook te hoog. Er is nu lab geprikt en maandag moet ik weer terug voor controle. de voorweeen kunnen nu geen kwaad meer, vanaf zaterdag mag ik officieel gaan bevallen en dus is de kleine geen prematuurtje meer. Dan is het alleen nog afwachten wanneer die kleine komt en of ze maandag actie gaan ondernemen op de uitslagen. ik hou jullie op de hoogte.
oohhhwww spannend... ik krijg er helemaal warme rode wangen van... nu ik jullie zo hoor dringt het ineens heeeeeel erg door... ik moet ook bevallen over 20 weken.... ik kan gaan aftellen nu ppfffff hahahaha hoor mij dan.. nee voor jullie is het pas aftellen geblazen.... jeetje wat spannend... nou binnen 4 weken zitten jullie heerlijk in je kraamtijd. oh je luiertas... jeetje.. moet dat zo groot zijn? of lijkt het zo groot op de foto... ben bang dat mijn wandelwagen omkiept als ik dat eraan moet hangen hier alles ok... vind het nu wel spannend worden hoor de 20 weken echo... vooral omdat we dan weten wat het word... en dan eindelijk shoppen! jjjiiihhhhoooeeeee op het werk gaat het goed... lekker rustig zo therapeutisch aan de slag.. ik heb nog wel af en toe een harde buik maar volgens mij is dat niet verontrustend... het zijn er 5 e 6 per dag... niet dicht op elkaar ofzo.. ik vind het wel naar voelen hoor... verder trappeld de beeb er vrolijk opl os en het voelt steeds harder... ik denk dat hubbie het wel bijna kan voelen.. maarja het is steeds zo druk en we zitten nog met die verbouwing.. heel het huis is een vies groot stof nest... bleeh xx jose xxx jose
zo groot is die tas niet hoor haha! lijkt misschien op de foto........Daar passen echt niet alle spullen voor het ziekenhuis in joseetje goed dat het beter gaat door op therapeutische basis te werken en leuk he dat de kleine steeds actiever wordt! Wanneer is de 20 weken echo? Veel succes nog met de verbouwing, allemaal erg herkenbaar hier