Hallo dames! Heb jullie een beetje verwaarloosd !! Maar ik kan maar niet wennen aan het nieuwe forum......kom er geen wijs uit en vind het niet handig! Daarom denk ik ook dat ik steeds minder berichten schrijf...en natuurlijk een druk leventje met Isa erbij! Isa doet het helemaal super: ze slaapt sinds een week door van 23.00u tot ong. 07.30uur! Echt heerlijk voor paps en mams Ze groeit goed en krijgt al echt babyvetrolletjes .Morgen haar eerste prikjes......zal ze niet leuk vinden!!!!! Ylona hoe staat het ervoor bij je? Kan niet lang meer duren! Elke leuk dat jullie een meisje krijgen! Hoe is het met alle mooie dikke buikjes? Alles goed? Ik moet over 3,5 week weer aan het werk! Heb er aan de ene kant erg zin in ( maar dat gevoel was er al na 2 weken na de bevalling..) maar nu het mooi weer wordt hoeft het niet meer zo nodig haha, ook raak je op een gegeven moment gewend aan het thuiszitten Terwijl ik toch echt geen huismama zou willen zijn.... Suzanne: ik heb dat gevoel nooit gehad dat ik dacht dat de kleine nog in mijn bed lag in plaats van in de wieg....nu slaapt Isa ook al een tijdje in haar eigen bedje in haar eigen kamertje ( want werd van ieder kreuntje wakker..) en krijgt ze flesvoeding, dus dat is toch anders dan!
He dames waar zijn jullie allemaal???????? Kom even een paar fotootjes spammen van Isa : [attachment=1kcz60j1]1239967382NIsa_6_weken_029.jpg[/attachmentkcz60j1] [attachment=0kcz60j1]1239895106NIsa_6_weken_030.jpg[/attachmentkcz60j1]
Kelly, wat een plaatje van een dochter hebben jullie echt zo schattig en lief! Ik ben zo benieuwd hoe de kleine van ons er uit ziet, maar ik moet nog even 7 weekjes geduld hebben. Heel gek, maar ik heb echt zo'n gevoel dat ik de volle 40 weken uit ga zingen en stiekem hoop ik het ook met 1 dag erbij want dan beval ik op 09-06-09! Het is hier inderdaad zo rustig! Ik denk dat Ylona inmiddels bevallen is en lekker van haar kereltje aan genieten is, anders had ze zich hier vast al gemeld. Ik ben bang dat na mijn bevalling dit topic vanzelf op slot gaat omdat hier nu zo weinig geschreven wordt. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen! Af en toe lees ik hoe het met de zwangere gaat in het pco vruchtbaarheidsbehandelingentopic. Ik heb daar wel gezien dat Joseetje geen internet meer thuis heeft. Ik hoef nog maar 2 daagjes te werken, donderdag en zondag en dan heb ik verlof! Eigenlijk 1st 2 weken vakantie echt zo lekker ik verheug me er echt niets meer te hoeven en alleen maar zwanger te zijn en op de komst van de kleine richten! Heerlijk! Afgelopen woensdag ben ik nog op controle geweest en alles was helemaal goed mijn buik en kindje waren precies goed voor 32w, dus ik hoefde geen groeiecho meer. De kleine ligt al mooi met zijn koppie naar beneden.
Hey Meiden, Niks ervan, dit topic mag niet op slot Er mogen wel wat meer zwangeren bij hihi! Kelly, wat een schitterende dochter heb je Fijn dat alles zo goed gaat. Marykay, nog maar 7 weken, weet nog zo goed dat je vertelde dat je zwanger was. Gaat dan in een keer heel snel Tezz, hoe gaat het met Kiyan en jou? Ravi, hoe doet Sinne het? Hier gaat alles prima! Weerstand blijft een hekel punt. Nu weer flink verkouden, maar zit echt in mn topmaanden. 20 weken echo was prima. Beepje zat keurig binnen alle curves. wordt steeds meer benieuwd naar onze kleine meid. Volgende week lekker vakantie en dan kan ik me heerlijk uitleven op het kamertje. Liefs Elke Ylona, kom maar op met het goede nieuws....
