zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Joseetje: kan je niet gewoon een bed beneden zetten dan?
    Hoop dat de schade een beetje mee valt :( Krijgen jullie nou wel nieuwe tegels vergoed?
    Knap dat je bloeddruk nog wel laag blijft met al die extra stress!

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Joepie! Na de tweede ronde clomid 50 gewoon al zwanger! kunnen t nog niet goed bevatten maar zijn zooooooo blij! \:D/ :whistle: :baby:

Alle zwangeren hier ook van harte gefeliciteerd!

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    waaaahhhhh gefeliciteerd! ja meid als je ei eenmaal springt en de zaadjes zijn ok kan het snel raak zijn..
    wat fijn! kom je gezellig hier schrijven

gr Jose

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Gefeliciteerd Lynnes! :D

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    even spieken? tezz , zusanne? alles nog ok/? of zijn jullie op dit moment aan het puffen?

aaarrhhggg ik vind het zooooooo spannend.....

xxxx jose

6. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Ik kom hier elke keer toch even uit nieuwschierigheid kijken of er al wat zwangere dames zijn bevallen.. maar nog niemand zie ik..

Hoe gaat het hier? Ik schrijf eigenlijk allang niet meer op het vruchtbaarheidsforum, heb het er even helemaal mee gehad. Ik lees af en toe nog wel eens wat, net als hier.

Op 19 februari ben ik naar de gyn geweest in de hoop te mogen starten met Provera. Hij maakte een echo en zag een folikel van 2 cm die op springen stond (?). Zit nu ongeveer op dag 58. Als dit echt zo is dan zou ik volgend weekend denk ik ongi moeten worden. Nu had ik zaterdag, zondag en maandag heel iets roze/bruin bij het afvegen, je kunt het eigenlijk geen menstruatie noemen. Wat zou dit toch zijn. Wanneer ik ongi zou worden moet ik weer starten met clomid. Volgens de gyn was dit geen goede ongi.

Het loopt weer niet helemaal zoals het zou moeten lopen. Tuurlijk heb ik zelf ook al stiekem aan een innesteling gedacht, maar wil het niet zien en denk dat dit gewoon een voorbode voor ongi is. Heb er ook ongesteldheidskrampen bij.

Oh sorry weer te lang over mezelf doorgezemeld.
    Hoe gaat het hier.

Joseetje: balen van je badkamer zeg, hoe gaan ze het nu oplossen? Hoe gaat het verder met je zwangerschap?

Tezzz, Ravi en Suzanne: voor jullie wordt het nu wel errug spannend hé. Sterkte met de laatste loodjes.

Marykay en Elke: alles goed met jullie zwangerschap? Wat heerlijk dat allemaal goed loopt bij jullie..geniet er nog van!

Kelly: hoe doet de kleine het? Is de bevalling helemaal goed gegaan?

Nou ik breek weer uit. Hoop jullie snel op een andere manier te spreken met voor mij ook een mooie banner en dat Zora, Caecilia en Luukske ook snel de andere kant op komen.

Liefs Jojoba

7. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Hallo Meiden,

Zaterdagavond ben ik bevallen van een gezonde dochter! Ze heet Merel.
    's ochtends om 11.45 zijn mijn vliezen gebroken en moest ik meteen naar het ziekenhuis ivm meconium in het vruchtwater. Om half 5 mocht ik al meepersen ivm volledige ontsluiting en toen werden de persweeen minder. Na 1,5 persen kreeg ik weeenopwekkers en werd de vacuumpomp erbij gehaald, ook dit mocht niet baten en werd het een spoedkeizersnee. Om 18.46 is toen onze dochter geboren! We zijn vandaag terug gekomen uit het ziekenhuis!Alles is goed!
    En, op de uitgerekende datum he dames, wie had dat gedacht :D

Ik kom later nog wel wat uitgebreider terug om te reageren op alles en iedereen!

knuffel

8. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Suzanne GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MEREL!!

Hoe voel je je? Helemaal op een rose wolk? Hoe gaat het met de wond? Ben je nu al thuis dan. Sorry voor het vragen bombardement. Ik ben helemaal blij voor je!

De meisjes staan voor ik ben nu nog nieuwsgieriger welk geslacht Ravi en Tezz in hun buik hebben zitten! Qua volgorde zet ik mijn geld in op Ravi, alhoewel Tezz heeft vandaag hier ook nog niet gepost.

Jojoba, leuk dat je hier wat van je laat horen! Ik hoop dat je ei snel springt en een mooie romance met 1 van de zwemmers van je man heeft en dat je hier over 2 weken weer aan kan sluiten met een supermooie banner! Ik hoop ook dat Zora, Ceacilia, Luuske en Marieke zich ook hier zeer snel melden.

Joseetje wat een gedoe zeg met die tegels! Ik las ook dat je man in het zh ligt. Veel sterkte meis.
    Om terug te komen op je vraag over de verloskamers. Ik ben van plan om in het zh te bevallen het toeval is dat mijn zh hele mooie kamers heeft met een huiskamersfeer en de dokters moeten daar hun witte jas uit doen. Dus ik heb net geluk. Kan je niet kijken of er een kraamhotel bij jullie in de buurt is en anders wat Tezz zegt met een bed in de woonkamer.

