He jakkes Ylona, wat balen dat het met jezelf nog niet zo wil vlotten. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en volop kan genieten van je mannetje. Gelukkig gaat het met hem wel goed. Jeetje wat groeit hij idd snel zeg! Dat is wel super, dat de borstvoeding zo goed gaat. Heel veel sterkte gewenst, en rustig aan!
Och Ylona wat een ellende zeg! Hopelijk gaat het snel beter met je!!! Maar wat mooi dat je mannetje het zo goed doet zeg! En wat een plaatje is Sinne ( het was even zoeken waar je album was maar heb hem gevonden!)
Ylona, hoe gaat het nu met je? Jee wat schrikken zeg als het zo gaat ontsteken en vooral heel erg vervelend. Wel super dat alles met Mika heel goed gaat! Slagroom Maar als je anti-biotica krijgt mag je wel gewoon borstvoeding blijven geven, dat wist ik helemaal niet. Suzanne, wat fijn dat het Merel zo goed gaat! Kan je een lachende Merel in je album of hier spammen. Ik ben heel nieuwsgieirig...... Jij moet zeker ook al weer bijna aan het werk dat lijkt me echt wennen weer. Kelly, hoe is het met jou? Al weer begonnen met boren... Superleuk die foto van de babymassage! De jongens duidelijk in de meerderheid! Isa heeft voor het uitkiezen straks! Ravi, Sinne is echt een popje zo lief en mooi. Joseetje is je badkamer nu klaar? Nog 2 weekjes werken of niet? Ik kan je vertellen verlof is heerlijk! Op mijn laatste dagje vond ik het toch wel gek dat ik zo lang niet meer zo werken, dat kan prima, maar sinds ik verlof heb, ben ik meteen ook een stuk moeier en ben ik zo blij dat 's avonds niet meer aan het werk hoef. Elke, nu ook al dik over de helft nu gaat het hard hoor tot aan je verlof. Maar jij het hebt als leraar al eerder zomervakantie! Lekker hoor! Wel vervelend dat je zo met je weerstand kwakkelt, typisch zwanger van een meid. Ik ben gelukkig helemaal niet ziek geweest. Gauw afkloppen. Jojoba fijn weer wat fijn je te lezen. Ik hoop je hier snel weer te zien met een hele mooie banner onder aan je berichten. Er zijn er de afgelopen tijd wel wat zwanger geraakt uit PCO -clomid topic, maar die vinden het hier blijkbaar niet zo leuk. Ik hoop dat Jojoba, Zora, Ceacilia, Winnie en Leonizzie nu echt snel de volgende zijn. In april zijn op het vruchtbaarheidsforum al heel veel wonderen gebeurt echt mooi om te lezen. Met mij echt alles heel erg goed. Nu bezig het kamertje helemaal op orde te maken, de lades inrichten enzo en begin nu met kleertjes wassen. Ik heb dat express tot in mijn verlof uitgesteld. Als het helemaal klaar is zal ik zeker wat foto's spammen hier. Nu vandaag 1st 2 van mijn buik. Eén met 32w en 1tje gister zelf gemaakt 34w5d.
