zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    JAHOE, WAT EEN SUPER NIEUWS HIER!!! :D :D :D

Twee meiden! Super leuk. Suzanne en Ravi proficiat!
    Leuke namen ook :)

Denk dat wij een jongen krijgen, dus zorg er dan voor dat de weegschaal weer wat meer in evenwicht komt. Nog twee weekjes en dan doen we een geslachtsbepaling. Zal jullie meteen op de hoogte stellen ;)

Lynnes, jij ook proficiat meid!

Marykay, wat heb je een mooi lijstje gemaakt :) Ik ben wel van de lijstjes, heb ik ook wel nodig om alles op een rijtje te houden, stiekeme controlfreak :oops: . Hoe voel jij je?

Tezz, spannend meid! Wil je vast heel veel succes wensen met de bevalling!

Jojoba, blijf maar lekker hier hoor! Jij hoort gewoon bij de oude garde. Ben benieuwd of je ei iets gedaan heeft. Dit weekend weet je meer toch? Mijn zwangerschap is toch wel wat afzien.. :( . Beepje doet het gelukkig super en dat is het allerbelangrijkste. Maar ikzelf heb een belabberende weerstand. ben dus continu ziek. Deze week weer een flinke darminfectie te pakken. I.p.v. dat de kilo's eraan komen, vliegen ze eraf... Maar ik heb er een goede kijk op dat het vanzelf weer wat beter moet worden (heb een energieke dag tot nu toe 6.41 uur hihi :confused: )

Jose, ben jij al gestart met een pufcursus?

Kelly, hoe is het met jou en Isa? Ben je al een beetje gewend aan je moederrol?

Liefs Elke

2. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

RAVI EN MAN GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER SINNE!! Mooie naam hoor...

Joseetje: ik ben idd niet vaak op het forum te vinden, lees nog wel mee, maar heb niet altijd de behoefte of zin om te schrijven. Probeer toch een klein beetje afstand te doen, om er niet al te veel mee bezig te zijn.
    Hoe gaat het met je man? Hij lag toch in het ziekenhuis?

Tezzz: spannend! Hoop dat je vandaag flink aan het puffen bent en je frumpie snel in je armen kan houden.

Elke: balen dat je zo vaak ziek bent....hopelijk gaat het snel wat beter.
    Ik weet niet of ik dit weekend meer weet. Afgelopen weekend heb ik wat roze/bruinverlies gehad, terwijl een week daarvoor de gyn zei dat hij een folikel van 2 cm zag die op springen stond. Als het echt zo is, dan is dit weekend mijn NOD ergens, maar ik twijfel nog steeds of ik afgelopen weekend niet mijn regels heb gehad. Als ik mijn regels krijg mag ik eindelijk na een halfjaar weer eens starten met clomid 100 mg. Dus hier weer onzeker verhaal..

Vinden jullie het erg als ik hier af en toe meeschrijf. Vind het leuker om de oude garde te volgen dan de nieuwe op het andere forum. Hoop dat de andere van de oude garde snel zwanger naar deze kant komen inclusief mijzelf ;) .

Liefs Jojoba

3. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    :baby: Geboren.... :baby:

Februari 2009:
    14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm
    28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) …. gram - …. cm
    Maart 2009:
    4 maart 2009: Ravi: Sinne (37w3d) …. gram - …. cm

:baby: Nog onderweg:[​IMG]
    Maart 2009:
    Tezz :(:
    April/Mei 2009:
    Ylona25 ♂
    Juni 2009:
    Marykay :-#
    Joseetje26 :-#
    Haan :(:
    Augustus 2009:
    Elke29 :(:
    September 2009:
    Redu :(:
    Oktober 2009:
    Gizmootje :(:
    November 2009:
    Lynnes :(:

Meisjes vs Jongens:
    =♀ 3
    =♂ 1
    :(: 6
    :-# 2

4. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Jojoba, tuurlijk kan je hier gewoon schrijven alleen maar leuk! Wat vervelend dat het zo onzeker is. Zou je dan vorige week echt zo'n pco ongi hebben gehad een klein beetje? Maar als je regels dit weekend ook niet komen moet je dan de volgende ongi afwachten of krijg je dan wel Provera zodat je verder kan.

