zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Kelly, GEFELICITEERD met jullie dochter ISA!!!

Wat geweldig een valentijnskindje! Prachtige naam ook Isa. Ben je toch de eerste ik kwam juist even kijken of er al nieuws was.

Suzanne hoe gaat het met jou? Ben jij het weekend nog zwanger doorgekomen?

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oohhhhhhwwwww wat leuk, gefeliciteerd!

op valentijnsdag....alles goed gegaan?

xxxx jose

3. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Kelly, GEFELICITEERD!!!!!!
    Isa, wat een leuke naam, echt een meisjesnaam

Is alles goed gegaan? ( ben je alsnog ingeleid of is het natuurlijk gegaan?)
    Geniet van jullie meisje!

Ik wacht gewoon nog even af, die van mij zit nog steeds lekker daarbinnen denk ik :D

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Kelly en man: HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ISA! :D

wauw, een echte liefdesbaby! ;)
    Geniet van die kleine meid!

Liefs Tezzz

Nou wij nog, suzanne ;)

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Kelly,

PROFICIAT MET JE DOCHTER, ISA :D

Wat een super mooi en fijn nieuws. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Liefs Elke

6. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Heey Kelly,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een leuke naam zeg, en ze heeft wel een heel bijzondere datum uitgezocht!
    Super, geniet ervan!

Liefs Ravi xx

7. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

***INBRAAK***

KELLY EN MAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER ISA!!! Is alles goed gegaan?

Ben al een tijdje niet meer op het forum geweest en dacht, ik kom toch weer eens even spieken of er toevallig al iemand bevallen is.

Hoe gaat het met de zwangere dames hier?
    Hier gaat alles wel redelijk. Bijna carnaval en even mijn zinnen verzetten dus. Aankomende donderdag moet ik weer naar de gyn en krijg dan waarschijnlijk Provera om het weer op te wekken en daarna weer clomid.

Kelly, geniet ervan!

Liefs Jojoba

***UITBRAAK***

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Jojoba: kzie dat je ook gestart bent met medicijnen voor je schildklier? Zou dat in relatie kunnen staan tot je mk's? Ik hoop dat je cyclus gauw weer op de rit komt!

9. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Tezzz: de gyn en de huisarts zeggen beiden dat het niet in relatie staat met mijn mk's. Dus dan zal het wel niet. Hoop dat ik van de Thyrax ook nog iets afval, zou helemaal mooi zijn.

En hoe gaat het met jou? Je loopt al bijna op het einde hé.. Heb je alles al een beetje klaar?

Liefs Jojoba

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Jojoba: tja...wat is klaar? :rolleyes:
    Als frumpie komt heeft ie een schoon bedje met fris gewassen kleertjes en luiers aan de kont ;)
    Blijven altijd dingetjes die ik eigenlijk nog wil doen, maar kan er helaas de puf niet meer voor vinden. Wat dat betreft is het aftellen echt al begonnen hoor. Geniet mateloos van m'n buik, maar van niet meer kunnen bukken, steeds harde buiken, een zenuw die steeds klem lijkt te gaan zitten in m'n heup/rug en niet meer lekker te kunnen bankhangen begin ik behoorlijk genoeg te krijgen!
    En ben zo bang dat frumpie zich aandient als manlief er niet is of als de kids net opgehaald moeten worden van school. Mijn tweede bevalling ging zo snel dat er nauwelijks tijd was om de vk te bellen, laat staan als ik nog op manlief moet gaan wachten of iemand moet regelen voor de kids. :(
    Deze week de kids in elk geval vakantie, dus da's even een opluchting ;) En donderdag gaan ze naar mijn ouders en het weekend naar m'n schoonouders. Als het aan mij zou liggen, dan mag frumpie mooi zaterdag komen ;) Kids uit logeren en manlief vrij ;)

Ik hoop dat die Thyrax idd helpt bij het afvallen. Afvallen icm pco is in elk geval nooit slecht toch? Ik hoop dat je er snel profijt van hebt!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hoest met suzanne?
    Hier zit Frumpie nog lekker warm in m'n buik. ;)

12. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Hier zit de kleine ook nog lekker warm. De kleine lijkt er nog niet uit te willen komen. Ach ja, alles op zijn tijd :D

Hoe is het met de rest?

Oja, vraagje...moeten jullie je 's nachts ook zo vaak omkleden ivm lekkende borsten en dus natte t-shirts? ik loop leeg :(

13. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Suzanne, ga je dan toch de volledige 40w vol maken?!? Spannend hoor. Hier nog geen lekkende borsten, vanaf wanneer begon dat bij jou?