hallo meiden he he even lekker achter de pc van schoonmams ylona gefeliciteerd meid!!!!! jammer van de wondinfectie erna maar gelukkig is met de beeb alles goed marykay heerlijk he lekker tutten in die babykamer, ik vind het nog steeds een gek idee dat er straks echt een baby in het wiegje ligt. elke ik heb ook ceacar therapie gehad, heb er veel aan. bij mij beginnen de klachten nu flink..... zere rib pijnlijke eh.... ik denk buikspieren????/ nog 4 keer werken therapeutisch en dan hoera verlof!!!!! badkamer is klaar en mooi geworden. huis is op wat kleine puntjes na weer helemaal normaal en schoon dus ik voel me een stuk rustiger en kan er nu allemaal wat beter van genieten... nu alleen nog de eigen pc... denk dat dat een week of 3 gaat duren xxxxxxxx jose
Joseetje, ik dat je snel weer een computer hebt, want het is heir zo saai en jij kletst altijd zo gezellig! Heb je nu ook al lekker verlof? Nieuwe mama's hoe was jullie 1ste moederdag?? Helaas ik heb niet zo'n romantische man die me deze moederdag al als mama zag ik had wel een paar hints gegeven, maar helaas volgend jaar voor mij . Nou het wordt steeds echter hoor (hihi.. alsof ik me dikke me dikke buik nog steeds niet geloof). Vrijdag ben ik naar het zh geweest voor een voorlichting van het bevalcentrum, gister de kraamzorg over de vloer en vanochtend nu de wekelijkse controle bij de vlos. Met mij is alles helemaal goed echt totaal geen klachten, maar de kleine is nog niet ingedaald. ligt wel al een aantal weken met z'n koppie naar beneden, maar nog niet verder. Nu krijg ik maandag een echo om te kijken of er niets voorligt een deel van de placenta of zo. Ik hoefde me geen zorgen te maken. Doe ik ook niet ik denk dat onze kleine gewoon een beetje traag is. Stiekem vind ik het wel leuk zo'n extra echo even spieken naar ons mannetje!
he marykay, ja heerlijk verlof sinds deze week. alle controles bij de vlos zijn steeds goed en meissie ligt ingedaald en wel klaar voor de start...... ik moet nog wel het een en ander doen en neig ernaar m,n hele verlof vol te plannen. wat heb je trouwens een mooie buik... volgens mij ben jij ook niet echt enorm aangekomen? ik tot nu toe wonderbaarlijk maar 3 kg, ik snap er zelf niks van want ik eet en eet en eet... tja ze groeid goed dus waarschijnlijk ben ik na m,n bevalling lichter dan ervoor hahahah je hoort wel vaker ja dat ze niet in dalen en het dan ineens toch nog doen.. alleen fff opletten als je vliezen nu ineens zouden breken he? nou nog steeds geen pc hoor.... daar baal ik echt als een stekker van want het lijkt me juist zo leuk om juist nu lekker al babbelend onze laatste loodjes samen te lopen. en het lukt ook steeds niet om een bericht te plaatsen... moedeloos word ik ervan gr Jose
Ha Joseetje, balen dat je nog steeds geen computer hebt. Ik zou helemaal gek worden. Toen mijn vorige computer crashte heb ik meteen een nieuwe aangeschaft toen bleek dat ie niet meer gerepareerd kon worden. Maar ik ben ook echt een verslaafde. Doe rustig aan hoor nu met verlof plan je dagen niet te vol, want dan moet je het echt bekopen. Ik doe 1 klusje per dag ongeveer. Soms wel meer maar dan ben ik echt kapot. Soms doe ik dan ook een middagslaapje. Thanx voor het compliment voor mijn buik! Hihihi of ik weinig ben aangekomen nou wel 20 kilo Het meeste op mijn zwakke plekken en die zie je niet duidelijk op de foto en dat zijn mijn billen, heupen en bovenbenen. Van boven is alles nog wel ok iets grotere borsten en mijn buik is echt alleen maar de zwangerschap ook helemaal geen plofkop ik heb gewoon erg veel bloed in mijn lijf . Aan het