zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    maandag a.s is de 20 weken echo, spannnend hoor,
    hahahaha die tas leek inderdaad heel groot

gr Jose

2. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Joseetje, veel plezier met het kijken naar jullie kindje bij de 20w echo! Het blijft spannend en super leuk tegelijk!

3. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Joseetje, waar blijf je nou. Ik hoop dat je een superecho hebt gehad en nu lekker met je man aan het vieren bent!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Joseetje: Hoe was de echo?

@Suzanne: Hoe was je labuitslag?

En hoe is het met de rest?

Ikke nieuwsgierig! ;)

Liefs Tezzz

5. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Hallo,

Mijn lab was goed en mijn bloeddruk was weer wat lager. Alleen had ik zo'n leerlingverloskundige en die was niet echt heel gerusstellend, dus nu mag ik morgen weer even naar mijn eigen gyn om te overleggen wat we eventueel kunnen doen aan die blijvende harde buiken/voorweeen.

hoe is het met de rest?

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Suzanne: fijn dat je labuitslag goed was :D Maarreh..is er wel wat te doen aan harde buiken/ voorweeën? Volgens mij horen die er toch gewoon bij de voorbereiding op de bevalling?

7. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Ik bedoel dat er mogelijk ingeleid gaat worden of dat ze andere manieren hebben om het op gang te brengen. Daar hebben de verloskundigen en de gyn het zelf over. Dat dat misschien een optie is.Die harde buiken/voorweeen zijn zo zwaar en vermoeiend dat ik anders misschien te moe ben om nog te gaan bevallen. ik val tegen een uur of 5 in slaap en dan ben ik rond 7 uiur weer wakker en ben ik blij als ik het tot 10 kan rekken om nog iets te slapen. dat is al 2,5 week zo en dat is behoorlijk vermoeiend!
    en ze blijven zeggen dat zoveel harde buiken/voorweeen wel bijzonder zijn en zeker bij de eerste dus...even afwachten wat mijn gyn zegt morgen.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Suzanne: owwwwww vandaar! :idea: Laat je het even weten morgen?

@Joseetje: waar ben je toch gebleven? Hoe was de echo? Je bent altijd zo snel online na iets belangrijks! Kga me zorgen maken zo :rolleyes:

9. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Oh Suzanne wat spannend dan morgen dan kan je zomaar een datum hebben dat je zeker weet dat je jullie kindje vast kan houden en bewonderen! Ik hoop dat je vannacht toch iets meer slaapt.

Tezz, ik heb echt precies hetzelfde met Joseetje ik kom de hele dag even spieken en zo langzaam aan maak ik me ook echt zorgen. Hopelijk ligt haar internet eruit ofzo..

10. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Tezz, je onderschrift van je banner is deze week weer erg grappig! En spelen die gedachte door je hoofd? hahahahah....

11. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Ja ik kwam ook al even kijken hoe het met Joseetje was, maar nog geen reactie zie ik!

Suzanne : fijn dat de uitslagen goed waren alleen wel erg vervelend van al die harde buiken/voorweeen, ben benieuwd wat ze zeggen vandaag

Ik heb zelf ook weer te hoge bloeddruk, was gister nl op controle : 94/148 :confused: Moet morgen terug met urine en gaan ze kijken hoe het er voorstaat! Ben benieuwd want mijn collegaatje is ingeleid toen ze een onderdruk van 95 had........Ik hou jullie op de hoogte!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Kelly: oei, da's wel een beetje boel hoog ja! :confused: Hoop dat het eenmalig was.

@Marykay: :) Frumpie mag nog wel een paar weekjes doorgroeien hoor! Hoe hoger het gewicht, hoe beter de start! Enneh..S-E-X is hier helaas al weken ver te zoeken :( Manlief heeft exceem of een schimmeltje en zit al weken aan zalf en kuurtjes. :( Volgens ha is het een schimmeltje, maar het gaat dus niet over met ab. We denken dus zelf eigenlijk dat het misschien toch een soort eczeem is :( Maar ondertussen zijn we dus al weeeeeken verder en kunnen we dus weinig 'ondernemen' :(
    Als deze kuur erop zit en er dan eindelijk verbetering is opgetreden hopen we nog een 'opwekkertje' te kunnen doen. Maar dan moet Frumpie nog wel even blijven zitten dus ;)

En ik vraag me nu ook ernstig af hoe het met joseetje is :rolleyes: :(

@All: vandaag weer controle gehad bij vk en Frumpie is VIBI! :D (Oftewel Vast In BekkenIngang). Gelukkig geen dwarsliggertje dus ;) Mijn bloeddruk was weer prima en Frumpies hartslag iets hoger dan anders, maar was ook de eerste keer dat ie wakker was tijdens een controle. Was meteen ook wel erg grappig :) vk moest wel lachen toen ze een (blijkbaar) beentje te pakken had en een beetje weggetrapt werd :)
    Hier dus alles goed. Druk op m'n blaas is erg toegenomen hoewel er natuurlijk weinig uit komt :(
    Rug en bekken zijn nog steeds niet mijn favoriete vriendjes, maar ach...ben er onderhand wel aan gewend ;)
    Baal alleen een beetje dat ik steeds onze bank zo aanlokkelijk zie staan :( Ik wil zoooo graag bankhangen! Maar als ik dat doe, kom ik niet meer overeind zonder pijn :( Dus dan maar weer op de bureaustoel of met heel veel kussens in de rug op de bank.
    Ik geniet vreselijk veel van mijn buik en de bewegingen van frumpie, maar kan ook haast niet wachten 'm eindelijk te zien en lekker samen bank te hangen ;) :)

Later ladiezzzzzzz!

13. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Tezzz, ik herken wat je zegt. Ik vind die buik ook nog heerlijk, maar straks samen knuffelen op de bank zie ik ook wel zitten.

Kelly, mijn gyn maakte zich nog niet heel druk over de onderdruk van 90, het wordt goed in de gaten gehouden. Ik hoop dat het bij jou weer wat gaat dalen! Heel spannend!wie weet heb je morgen of overmorgen je baby in je armen!

joseetje houdt het wel heel spannend, ik hoop dat alles goed is!hoop dat ze gauw wat laat horen!

Vandaag bij de controle bleek dus dat mijn bloeddruk nog steeds hoog was 140/90 en dat die leerlingverloskundige maandag gewoon verkeerd gemeten heeft.toen was mijn bloeddruk ook nog hoog. Dus ik moet inderdaad ook dinsdag weer een potje urine meenemen.
    Mijn eigen gyn heeft ons heerlijk gerustgesteld.Dat scheelt echt een hoop. Hij zei ook dat ze nooit hadden mogen zeggen dat die kleine elk moment kan komen. Hij zegt dat ze dat gewoon niet kunnen weten en dat het nog wel 4 weken kan duren, ondanks die voorweeen. Dus de rust is hier wedergekeerd! Ik kan er weer even tegen!

Allemaal succes!

knuffel

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Suzanne: hier vandaag ook met vk afgesproken dat Frumpie nog maar ff moet blijven zitten om nog een beetje aan te komen ;)
    Heb nu alle belangrijke zaken in huis en ongeveer waar het wezen moet, dus bij mij is de rust nou ook redelijk wedergekeerd ;)

Vandaag dus controle gehad bij vk en alles was weer prima. Frumpie ligt nog steeds met z'n koppie richting uitgang en is nu dus ingedaald :D Yessss, die raakt de weg niet meer kwijt! ;)

Ik ga er vandoor. Kan niet meer zo lang zitten.

Laterrrrr!

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ppffffff he he was ik dan.... internet lag er inderdaad uit en ook de cv ketel was ermee opgehouden... probleem met de electra door de verbouwing gggrrrr nog 1 dag dan is het klaar..

de echo was prachtig! alles helemaal goed.... ik was vreselijk zenuwachtig.. maar echt alles was goed.... ruggetje gelukkig dicht dus m,n schoonma helemaal opgelucht... en we weten wat het word... en ik ben zo blij!

Suzanne jemig ,klnikt inderdaad zwaar... en erg vermoeiend...

Tez fijn dat alles goed is

ik ga als het hier weer een beetje op orde is proberen wat foto,s te plaatsen

xxxxx jose

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Joseetje: wat ben ik blij te lezen dat alles goed was met jullie frummeltje! Las op het vruchtbaarheidsforum dat voor de rest alles totaal in het honderd is gelopen deze week. DIKKE KNUF VOOR JOU!
    Die dingen komen altijd allemaal tegelijk he? Probeer jezelf toch een beetje rustig te houden hoor. Harde buiken op jouw termijn wijzen duidelijk op te veel stress (wat overigens heel begrijpelijk is op het moment, daar niet van ;) ). Blijf vooral jezelf voorhouden dat je nog ruim voor je bevalling zit en alles tegen die tijd allang op orde is! En pak regelmatig die mooie echo-foto's erbij en geniet! ;)

:rolleyes: hier trouwens de thermostaat van de douche kapot :( Is ook niet lekker hoor, als je vanaf overmorgen thuis mag bevallen met het vooruitzicht dat je na de bevalling niet lekker warm zou kunnen douchen :( :confused: Onderdeel is gelukkig al besteld (wij hebben zo'n fijne installateur! Heeft zelf ook kleine kinderen, dat scheelt ;) ) dus nou is het wachten op wanneer dat ding arriveert. Ik hoop snel!

Trustuh!

17. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Joseetje fijn dat alles goed was! We maakten ons hier al druk haha...

Bloeddruk was bij mij vanmorgen 83/136 en ik had geen eiwitten in de urine dus ben toch weer voor een paar dagen goedgekeurd! Moet maandag terug, waarschijnlijk dan een inwendig onderzoek om te kijken of ze de aankomende bevalling een zetje kunnen geven........Maar ik mag niet meer zo laat op de dag op controle komen ivm bloeddruk, mag alleen nog s'ochtends verschijnen ;)

Worden spannende weekjes voor een aantal van ons :D

18. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Joseetje, wat super van je mooie 20w echo! Ik ben benieuwd naar de foto's. Gaan jullie het geslacht ook proberen geheim te houden? Ik zeg proberen, want ik heb me al 2x flink versproken. En wel zo dat ik er niet meer over heen kon praten ik werd acuut rood. :oops: Het gebeurde bij mijn ouders niet super erg, maar ik moet nog zolang ik verspreek me vast nog wel een keer. :)

Kelly en Suzanne spannend joh, misschien liggen jullie straks wel tegelijk te bevallen? Ik ben zo benieuwd naar alles.

Met mij gaat alles goed ik geniet dagelijks van het zwanger zijn, heerlijk die schopjes. Nu ik op mijn zithouding let gaat het ook heel goed met mijn stuitje verder echt niets te klagen.

19. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    @Joseetje, wat fijn dat de 20 weken echo goed was, heerlijk!

Hier gaat het ook prima allemaal. Vandaag is mijn verlof begonnen! Het komt nu wel heel dichtbij allemaal.
    Morgen vertrekken we nog voor een weekendje naar Brussel en daarna ga ik heerlijk in huis aan de slag haha.

Fijn weekend allemaal,
    sorry dat ik zo kort langs kom waaien, maar ik ben een beetje moe haha, trusten!

Liefs!

20. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Dames wil jullie laten weten dat ik 14 februari om 12.01 uur bevallen ben van een dochter! Ze heet Isa, ze weegt 3094 gram en is 50 cm lang

Deel Deze Pagina