Elke, thanx voor het compliment, maar ik heb de lijst een beetje gekopieerd van een ander topic. Maar vandaag opgepimpt met dit plaatje [​IMG]
    Hè wat vervelend dat je zo vaak ziek bent, maar op een school komen volgens mij echt alle griepvirussen voorbij en als zwangere kan je weerstand veel lager worden. Tot nu toe ben ik door alle verkoudheids- en griepvirussen heen gefietst met mij gaat het zeer goed. Wat leuk over 2 weekjes een echo! Wij mogen woensdag weer even kijken naar onze kleine 3D/4D pretecho. Misschien dat ik na woensdag hier ook het geslacht bekend maak, want de meeste van mijn familie weten het ook al. Maar woensdag voor de zekerheid nog even checken! ;)

Tezz, oh ik ben zo benieuwd!! Ik denk dat je andere kids al lekker thuis zijn en jullie een compleet gezin zijn, maar dat is alleen maar mijn gevoel.[/img]

5. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Allemaal.
    Kijk maar op het grote SMEP topic van Tezz.
    Ze is al bevallen van een gezonde jongen hoor!

6. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Ravi gefeliciteerd met je dochter!
    En tezz gefeliciteerd met je zoon!

groetjes redu

7. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Sorry suzanne had over je heen gelezen.
    Jij ook van hatre gefeliciteerd met je dochter!

gr redu

8. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Winnie je hebt helemaal gelijk! Ik heb even moeten zoeken op het smep-topic maar gevonden! Man Tezz poste al om 10.37 vanochtend.

Tezz van harte gefeliciteerd met jullie ZOON KIYAN!!!!! Ja een jongentje! Geniet heerlijk van jullie mannetje!

9. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0

Februari 2009:
    28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) …. gram - …. cm
    Maart 2009:
    5 maart 2009: Tezz: Kiyan (39w6d) …. gram - …. cm

April/Mei 2009:
    Ylona25 ♂ (7 mei)
    Juni 2009:
    Marykay :-# (8 juni)
    Joseetje26 :-# (26 juni)
    Haan :(: (28 juni)
    Augustus 2009:
    Elke29 :(: (27 aug)
    September 2009:
    Redu :(: (19 sept)
    Oktober 2009:
    Gizmootje :(: (6 okt)
    November 2009:
    Lynnes :(: (5 nov)

Meisjes vs Jongens:
    =♀ 3
    =♂ 2
    :(: 5

10. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Kwam even snel spieken hier!

Ravi en partner gefeliciteerd met jullie dochter Sinne

Tezz en partner gefeliciteerd met jullie zoon Kiyan

Jojoba klets maar gezellig mee hoor!
    Hier alles goed hoor! Isa krijgt al een beetje ritme in de voedingen....en jawel ze heeft nu honger dus ga haar even te eten geven!

Spreek jullie snel wat uitgebreider!

Liefs Kelly

11. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0

Februari 2009:
    28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm
    Maart 2009:

:baby: Nog onderweg:smileys.smilchat.net/smileys/children/enceinte.gif
    April/Mei 2009:
    Ylona25 ♂ (7 mei)
    Juni 2009:
    Haan :(: (28 juni)
    Augustus 2009:
    September 2009:
    Oktober 2009:
    November 2009:

Meisjes vs Jongens:
    =♀ 3
    =♂ 2
    :(: 5

12. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

WAUW TEZZZ, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON KIYAN!!!
    Wat zijn jullie allemaal snel op elkaar zeg..

Even dit nog; hoorde deze week een verhaal van iemand die een miskraam heeft gehad in het buitenland. Ze is daar naar de gyn geweest en zij had ook een traag werkende schildklier. Die gyn zei tegen haar dat dit een heel veel voorkomend probleem was dat een schildklier en een zwangerschap meestal resulteerd in een miskraam. Wel heb je ooit, de gyn heeft altijd ontkent, terwijl ik hem dat 3 keer heb gevraagd. Die gyn van het buitenland zegt ook dat Nederland dit probleem niet erkent. Raar hé?

Dit moest ik even kwijt, ik ben eigenlijk wel opgelucht dat ik nu weet dat het daarvan kan komen. Hoop dat ik nu goed ingesteld ben en dat het niet meer voorkomt.

Liefs Jojoba

13. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hey Jojoba dat is idd vreemd en belachelijk van de Nederlandse artsen. Ik ben even voor je gaan googlen en kwam het vaak tegen en zelfs op de Freya-site wordt een verband genoemd.
    http://www.freya.nl/web_medisch/schildklier.php
    Ik hoop dat je schildklier nu goed werkt en de volgende zwangerschap wel goed gaat!

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Ravi gefeliciteerd! wat een mooie naam!

Tez wat goed meid.... dat strippen heeft zijn werk goed gedaan he?

Jojoba meis tuurlijk is het ok dat je hier komt schrijven.... goed dat je die thyrax hebt.... zwanger worden is gelukkig kennelijk het probleem niet... ik heb er echt vertrouwen in dat jij van de zomer met een mooie buik loopt....

Marykay ik denk dat je een meisje krijgt....en? en? en?