Ik ben vanochtend voor de eerste keer op zw-cursus geweest. Ik doe een verkorte cursus natuurlijk bevallen 3x 2u om de 2w. Ik heb heel lang getwijfeld wat en of ik wel iets wilde doen, maar ik vind nu toch wel prettig om ademhalingstechnieken te leren. Het is maar een heel klein groepje vanochtend waren we met z'n 2en, dus bijna prive-les!

9. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Mijn vliezen waren om 11.15 gebroken, haha. Nu al vergeten.
    Ik mocht inderdaad al naar huis, maar ik herstelde ook snel. Het is nog wel pijnlijk en moet het ook erg rustig aan doen. Maar dat komt wel goed hier op die roze wolk!
    Het voelt al heel erg natuurlijk en ik zou ook niet meer anders willen!

10. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

SUZANNE EN MAN GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER MEREL!!!

11. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Suzanne en partner natuurlijk gefeliciteerd met jullie dochter Merel!!!!!!
    Het begin van je bevalling klinkt heel bekend ;) helaas is het bij jou allemaal wat anders verlopen daarna maar je hebt er iets moois voor teruggekregen he! :D Geniet er lekker van en rust vooral ook goed uit meid!

Liefs Kelly

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Suzanne: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN MEREL! :D

check ik eens een dagje niet hier...meteen weer allemaal nieuws :rolleyes:

@Jojoba: al een testje gedaan voor de zekerheid? ;)

@Marykay: ik ben ook heel benieuwd wat er in m'n buik zit! Kwam het er maar eens uit, dan konden we het eindelijk zien :rolleyes: :(

@ravi: hoe is het met je? Kindje al in je armen?

@All: over half uurtje bij de vk zijn. Heel benieuwd wat ze te zeggen heeft. (volgens mij hadden we beide niet gedacht deze afspraak te halen :) )

later meer dus ;)

13. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Tezz ik ging net kijken wanneer jouw laatste berichtje was, maar toch nog niet aan het puffen zie ik. Ook spannend voor jou hoor. Ben benieuwd wat de verlos zegt.

Ravi is vanochtend om 7u opnieuw ingeleid. De hormonen van maandag hebben weinig gedaan. Haar gyn heeft haar gister beloofd dat ze vandaag haar kindje in haar armen zal hebben. Dus spannend...

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    wat spannend voor Ravi!

hier dus net terug van de vk en...ze heeft me gestript :confused:
    Verloor net al iets van de bloedprop, dus ben benieuwd of het door gaat zetten.
    we wachten in spanning af ;)

15. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    :baby: Geboren.... :baby:

Februari 2009:
    14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm
    28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) …. gram - …. cm

:baby: Nog onderweg: :baby:
    Maart 2009:
    Ravi :(:
    Tezz :(:
    Mei 2009:
    Ylona25 ♂
    Juni 2009:
    Marykay :-#
    Joseetje26 :-#
    Haan :(:
    Augustus 2009:
    Elke29 :(:
    September 2009:
    Redu :(:
    Oktober 2009:
    Gizmootje :(:
    November 2009:
    Lynnes :(:

Meisjes vs Jongens:
    =♀ 2
    =♂ 1
    :(: 7
    :-# 2

16. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Zo hoe bedoel je ik verveel me vandaag een beetje.. :rolleyes:

Tezz je bent gestript spannnend! De kids al uit logeren? Het de vlos nog een indicatie gegeven hoe lang het kan duren?

Oh ik leef echt met jou en Ravi mee!

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Suzanne jihooeoeoeoeo gefeliciteerd! alweer een meisje! blij dat jullie het goed maken!

ravi spannend meid... ben zo benieuwd of je nu een wolk van een baby in je armen hebt.

tez oei gestript.... dan laat het vast niet lang meer op zich wachten...jemig....

hier alles goed.

Jojoba fijn om iets van je te horen meis...... ik hoop zo met heel m,n hart dat je hier ook snel met een mooie banner komt schrijven....ik denk vaak aan je maar je bent weinig op het forum

xxxxx jose

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hier nog geen frumpie. weeën zijn er al wel een beetje, maar nog erg onregelmatig en nog niet zo krachtig.

@Marykay: kids gaan morgen gewoon naar school hoor, tenzij frumpie er al is voor ze wegggaan ;) Heb met ze afgesproken dat als frumpie er nog niet is, dat ze gewoon naar school gaan en overblijven. Is frumpie er tussen de middag al wél dan haalt pappa ze alsnog wel op ;)

Ik ga een poging wagen nog wat te slapen. Wie weet hoe lang het nog duurt :rolleyes: ;)

Laterr Ladiezzz!

19. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    ******* BUDDYNIEUWS***********

Nou het is zover hoor, wij zijn de trotse ouders geworden van een dochter! Ze heet Sinne, en alles is goed met ons beide. Wat een wonder zeg! Helemaal ondersteboven!
    liefs Ravi man, Ravi en Sinne!

20. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Ravi ook hier een hele dikke vette felicitatie met jullie DOCHTER SINNE!! Mooie naam hoor past ook goed bij je nichtje Silke!

Tezz, oh wat spannend! Statistisch gezien zou je nu denken dat frumpie een klein jongentje is of krijgen alle clomid-babes zelf ook alleen maar miniclomid babes! Heel veel sterkte en succes ben benieuwd of je weer een nieuw record zet! ;)

Deel Deze Pagina