begin woog 63,5 en nu dus al 83,5. Ik heb ook echt wel een zin in snoep periode gehad maar dat is sinds een week nu weg. Van die 20 kilo weegt de kleine nu 6 pond, hihihi. Gister de echo gehad alles was goed geen belemmering in het bekken. Dus dat is mooi. Vanochtend ook weer controle bij de vlos gehad en dat was ook prima de kleine ligt wel al mooi voor de uitgang maar heeft nog genoeg bewegingsruimte. Ik geef 'm groot gelijk waarom nog 3 weken al met je hoofd klem gaan zitten! Welke klusjes moet je nog allemaal dan? Geniet echt van je vrijheid en de laatste momenten om je voor te bereiden op de bevalling. liefs, marykay
Hallo allemaal, Gisteren had ik een heel bericht getypt, loopt mijn computer vasr. grrr. Mijn eerste moederdag was erg leuk. Ik heb een mooi bedelarmbandje gekregen met daarop een bedeltje met de naam van merel er ingegraveerd. We zijn lekker met zijn drietjes naar de dierentuin geweest. Merel heeft dan wel geen enkel dier gezien, maar toch. Verder gaat alles goed, nog anderhalve week en dan moet ik weer gaan werken. Lekker genieten van jullie verlof hoor dames, het is voorbij voor je het weet!! ik was vorige week bij een vriendin die een kleintje heeft gekregen, die was 1 dag oud. Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat Merel ook zo klein is geweest. Het cliche is waar, het gaat snel!! De foto van een lachende Merel volgt, Merel heeft er een handje van om te lachen als de camera er niet is. Als er een camera bij is, dan lacht ze gewoon even niet, ze is een echt boefje!! Joseetje en mary-kay, het lijkt bijna wel jullie prive topic. De andere mama's zijn er niet meer zoveel. Voor jullie nog sterkte met de laatste weken!!!Geniet nog even van jullie buikje!!!! dikke knuffel. Suzanne en Natuurlijk ook van Merel
mmorgen allemaal! kom ook weer even binnenvallen Alles goed hier? Hier gaat alles goed Kiyan groeit als kool. De combi bv en fv doet hem erg veel goed Hij is alweer bijna 11 weken. Wat gaat de tijd snel! Hier dus nog steeds aan de bv met een behoorlijke fles na. Kost veel tijd, maar we zijn beide erg tevreden en da's natuurlijk het belangrijkste Van de fles houdt Kiyan nu ook rdelijk z'n eten binnen, dus na weken aanklooien lijken we nu eindelijk de goede bijvoeding gevonden te hebben. Vorige week heeft ie een behoorlijke sprong doorgemaakt met veel onrustigheid en 'zeurderig' huilen, dus ik ben blij dat de rust even weer is teruggekeerd. Sinds z'n sprong lacht ie nu echt en is ie helemaal gek van de mobiel en de babygym. Zo schattig om te zien! Hij zit nu op 5 voedingen per dag en hoewel de laatste voeding meestal nogal wat tijd vergt, slaapt ie wel door tot de volgende ochtend. Elke ochtend is ie rond 6.30 wakker en slaapt dan weer verder als z'n fles op is (en ik ook ). Eerste prikjes heeft ie ook gehad en daar had hij nauwelijks last van. Heeft even een grote schreeuw gegeven bij de 2de prik, maar dat was het eigenlijk wel. En hij had slechts lichte verhoging dus viel erg mee allemaal. Mag dus helemaal niet klagen Ik geniet me suf! Ik vind het alleen zo jammer dat de tijd zo snel gaat. Waarschijnlijk toch wel ons laatste kindje en ik vind het zo jammer dat ie zo snel groot wordt! Hij is inmiddels al bij maatje 62 aanbeland van kleding. @Joseetje en Mary-kay: lekker genieten van je verlof? @all: liefs! Tezzz