neeeeee niet op slot hoor!!!! ik heb geen pc en ben bijna niet meer aan het werk dus ik heb echt zo weinig mogelijkheden om te internetten ,de badkamer is bijna klaar en dan weet ik ook zeker dat er niet nog plotseling voor duizenden euro,s aan plotselinge uitgaven bijkomt ik ga dan meteen een nieuwe pc aanschaffen en ben er weer elke dag zit nu ook illegaal op werk en collega,s hebben al een paar keer gefronst met wenkbrouwen alles hier meer dan ok, beebkamer af. voel me goed ,groeit goed en nu ga ik snel stoppen!!!!! nog 3 weekjes dan verlof xx jose
JUllie zijn er toch nog ! Gelukkig maar dat alles goed gaat haha.......En dit topic niet zomaar op slot doen hoor! We kunnen misschien strax verder kletsen onder de mama's, maken we gewoon weer een eigen topic.......( zo schuiven we steeds een stukje verder op in het forum ) Jullie krijgen allemaal bijna verlof en ik moet alweer over een paar weekjes aan het werk! Als jullie verlof hebben kan er meer gekletst worden op het forum hihi( merk ik ook aan mijzelf) kom dan wel buurten om te kijken of jullie beebjes geboren zijn . En ik houd jullie op de hoogte over Isa....... Liefs Kelly
hallo, hier snel een bericht van mij! ben op 18 april bevallen van zoon Mika! heerlijk ventje. bevalling ging niet zoals het hoort en uiteindelijk spoedkeizersnede gehad. ben vanavond voor het eerst alleen met Mika dus wel spannend. is namelijk lastig herstellen van een keizersnee. later meer! liefs ylona
Ylona, ONTZETTEND GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN MIKA leuke naam zeg! Van de zanger of de formule 1 coureur De zanger vind ik echt geweldig ben vorig jaar nog bij zijn concert geweest. Wat jammer dat de bevalling niet gegaan is zoals het hoort en een keizersnee is geworden. Ik wens je een heel goed herstel en zeker spannend zo'n eerste dag alleen met je kereltje! Gek idee, dat ik nu de 1st volgende ben. Nog 6 weekjes of misschien al 4
Geboren.... Februari 2009: 14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm 28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm Maart 2009: 4 maart 2009: Ravi: Sinne (37w3d) 2730 gram - 49 cm 5 maart 2009: Tezz: Kiyan (39w6d) . gram - . cm April 2009: 18 april 2009: Ylona25: Mika (37w3d) . gram - . cm Nog onderweg: Mei 2009/Juni 2009: Marykay ? (8 juni) Joseetje26 :-# (26 juni) Haan ? (28 juni) Augustus 2009: Elke29 ? (27 aug) September 2009: Redu : (19 sept) Oktober 2009: Gizmootje : (6 okt) November 2009: Lynnes : (5 nov) Meisjes vs Jongens: =? 5 =? 3 : 3 :-# 1
Ylona, proficiat met je zoon MIKA Hoop dat je voorspoedig herstelt van je keizersnee en dat je hier vlug een foto komt je showen van je kleine man! Groetjes Elke ps Heb sinds een week met het lopen/bukken last van mn linkerbil Iemand enig idee wat dat is?
Ylona van harte gefeliciteeerd met de geboorte van jullie zoon Mika!!! Leuke naam hoor, ik had eens een jongetje in mijn klas die ook zo heette, dat was zo'n schatje Ik zie dat je precies evenver was als mij toen Sinne geboren werd. Hopelijk herstel je snel van de keizersnede en kun je heerlijk genieten van je mannetje! Ik ben hier een tijdje niet geweest, ik kreeg namelijk geen mailtjes meer wanneer er een nieuw bericht was. Dacht laat ik weer eens even kijken en zag dat er toch wel wat actie was hier. Beetje raar. Moet ook wel even wennen aan de nieuwe indeling hier haha. Wat gaat het snel allemaal he, al bijna verlof voor een aantal van jullie, de zwangerschapsberichten lijken nog zo kort geleden. Ben ook wel nieuwsgierig hoe het jullie allemaal zal vergaan en hoe jullie beebjes gaan heten. Ik moet zeggen als de baby er eenmaal is lijkt het nog sneller te gaan. Sinne is alweer 7 weken. Iedereen zegt het, en dan sta je er niet zo bij stil of denkt ja, dat zal wel, maar het is echt zo. Met Sinne gaat het prima, ze groeit zo hard! De eerste kleertjes, die eerst veeeeeel te groot waren, passen al niet meer. Ze is ook al 8,5 pond en ze veranderd zo snel.Ze begint ook steeds meer op van alles te reageren, echt super om te zien. We genieten met volle teugen (klinkt dat cliche he haha). Met dit weer heelijk aan de wandel. Ze heeft ook al twee keer doorgeslapen en ik dacht, mooi zo, maar helaas, daar bleef het bij. Ze komt nu nog 1 keer per nacht als ze om 11 uur de fles heeft gehad. Ik ben na een week gestopt met de borstvoeding, het kwam niet goed op gang en moest blijven bijvoeden en kolven, ik kreeg enorme tepelkloven en was er wel klaar mee. Sinne groeide ook niet. Eenmaal met de fles begonnen groeide ze als kool en ik moet zeggen het was voor mijzelf een hele verademing. Ik vond het wel jammer. Een week daarna kreeg ik nog borstontsteking, das ook niet zo fijn, au! Gelukkig gaat het nu weer helemaal goed en voel ik me weer prima. Heb ook alweer gevolleybald, maar jammer genoeg is nu het seizoen weer afgelopen. Nou ik stop er maar weer even mee, zal het allemaal proberen wat beter bij te houden en wat meer te reageren. We moeten het hier wel een beetje levendig houden haha. Liefs!
