zwanger na clomid ( pco net begonnen met clomid)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joseetje26, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Joseetje, hoe gaat ie? Ben je toevallig bevallen op mijn uitgerekende datum? Zo ja dan harstikke gefeliciteerd meid geniet lekker van jullie meisje.

Nou bij mij hier nog geen tekenen. Ik wil ook!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    oejajoei wat spannend hier! :D
    succes meiden!

3. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Jee, wat spannend........ Zou het...... met Joseetje. Ben heel benieuwd.

Marykay voor jou ook heel spannend, maar nog geen tekenen dus.... Het zo anders, dus wie weet.... Succes in elk geval!

4. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Rustig hier......
    Ben zo benieuwd haha

5. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Nou meiden ik meld me weer hier, maar nog steeds met een volle buik. Gister een druk dagje gehad. Eerst heerlijk naar de kapper. Ik heb steeds lang getwijfeld om pas na de bevalling te gaan, maar die laat op zich wachten en die uitgroei op alle foto's na de bevalling zou ik achteraf erg vinden. Daarna druk met het kamertje geweest. Nu eindelijk pas het wiegje op onze slaapkamer gereed gemaakt. Het ledikantje bij een vriendin opgehaald. Die zullen we niet meteen gebruiken maar meer om de kleine even neer te leggen als je iets vergeten bent ofzo. En het staat gewoon leuk dat nu alles af is. In mijn fotoalbum foto's van de babykamer en het wiegje. Op de babykamer hadden we de donkerblauwe gordijnen al en de rode kast rechts op de voorgrond die hadden we ook al. Link naar fotoalbum: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/marykay-albums-babykamer-wiegje-bed.html

Gisteravond zou ik ook naar de vlos, maar ze werken hier met 2 locaties en op mijn envelop stond de verkeerde locatie, die ging uiteindelijk niet door. Daarna 's avonds nog naar een feest van een vriendin van mij geweest. En dat heb ik lang volgehouden en dat was erg gezellig. Iedereen was erg verrast om mij nog te zien.

Al met al lekker druk, maar dat heeft totaal geen effect op de beeb gehad. Ik werd niet eens terug geroepen van hee jij moet nu even rustig aan doen, door harde buiken ofzo. Blijkbaar vindt hij het echt prima in mijn buik. Maar ik ben zo nieuwsgierig!!

Joseetje, hoe is bij jou? Ik heb zo'n vermoeden dat jij je kleintje al lekker in je armen kan houden!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    wat een vrolijke kamer, marykay! :D

bij jou dus nog niks...vraag me af of joseetje inmiddels is bevallen of gewoon de weg kwijt is op het forum....:(

hier alles goed trouwens!
    Kiyan gisteren weer naar het cb geweest en hij was ruim een kilo zwaarder geworden en bijna 6 cm langer! :$
    En ik was nog wel bang dat ik 'm misschien niet genoeg bij gaf in de fles. Blijkbaar haalt hij dus nog wel redelijk wat uit m'n (.)(.).
    Hij heeft ook weer prikjes gehad. Het doet hem gelukkig weinig. De tweede prik schijnt wat dikkere vloeistof te hebben dus die is wat onprettiger, maar toen de vloeistof erin zat was Kiyans 'zeuren' ook meteen over.
    Hij heeft een beetje verhoging, dus dat valt ook wel mee. Alleen drinkt ie nogal slecht uit de fles sinds gisteren. Is weer eens wat anders, want meestal áls ie slecht drinkt is dat aan de borst :D

Ben zo benieuwd wanneer hier weer een feestje kan worden gevierd!

Laterrrrr!

Liefs Tezzz

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Geboren:
    Februari 2009:
    14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm
    28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm
    Maart 2009:
    4 maart 2009: Ravi: Sinne (37w3d) 2730 gram - 49 cm
    5 maart 2009: Tezzz: Kiyan (40wk0d) 3790 gram - 52 cm
    April 2009:
    18 april 2009: Ylona25: Mika (37w3d) 3360 gram - 53 cm

Nog onderweg:
    Juni 2009:
    Marykay it's a boy (8 juni)
    Joseetje26 it's a girl (26 juni)
    Haan it's a girl (28 juni)
    Augustus 2009:
    Elke29 it's a girl (27 aug)
    September 2009:
    Redu it's a ?? (19 sept)
    Oktober 2009:
    Gizmootje it's a ?? (6 okt)
    November 2009:
    Lynnes it's a ?? (5 nov)

Meisjes vs Jongens:
    girls 6
    boys 3
    ?? 3

eindelijk maar eens ff Kiyans gegevens ingevuld ;)
    Inmiddels is ie alweer 5875 gram en 63,5 cm!:$

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hmm...krijg dat leuke zwangere smileytje er niet goed meer in.. :(

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    en? Nog nieuws vandaag? :D

10. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Van mij voorlopig niet :( Ik ben de eerste hier die langer dan 40w doorloopt. Fysiek kan ik het nog wel aan hoor, maar ik ben nu zo nieuwsgierig en heb altijd 9 juni in mijn hoofd gehad. Ik ben nu zo bang dat het echt 42w gaat worden omdat ik ook helemaal niets van enig voorwerk heb.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    balen dan he? Je hebt al zooo lang zitten wachten en nu ben je er helemaal klaar voor en komt er nog niks!
    flauw...
    Maar weet je wat, Marykay: wat er ook gebeurt: jij bent binnen nu en 2 weken ECHT mamma hoor! Sterkte met afwachten!