tez wat fijn dat het nu allemaal zo lekker gaat, ja de tijd vliegt... ik sta er zelf van te kijken zusanne fijn dat het met jullie ook zo lekker gaat, sjonge ....... marykay huh 20 kg, nou meid, je ziet er prachtig uit hoor!!!!!! een sexy mama zonder ploffigheid, maarja jij was dus gewoon eerst al heeeel slank. tja wat moet ik nog alemaal doen? ik heb een hele lijst gemaakt en ik moet van mezelf iedere dag iets doen ehm, we moeten nog plakplinten plakken, geboortekaartjes uitzoeken, de naam zijn we wel al over uit maar rutger wil graag nog een 3e naam??????? eh ok maar ik weet geen leuke meer hahahaha vluchtkoffer is bijna klaar. ik wil nog een hartjesslinger maken, kussenhoesjes en lakentjes in oililly style laten naaien door schoonma , is echt zo leuk met roze ruitjes en roosjes en kantjes enzo.... ik ben best wel stoer en niet echt een meisjes meid zelf... maar nu ik zelf een meisje krijg??????? wauw het is een roze explosie met jurkjes, truitjes etc..... ik mag van rutger niets roze meer kopen hahahhaah nee de dingen die we nog moeten zijn niet heel schokkend, maar de tijd gaat gewoon zo snel...jemig jij mag nu al thuis bevallen...... heb je je bed al afgeplakt? xxxx jose
Suzanne, ben erg benieuwd naar een lachende Merel. Altijd zo zoet! Fijn dat alles goed gaat en je een hele leuke 1ste moederdag hebt gehad. Tezz, ook leuk om weer van jullie te lezen. Kyan alweer 2,5 maand jee idd wat vliegt de tijd. Ik vind het vooral altijd snel lijken bij de bannners van baby's. Alhoewel mijn laatste weken gaan toch ook wel. Joseetje, wat leuk jullie krijgen een meisje!!! Eigenlijk hield je het toch ook geheim? Het is mij ook niet gelukt hoor het is zo moeilijk niet al in de juiste hij/zij vorm te spreken als je het weet. Superleuk leef je maar uit hoor met al dat rose! Hihi wij moeten hier ook nog plakplinten leggen, wij wonen al 3,5 jaar in ons huis hadden ons voorgenomen het meteen te doen, maar toch niet gedaan. En nu moet het van mij ook echt nog gebeuren zeker op de beeb's kamer. Maar dat moet toch echt manlief doen ik kan niet meer zo laag bij de grond werken. Jee nog een derde naam! Wij hebben er 2 en dat vind ik genoeg manlief heeft 4 namen en ik maar 1, anders steek ik er zo bij af. Geboortekaartje heb ik al heel lang in huis. Maar jee je hebt je vluchtkoffer al gepakt, goed hoor! Ik dus nog helemaal niet en ook nog geen zeiltjes op bed enzo. Ik weet dat het nu wel zo moeten, maar ik heb zo'n sterk dat hij voorlopig nog niet komt. Geestelijk ben ik er zelf ook nog niet helemaal klaar voor. Ik ben wel reuze nieuwsgierig maar ik blijf het zo onwerkelijk vinden. Op zich ben ik niet bang voor de bevalling, maar vraag me meer af hoe die 3 pakken suiker er uit moeten komen, door zo'n klein gaatje hihihihi Vandaag komt wel ons nieuwe matras en die gaat eerst nog onder ons oude matras zodat ik toch wat hoger slaap en voor de borstvoeding straks. Omdat we geen klossen hebben mag ik van de vlos niet thuis bevallen, maar ik wil toch naar het ziekenhuis. Tot snel weer!
Hey meiden, Even een korte update van mij Fijn te lezen dat het hier allemaal zo lekker loopt met iedereen! Marykay en Joseetje. jullie lopen echt al op het eind> echt spannend joh. Voor mij lijkt dat echt nog eeuwig weg. Komt denk ik ook dat het op school zo druk is dat ik daar al mijn aandacht bij moet houden. Vind het fijn dat ik nu lekker thuis ben. Voel ik mn meissie ook wat vaker. Ik wil babyfoto's zien van al die prachtbaby's > SPAMMEN!! Liefs
Zo meiden! Weer een ander forum.....ben benieuwd hoe dit weer gaat werken!!!! Heb in ieder geval een fotootje ( ieniminie exemplaar van Isa) ingesteld als afbeelding onder mijn naam. Is verder bij iedereen nog alles rustig??? Fijne avond nog hoor en tot van de week! Liefs Kelly
Oh een grotere foto van Isa staat in mijn album inmiddels, ging erg makkelijk moet ik zeggen hihi....