@Elke, dat had ik ook (maar dan rechts), dat had met mijn bekken te maken. Ik ben naar de cesartherapie geweest en dat hielp heel goed! Niet te lang mee rond blijven lopen, dan kun je erger voorkomen.
Ylona:GEFELICITEEERD MET JULLIE ZOONTJE MIKA!!!!!! Jammer dat de bevalling niet zo gelopen is als dat je van te voren verwacht, als je al weet wat je er van kunt verwachten he....hopelijk gaat je herstel toch voorspoedig en geniet je lekker van je manneke! Jaja Marykay jij bent waarschijnlijk de eerste! Spannend he!( of de beebjes van Joseetje of Haan moeten zich bedenken en eerder willen komen......) Ravi: Mooi dat het zo goed gaat met Sinne! En ik had hetzelfde met de borstvoeding.....hier na 4-5 dagen over op flesvoeding en inderdaad een hele verademing voor mij en Isa. Wat gaat het hard he met onze ukken! Isa heeft alweer maat 62 aan en weegt alweer meer dan 10 pond.....ze groeit als kool! En Isa slaapt nu sinds ruim 2 weken door van de ene op de andere dag dus Ravi het zal niet lang meer duren bij Sinne denk ik... Isa lacht nu volmondig ( als ze daar zin in heeft hoor!) en begint te rollen van zij naar rug en van zij naar buik, ze wordt kwaad als ze niet bij het speelgoed in de box kan komen, dus er komt steeds meer actie hier, echt grappig! Zitten vindt ze heel lachwekkend heb nog een fotootje van de babymassage, dus ga nog even spammen hier:[attachment=0:3qvlay2u]babymassage baby's.jpg[/attachment:3qvlay2u]Isa ligt midden onderin...... Tot snel weer! Groetjes Kelly
Ik zie dat mijn banner helemaal niet klopt! Want Isa is vandaag precies 10 weken....kijken of ik iets kan veranderen....
Heb Isa's geboortedatum van de 14de naar de 11de verzet en nu klopt de banner wel! Echt vreemd hoor....Stom nieuw forum
Hoi allemaal! Allereerst: Ylona VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE MIKA! Leuke naam zeg.. Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op het forum. Vind het ook een rotindeling, het leest niet echt lekker. Ach ja, misschien is het wat wennen. Ben net terug van 2 weekjes vakantie, heerlijk.. Hoe gaat het met alle zwangeren hier? Er komen er niet echt veel bij, het wil niet vlotten op het andere forum.. Liefs Jojoba
Hallo allemaal, Ik kreeg ook al geen mailtjes meer, ik vind het ook geen verbetering, die nieuwe indeling. Ylona, gefeliciteerd met je zoon!! Leuke naam! Ik heb ook een spoedkeizersnee gehad en heb het daar best nog even moeilijk mee gehad. Mijn herstel ging echter zeer voorspoedig. Hoop dat het voor jou ook geldt, als je je rust maar neemt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Geniet ervan!! Met Merel gaat het super, het is een hele tevreden en vrolijke dame. Ze begint nu steeds vaker te lachen en het slapen gaat prima. Gelukkig gaat hier de borstvoeding nog steeds zonder problemen en ze geniet er volop van en ik dus ook!! Merel is een lange dame, maar ze draagt nog wel de kleertjes van maat 50/56, alles van maat 62 daar zwemt ze nog in, haha. Voor de nog zwangere onder ons: Sterkte, zeker met dit warme weer! Voor degene die bijna met verlof mogen: Geniet ervan en neem je rust, nu kan het nog. voor degene die bijna weer aan het werk moeten: sterkte en veel plezier!! Knuffel Suzanne
Bedankt voor de felicitaties! Helaas gaat het herstel minder en heb ik net weer 2 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat mijn wond was gaan infecteren. Ze hebben de wond weer een stukje open gemaakt en jullie willen niet weten wat daar uitkwam. ik moet nu 3x per dag spoelen en gaasjes verschonen zodat het goed open blijft en alles eruit kan. Plus 3x per dag antbiotica voor 2 week. Fijn dat het met de rest goed gaat. Met Mika gaat het ook goed. Hij was bij zijn geboorte 3360 gram en 53 cm en eergister woog hij al 3540. Verloskundige zei dat ik waarschijnlijk slagroom in mijn borsten. Ben benieuwd hoe het straks gaat qua groeien! Liefs Ylona
Ylona, jeetje. Sterkte dan maar, dat is niet makkelijk om dat erbij te hebben naast zo'n kleintje. Ik hoop dat je gauw opknapt!!! Doe het iig maar rustig aan! liefs Suzanne en Merel