Elke ik begin volgende week met de pufcursus.... ze konden me er nog tussen proppen... ben benieuwd

manlief ligt nog steeds in ziekenhuis aan de morfeine... allemaal onderzoeken...... ik voel me een beetje alleen....

badkamer drama is als het goed is binnen 2 weken opgelost... gaat alleen wel zo,n 1900 euro extra kosten.... ben er behoorlijk ziek van.... ook nog een auto apk rekening van 500,- ik ben het echt even spuugzat....... daar gaat m,n vouwwagen die ik wilde kopen...... ggggrrrrr

en ik ben bang geworden he? heb nu een andere tegel uitgezocht.. nou die heb ik dus echt wel in een bak water gehouden om te kijken wat er gebeurde..... niks gelukkig.....

xxxxx jose

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    JAHOE TEZZ EEN JONGEN! SUPER LEUK!

Hoe is het met moeder en zoon?

Echt leuk dat de eerste baby's van het topic nu in hun ledikantje liggen. We gaan een hele nieuwe fase in met zn allen :D . Reed net weg bij mijn huis en keek naar boven en dan zie je het raam van de toekomstige babykamer en ik dacht ook echt, daar slaapt straks ons kleintje :baby:

Marykay, ik denk ook dat je een meisje krijgt hihi ;)

Kelly, wat goed dat Isa al een ritme ontwikkelt. Is denk ik ook wel fijn voor papa en mama?

Liefs Elke

ps 24 maart GESLACHTSBEPALING > SPANNEND :confused:

16. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Elke ik heb dus precies hetzelfde vandaag is het wiegje gekomen, dat op onze slaapkamer komt, dat maakt het nu zo echt de 1ste grote aankoop die nu ook in huis is! Alsof ik mijn enorm gegroeide buik en het flinke getrappel nog niet geloofde. Nu wordt het pas echt Suf hé!

Over het geslacht hou ik nog even mond :-#

17. haan

haan Actief lid

10 apr 2007
    135
    0
    0
    Hallo allemaal!

Het is heel lang geleden, maar ik heb destijds afstand genomen van het forum.
    (niets persoonlijks, maar voor eigen bestwil)
    Van lieverlee was ik benieuwd hoe het met jullie was.
    En ik lees dat er al 3 gezonde dochters en 1 gezonde jongen is geboren!
    Wauw wat een goed nieuws zeg!

Hier gaat alles goed, alweer 24 weken zwanger en het wordt een meisje!
    Volgende week wil ik het tijdens de 4d echo nog een keer zien hoor voor de zekerheid.
    Ik heb wel veel last van bekkeninstabiliteit en dus werk ik nog maar 15 uur per week, 3x 5uur.

We zijn begonnen aan de babykamer, de kinderwagen en maxicosi staan sinds kort in huis en ook de andere spulletjes komen van lieverlee.
    Helemaal leuk!

Hoe is het met jullie verder?

Doeii

18. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hey Haan!

Leuk om weer wat van je te lezen. Fijn dat alles goed gaat en wat leuk dat jullie een meisj krijgen. Volgende week dus de pretecho. Ik heb 'm woensdag ik heb er zo'n zin in! En donderdag halen wij ook de bugaboo en maxicosi bij vrienden op vind ik ook helemaal leuk al die echte babydingen in huis.
    Wat vervelend dat je bi hebt loop je bij een fysio- of mensendiecktherapeut?
    Met gaat het echt heel goed de enige kwaal die ik heb is zw-dementie, maar daar kan ik prima mee leven hoor en nu ik in het derde trimester ben aangekomen ben ik ook weer sneller moe. Vandaag ben ik 6 maanden zwanger de tijd gaat best snel zeg!

liefs,
    marykay

19. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0

Februari 2009:
    28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm
    Maart 2009:

April/Mei 2009:
    Ylona25 ♂ (7 mei)
    Juni 2009:
    Haan ♀ (28 juni)
    Augustus 2009:
    September 2009:
    Oktober 2009:
    November 2009:

Meisjes vs Jongens:
    =♀ 4
    =♂ 2
    :(: 4

20. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Vandaag weer bij de vlos geweest alles was helemaal goed, maar ik had ook niet anders verwacht want vanochtend hebben we ons mooie kereltje van alle kanten kunnen bewonderen! Ja wij krijgen een jongentje het was bij de 20w al niet te missen en vadaag ook niet!
    Hij lag in een stuit met zijn voeten voor zijn gezicht! Maar de 3D4D techniek is zo bijzonder ook al liggen de voetjes ervoor de computer kan er alsnog achter kijken. We hebben een DVD mee en wel 14 fototjes waarbij ik helemaal wegsmelt.

foto: voeten voor gezichtje

Deel Deze Pagina