Zo wel weer wennen de nieuwe site. Ik was helemaal gewend aan die ander al was die soms idd tergend traag. Ik vind het nu vooral irritant dat alle berichten na 22 mei weg zijn. Er was toch 2 weken flink geschreven! Ook krijg ik mijn banner niet meer terug maar ja het aftellen naar dat ene dagje! Kelly wat een scheetje zeg! Joseetje, hoe gaat het bij jou? Jij bent ook dol op veranderingen toch! Waarschijnlijk zit je ook uit te zoeken hoe je een nieuw wachtwoord krijgt. Hoe gaat het met je man? En met jouw bloeddruk? Nou bij mij nog geen verandering. Ik zit braaf veel netjes rechtop in de hoop dat de kleine nu toch een beetje gaat indalen. Hij moet toch echt wel deze week komen hoor! Mijn vlos had het er vrijdag over dat ze pas gaan inleiden in week 42 dat is 22 juni! Dan gaat mijn moeder 5 dagen naar Duitsland ik had tegen haar gezegd ga maar lekker dan is de kleine er al lang! Begin nu toch een beetje zorgen te maken. Hij moet zoiezo voor vaderdag komen 21 juni want ik heb een superlief rompertje en truitje met een papatekst erop. Nou we wachten af ik hoop dat die volle maan van vannacht wat doet! liefs, Marykay
grootje.... hier krijg ik toch wat van... ben zowat een uur bezig geweest om m,n wachtwoord weer kloppend te krijgen... en nu ziet het er weeeeeer allemaal anders uit... en ik ben al zo goed op dit ding.. Marykay ik ben benieuwd wat deze nacht jou en mij brengen gaat... ja dat lees je goed ja...... en mij... vannacht werd ik om 04:00 wakker met enorme pijn in m,n rug, toen ben ik weer in slaap gevallen... rond 5 uur werd ik weer wakker met krampen en harde buiken.. tot 09:00 aanhoudend iedere 7 a 8 min.... dus toen hubbie wakker gemaakt... toen ik eenmaal uit bed ging leken ze minder hevig te worden.... maar eenmaal terug in bed kwamen ze weer terug tussen 11:00 en 14:00 om de 7 a 8 min... als ik nu ga rondlopen dan heb ik steeds voorweeen... geen idee of het door gaat zetten....ik voel me heel erg eigenaardig... heb geen gebroken vliezen of slijmprop verloren.. het doet ook best wel zeer maar die krampen zelf duren steeds maar een sec of 30..... ik weet het ook niet... xxxxx jose
Joseetje wat spannend zeg voor jou is het echte voorwerk begonnen! Misschien beval je nog wel eerder dan ik dat kan makkelijk. Jij bent nu toch bijna 38 weken zwanger? Als je het vannacht weer hebt, kan je als test onder de douche gaan staan als de weeën afnemen dan zijn het voorweeën,maar als het aanhoudt en zelfs sterker wordt dan is het echt begonnen! Hierbij mij nog alles hetzelfde. Ik meld me morgen weer! lfs marykay
Geboren: Februari 2009: 14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm 28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm Maart 2009: 4 maart 2009: Ravi: Sinne (37w3d) 2730 gram - 49 cm 5 maart 2009: Tezz: Kiyan (39w6d) . gram - . cm April 2009: 18 april 2009: Ylona25: Mika (37w3d) 3360 gram - 53 cm Nog onderweg Bekijk bijlage 126 : Juni 2009: Marykay it's a boy (8 juni) Joseetje26 it's a girl (26 juni) Haan it's a girl (28 juni) Augustus 2009: Elke29 it's a girl (27 aug) September 2009: Redu it's a ?? (19 sept) Oktober 2009: Gizmootje it's a ?? (6 okt) November 2009: Lynnes it's a ?? (5 nov) Meisjes vs Jongens: girls 6 boys 3 ?? 3