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Joseeeeeeeetje waar ben je????????????? Heb toch zo'n flauw vermoeden dat er een beebje bij is........

Marykay ik hoop voor je dat het niet al te lang meer gaat duren!!!!! We wachten allemaal in spanning af hoor! En wat een super gave babykamer hebben jullie!

13. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Ben ook erg benieuwd naar Joseetje, kan haast niet missen dat er een beebje geboren is!
    En Marykay, wachten duurt lang...... maar zoals Tezz zegt, binnen twee weken ben je mama! Voel je je nog steeds goed?
    Succes!

Hier alles prima. Sinne is afgelopen zondag gedoopt, dat was heel bijzonder.
    Woensdag bij het buro geweest, ze is nu 5350 gram en 59 cm. Ze gaat nog steeds volgens het boekje.

14. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Heb mijn fotoalbum even gevuld :p

15. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Ravi, wat een leuke foto's wat een mooi meisje is het toch! Ze gaat zeker ook heel blond worden aan haar wimpertjes en wenkbrauwtjes te zien! Net als mama!
    En ja als het goed is heb ik binnen 2 weken ook zijn klein hummeltje in mijn armen! Ik hoop dit weekend hoor! Duim voor me!

Joseetje, waar blijf je nou! Ik ben zo benieuwd!!!

Leuk dat jullie allemaal zo meeleven ik hoop snel nieuws te kunnen brengen. Ik heb een buddy dus jullie horen het snel van Ravi!

16. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Hoop dat het helpt!!!
    Heel veel succes! :)

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    nou meiden ik kom me na een idiote week melden..

vrijdagnacht begonnen de weeen, overdag waren ze even minder... s,avonds zaterdag in alle heftigheid waren ze terug.... de hele nacht weeen gehad maar er bleef 7 min tussen zitten de volgende dag bleef dit zo... s.nacht s om 12 uur braken de vliezen , zondag op maandag ochtend kwam, de vlos en die constateerde dat ik na bijna 48 uur weeen nog maar 1 cm ontsluiting had en ik trok het niet meer.....was al ruim 48 wakker..... dus naar het ziekenhuis....daar morfeine gehad... het ging gewoon niet....ik kotste steeds alles uit en inmiddels 36 uur wakker niks gegeten en gedronken....weeenopwekkers zorgden maar voor 6 cm ontsluiting dus ruggeprik zodat pomp met weeenopwekkers volop aankon....dat was een ramp....achteraf blijkt dat de ruggeprik niet optimaal werkte ........baby kreeg het toen moeilijk , gelukkig had ik meer ontsluiting... daarna was het heel snel gebeurd... vacuum erop , verdoving ,knip en ze was er.... ze maakte geen geluid dus ze werd meteen weggehaald..gelukkig ging het na een poosje goed .mijn placenta wilde er niet uit dus ik ging naar de ok. liter bloed verloren in de ok.........het was van voor tot achter heel erg heftig......rutger moest tijdens mijn bevalling zelf een spoedingreep aan z,n nier was dus tussendoor ruim 2 uur weg........ik ben een poosje in het ziekenhuis geweest en ben nu thuis....we hebben extra uren kraamzorg gekregen want ik kan niks.... mega knip die is gaan ontsteken....maar......

ze is mooier,liever geweldiger dan ik ooit had kunnen denken....ze is heel klein 2460 gram, maar ze doet het goed...is heel alert....
    ik probeer het zoveel mogelijk van me af te praten wat er is gebeurd ,huil af en toe fff flink en er komt waarschijnlijk nog een evaluatie in het ziekenhuis....verder doe ik het rustig aan ik heb wat moeite met het nieuwe forum maar plaats binnenkort een foto

haar naam is josefien

xxxxx jose

marykay succes meid, dit van mij was echt een uitzondering....

18. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Jeetje Joseetje.......
    Allereerst natuurlijk
    van harte gefeliciteerd met je dochtertje!

En wat een leuke naam!
    Maar wat een drama zeg, poeh dat moet je allemaal wel een plekje geven, zo'n heftige ervaring, alsof er niks goed is gegaan. Hoe is het mogelijk dat je mannetje er ook nog tussenuit moest voor een ingreep. Gaat het nu wel goed met hem? Kan hij je een beetje helpen?
    Ben blij dat het goed gaat met je meisje, dat maakt een hoop goed.
    Doe rustig aan en laat je lekker vertroetelen! En geniet natuurlijk van jullie wondertje.

Liefs Ravi

19. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Joseetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Josefien! Prachtige naam!

Wat een heftig bevallingsverhaal ik heb het met grote ogen gelezen :$ (bedankt voor de geruststelling aan het einde superlief van je). Het is heel goed om er veel over te praten en te huilen zo kan je het een plek geven. Tjee dat manlief ook nog onder het mes moest. Heel veel sterkte met jullie herstel en geniet van jullie mooie kleine meisje!

liefs, marykay

20. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Geboren:
    Februari 2009:
    14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38wk5dg) 3094 gram - 50 cm
    28 februari 2009: Suzanne26: Merel (40wk0dg) 3875 gram -55 cm
    Maart 2009: