zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ik heb een nieuwe afspraak moeten maken omdat ik woensdag er niet op tijd ging graken bij mn gyn
    dus heb ik die veranderd naar donderdag morgen
    ben bang dat ik vrijdag alweer op de operatietafel zal liggen :cry:

liefs

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lovely: het is al zo vaak fout gegaan. Misschien gaat het nu wel gewoon eindelijk lekker goed ;) Succes!

3. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @Tezzz ja meid ik weet het ,maar ik maak er nog ontzettend veel kans op he door mijn herstelling geweest aan mijn eileiders
    ik had mij vroeger nooit mogen laten steriliseren :cry:
    en wat het beste vanal is ik ben nu zwanger zonder clomid he
    versta er volledig niks meer van
    ik weet alleen de gyn heeft een curretage gedaan en mijn eileiders doorblaast

liefs

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tuurlijk is je kans nu veel groter, maar een keertje moet het toch goed gaan? Je lijf weet toch al hoe het wél moet? Ik neem aan dat je nu eerst weer moet bloed prikken? Ik hoop dat het deze keer goed gestegen is!

Ik heb helaas weer een migraine-aanval :( Dus moet helaas stoppen achter de pc. :(

Laterrrrrrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

5. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @Tezzz neen meid ik moet geen bloed meer laten nemen
    , ik moet gewoon donderdag gaan en is er niks op de echo te zien moeten mijn eileiders er onmiddelijk uit
    dus ja ,kheb mega veel schrik he want het is trouwens ook onze laatste kans he :cry:

oesje meid ga maar snel rusten dan
    kweet wat het is ze migraine is echt geen pretje he
    tot morgen of zo meid en rust maar goed!

liefs

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    loveley jij ook gefeliciteerd he! ik begrijp uit je berichtje dat je erg bang bent dat het mis zal zijn... is er enige reden op dit moment even los van je miskramen dat het mis gaat? heb je bloedverlies of zoiets?
    ik hoop echt dat alles goed is, ik snap dat het heel erg definitef is als meteen je eileiders eruit moeten ppffff heftig hoor!

Tezzz he bah migraine lijkt me vreselijk.... ik heb het gelukkig niet maar het is echt rot... heb je daar vaak last van? en is het dan snel weer weg of heb je dagen nodig om op te knappen?

hier een klein beetje een piekerdagje... in mijn familie zijn 2 mensen met retinitis pigmentosa dat is een erfelijke oogaandoening en mijn moeder en haar zus zijn beiden blind vanaf de geboorte... omdat mijn moeder het gen heeft en mijn vader niet hebben mijn broertje en ik het niet gekregen.. toch vind ik het een beetje griezelig..... ze zijn de enige in de familie dus waarschijnlijk was de combinatie tussen mijn opa en oma niet goed.( rececief gen ).. maar dat maakt mij waarschijnlijk wel draagster.... als mijn man het gen heeft hebben we 25% kans op een kind met deze aandoening... de kans is heeeeeel erg klein dat mijn man drager is. en het komt in zijn familie absoluut niet voor ..het is een vrij zeldzame aandoening ... ik moet er maar niet over inzitten denk ik... er schijnen een heleboel mensen drager van iets te zijn zonder het te weten..
    ik zou er in ieder geval nooit mijn zwangerschapswens van af laten hangen... zo dat was weer een heel verhaal ... ik moet er maar niet teveel over piekeren en gewoon van mijn zwangerschap gaan genieten

xxxxx jose

7. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi,

Mag ik hier ook mee komen schrijven, want ik heb vandaag positief getest en ik ben zwanger en zonder gebruik van clomid nog wel!! Joehoe!

Liefs Jojoba

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ooohhhh meid...... wat vertel je me nou! jeetje wat ontzettend gooeoeoeoeoeoeoeoeodddddddddd ! jemig... dat moet vast heel onwerkelijk voelen...

ontzettend gefeliciteerd! wauw jaaaaaaa lekker hier schrijven

xxxxx jose

9. Jojoba27

Behoorlijk onwerkelijk inderdaad! Ben superblij, maar ook nog wel een beetje bang. Ga in ieder geval pas naar de gyn bellen na 5 weken, want vorige keer ging het toen mis.

Voelde me eigenlijk al een paar dagen na de eisprong best zwanger, maar durfde het tegen niemand uit te spreken. Mijn moeder zag het al aan me afgelopen maandag, ze vond me zo wit en moe kijken zei ze :) . Ze is de enige die het weet trouwens, ze was ook betrokken in de hele mmm.

Snap best dat je piekert over die ziekte van je moeder en haar zus. Dat is niet niks. Hopelijk is het niet erfelijk, kan je er helaas ook niets over vertellen.

Is het bij jou ook al een beetje werkelijkheid geworden inmiddels?

Lovely: hoe gaat het met je? Spannend hoor, zal voor je duimen donderdag. Probeer toch een beetje te genieten, het is al een 2x achter elkaar mis gegaan, waarschijnlijk gaat het nu gewoon goed joh!

Liefs Jojoba

10. Jojoba27

Naam: Kelly1980
    Leeftijd: 28
    Bezig sinds: juli 2007
    Kinderen: zwanger van de 1ste
    Uitgerekend:24 februari 2009
    Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg
    Volgend bezoek verloskundige: 8 oktober 10.15 uur
    Voor: controle 20 weken
    Volgende echo:8 oktober 11.15 uur ( 20 weken echo)

Naam : Suzanne26
    leeftijd:27
    Bezig sinds:Augustus 2007
    Kinderen:zwanger van de eerste
    Uitgerekend: Rond 26 februari 2009
    Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...!!
    Volgend bezoek gyn: 11 november
    Voor: controle bij de klinisch verloskundige

Naam: Tezzz
    Leeftijd: 31
    Bezig sinds:mei 2007
    Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4
    Uitgerekend: omstreeks 6 maart 2009
    Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER!
    Volgend bezoek verloskundige: wo 1 okt 14.00 uur
    Voor: controle
    Volgende echo: 20 wk -echo op do 23 okt. om 10.00 uur

Naam: Ravi
    Leeftijd: 30
    Bezig sinds: maart/april 2007
    Kinderen: 1e kindje
    Uitgerekend: 22 maart 2009
    Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER!
    Volgend bezoek verloskundige: 22 oktober
    Voor: controle

Volgende echo: 20 weken echo op 7 november

Naam: Ylona
    Leeftijd: 25
    Bezig sinds: april 2008
    Kinderen: 1ste kindje
    Uitgerekend: 7 mei
    Bijzonderheden: Zwanger in de 2de ronde clomid (nu 100mg)
    Volgend bezoek vlos: donderdag 25 september
    Voor: 1ste gesprek

Naam: Marykay
    Leeftijd: 31
    Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS
    Kinderen: 1ste kindje
    Uitgerekend: 8 juni 2009
    Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO, meteen zwanger maar helaas vmk maar gelukkig meteen weer zwanger
    Volgend bezoek gyn: 24 okt
    Voor: 1ste echo

Naam: Joseetje26
    Leeftijd:27
    Bezig sinds: jan 2007
    Kinderen: ga voor 1ste kindje
    Uitgerekend: eind juni
    Bijzonderheden: 5e ronde clomid zwanger!!
    Volgend bezoek gyn: ??

Naam: Jojoba27
    Leeftijd:28
    Bezig sinds: juli 2007
    Kinderen: zwanger van 1ste kindje
    Uitgerekend: eind juni
    Bijzonderheden: na 5 rondes clomid zwanger, vmk met 5,1 wk, nu weer zwanger zonder clomid!!
    Volgend bezoek gyn: ??

--------------------------------------------
    Dit berichtje a.ub. laten staan:
    Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)]

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi jojoba... ja ik begin me steeds meer te beseffen dat ik zwanger ben... het is heel raar want ik voel nog niet echt veel en ik blijf toch een beetje piekeren... maarja dat hoort ook bij mij want ik ben een piekeraar hahahha

dat van m,n moeder en tante is wel erfelijk.... maar niet dominant erfelijk want dat zou inhouden dat ik het zeker te weten zou moeten hebben...
    dus ja..... ik moet me gewoon niet zo druk maken... ze hebben vroeger tegen mijn moeder gezegd dat de kans klein was dat ik het zou hebben bij de geboorte omdat mijn vader dan ook drager had moeten zijn... ik ben dus een generatie later... heb het zelf niet..... nee ik denk dat er niks aan de hand is.... m,n man denkt er in ieder geval niks van...die zegt jij hebt het toch niet? nee ik heb het niet nee.

jeetje jojoba.. wat heerlijk zeg.... ik snap dat je voorzichtig bent...

het leuke is dat we allemaal ( de laatste dan) gelijk oplopen er zit maar een week of 2 weken tussen.. kunnen we lekker met elkaar kletsen hahaha

jose

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik wil ook een banner die zegt wat er groeit! das leuk zeg... ik vind die van mij een beetje saai.... komt ie ook hier vandaan?

xxx jose

13. Jojoba27

14. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    je hebt het hier ook al gevonden dus! NOg een keer van harte gefeliciteerd!

Liefs Ylona

15. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @joseetje hey meid , neen ik heb geen bloed verlies of bruinverlies
    heb van niks last
    ben gewoon vandaag heel erg verkouden opgestaan
    maar zal natuurlijk met mn zwangerschap niks te maken hebben he;)

kan je dat dan niet laten testen of die gen bij jou aanwezig is?

JOJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ZOOOOOOOOOOOOOO
    GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    NIEUWSSSSSSSSSSSSSSS
    BEN ECHT MEGA BLIJ VOOR JE :D
    GEFELICITEERD MEID
    ECHT JE VERDIENT HET WEL!

liefs

16. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hee loveley.. het klinkt als een gewone zwangerschap hoor.. probeer te ontspannen al is dat moeilijk.. als er op dit moment geen enkel teken is dat het fout gaat dan is er waarschijnlijk niets aan de hand.. maarja zie die knop in je hoofd maar eens uit te zetten he?

ik zou me erop kunnen laten testen ja... maarja dan nog... er zijn 3 soorten om het te erven en 2 zijn het zeker niet ( heb even flink gegoogled) dus ik ben vast draagster maar de kans dat mijn man drager is is erg klein en zelfs als hij drager zou zijn dan is de kans 25% dus de totaal kans qua % volgens mij zo klein

dit is echt weer wat voor mij gewoon.... ben ik eindelijk zwanger... vind ik weer iets anders om me druk over te maken.. ppppfff je moest eens weten hoe dat was toen we een huis kochten... dagen heb ik op het internet gezocht en gekeken ...bang dat we misschien toch niet de juiste hypotheel hadden gekozen pppffff ik ben gewoon een muts..

ok klaar nu......

xxxxx jose

17. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    heb net ook mijn banner aangemaakt
    k'vind het een heel mooike
    en zou het jammer vinden indien ik niet zou geplaatst hebben
    ook al zou het mislopen (wat ik natuurlijk hoop van niet he)
    ik heb gezegd tegen mn ventje dat ik er zolang het in mn buikje zit er van zal genieten
    krijgen we goed nieuws zoveelste beter
    is het slecht nieuws mja dan moeten we er ons bij neer leggen he

liefs

18. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    @joseetje
    meid dat is heel normaal ze
    ik ben juist hetzelfde
    je wil gewoon het beste daar is helemaal niks verkeerd mee he
    en natuurlijk zou je graag willen dat je een gezonde baby zal krijgen
    dat wenst iedereen he
    daarom ben je niet slecht he meid ;)

liefs

19. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    slapen jullie nog mess? :)
    ik ben net wakker :oops:
    hihii

liefs

20. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Lovely!! wat geweldig jou hier ook al weer te treffen gefeliciteerd meid. En Jojoba jou hier ook nogmaals gefeliciteerd!
    Das nu toch mooi dat wij de pechvogels van eind aug en sept nu alledrie alweer hier zijn. Een klein beetje hcg in je bloed maakt je zo vruchtbaar! Ik hoop ook zo hard dat Elke zich ook snel bij ons kan voegen.

Lovely, ik begrijp je angst hoor ik kijk ook heel erg uit naar vrijdag dan heb ik mijn eerste echo. Het blijft spannend ondanks dat ik nu verder ben dan de vorige keer en gelukkig nog geen druppel bloed heb gezien. Zet je jezelf nog op de lijst of zal ik het voor je doen?

Ik vind het ook erg leuk om hier te kletsen met een aantal ervaringsdeskundigen die al heel ver zijn en dat we nu ook weer met een clubje dicht bij elkaar zitten, dan heb je het juni mamma's topic helemaal niet nodig!

Deel Deze Pagina