Tezz je bestelling voor vandaag is dus nog niet doorgekomen, maar het weekend is nog niet voorbij! Wanneer komen je kinderen weer thuis? Oeh voor jou vind ik het ook harstikke spannend hoor. Benieuwd of jij je record weer gaat verbeteren ;)

Kelly, hoe gaat het met jou nu een week als moeder! Ik hoop dat je goed hersteld bent van je bevalling en lekker aan het genieten bent van Isa!

Ravi, hoe was Brussel? Je hebt mij vorige week gerustgesteld met je bericht dat jullie nog naar Brussel gingen. Ik had net 4 dagen Berlijn geboekt waarvan het grootste gedeelte in de trein als ik 29w ben en begon ontzettend te twijfelen of dat wel verstandig was. Maar hoe heb je Brussel ervaren met 34w zwangerschap? Ben je lekker aan het genieten van je verlof. Heb je alles al lekker op orde?

Jojoba leuk weer wat van je te horen. Geniet lekker van de carnaval en ik hoop dat alles goed was bij de gyn je aan de provera mag.

Hoe gaat het met de rest?

Met mij gaat het goed. Afgelopen dinsdag met mijn moeder naar de verlos geweest. Nu heeft zij ook het hartje gehoord! Alles was goed mijn buik heeft vanaf de 20w een flinke groeispurt gemaakt hij ligt iets voor ik heb een buik van zw-schap van 26w terwijl bij de 20w echo alles op schema lag. Nog geen reden voor zorgen al heb ik zelf wel het gevoel dat ik goed op mijn suiker moet gaan letten.
    Gister ben ik met een vriendin die 1 weekje verder zwanger is naar de 9 maanden beurs geweest. Was erg gezellig en leerzaam voor ons. Paar leuke aankopen gedaan. We hebben allebei een leuk shirtje laten bedrukken voor de beebs om aan te trekken op vaderdag zondag 21 juni als verassing voor de papa's. Kan nu al niet wachten!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marykay: wat staat er op de shirtjes dan? Ben superbenieuwd! :D

Hier vanacht weer een hoop gerommel gehad, maar alles is nu weer rustig. Alweer :( Wat dat betreft kan frumpie morgen komen, maar net zo goed over 3 weken geloof ik :( Als dat betekent dat ik nog 3 weken zulke rotnachten moet hebben, heb ik liever dat íe er morgen al is ;) En nou ben ik nog weer verkouden geworden ook :( Niet handig dus :(

@Suzanne: Ik had bij mijn eerste al vanaf 30 weken lekkende borsten. Bij mijn zoon en nu eigenlijk helemaal niet (behalve als ik op m'n buik ging liggen dan, maar bij deze zwangerschap kan ik dat al heeeeeeeeeeeeel lang niet meer ;) ). Misschien een idee om vast met pads in je bh te gaan slapen? Die zijn speciaal voor lekkage. Ik heb nog een doos staan van mijn vorige kraamtijd. Je kunt ook een maandverbandje door midden knippen en die in je bh doen. Betekent dus wel dat je met bh aan moet slapen, maar scheelt erg in de verschoning ;) Ik hoop dat je frummel gauw zelf kan gaan genieten van die lekkende borsten ;) :)

Later Ladiezzzzzz

15. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden nou ik heb het gevonden hoor leuk om ook aan deze kant te kunnen schrijven!

gr redu

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Redu: ik dacht al...waar blijf je? :)
    Nog echo's gepland binnenkort? Hoe voel je je? Vertel vertel!

17. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi tezz ik begin me nu wat beter te voelen erg misselijk geweest maar met primperan van de huisarts gaat het nu een stuk beter.
    Ik heb nu 2 prachtige echo's gehad en krijg 11 maart een nekplooimeting.
    babytje doet het verder erg goed het hartje klopt en het beweegt dus zag er prima uit en bij jou, het schiet al op he! spannend.

groetjes redu

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hier al een paar weken steeds vaker harde buiken en sinds een paar dagen beginnen ze ook iets meer op voorweeën te lijken. Zeker spannend dus ;)

Dus julie gaan wel voor een nekplooimeting? Wij hebben er voor gekozen dat niet te doen. Frumpie zat op schema en zag er op het oog gezond uit. Tenzij het iets levensbedreigend zou zijn zouden we de zwangerschap toch nooit beëindigen en evt. handicaps zouden ze bij de 20-wk echo wel kunnen zien. Vonden wij genoeg 'zekerheid'.

19. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    het is ons eigenlijk niet gevraagd maar meegedeeld dat we dit kregen wij zouden ook nooit ons kindje weg laten halen, maar als er iets mis is heeft het kindje misschien wel wat extra medische zorg nodig na de bevalling dus staan wij er niet afwijzend tegenover.

groetjes redu

20. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Alleen zeggen die voorweeen niks :( , ik heb morgen al 4 weken continu voorweeen en ook zeer regelmatige en nog steeds geen kleintje...
    Het hoeft dus niks aan te kondigen... :(

Deel Deze Pagina